פפיון בלילה

IMG_6801בלילות הקיץ החמים שום דבר אינו קורה… זה נכון ואין ממש סיבה לצאת בערב, אבל לפעמים תוכלו למצוא אותי שותה גולדסטאר עם חברות ב”פרוזדור” או ב”תדר”. כמות הבארים שאני אוהבת בעיר מתמעטת עם הזמן,אבל כל עוד יש מקומות שנחמד לי לשבת בהם, אני מרוצה.

מתישהו בשבוע שעבר יצאתי עם רותם לפרוזדור ולאכול פיצה באלנבי, נכון נשמע רומנטי? אכן כך היה, אם מתעלמים מהמדרכות הדביקות שעליהן נאלצנו לצעוד לאורך הרחוב הכי דביק בעולם, כניראה. האווירה בפרוזדור והקירות האדומים היו ממש במקום לליל שבת, ואפילו היוו רקע מצויין לצילומים של הפפיון של שבכלל לא תוכננו, אבל כפי שאתם רואים, הם כאן. האמת היא שהיה אפילו ממש כיף. המוזיקה הייתה בדיוק  כמו רציתי וכל השטויות ה”וינטג’יות” שהונחו סביבנו כמו ספרים ישנים ברוסית וקלטות ישנות של שירים שאף אחד כבר לא שומע השרו אווירה של מקום אחר. רותם ואני דיברנו על כך שה”פרוזדור” ניראה כמו בר במזרח אירופה, וזה דבר טוב.

תכירו את הפפיון שלי. בטוקיו קניתי לי כמה קשתות עם פפיונים כי כשנמצאים שם, ממש קשה להתנגד לדחף הזה לרכוש את הדברים המתוקים האלה, אבל מאז שחזרתי לא הרגשתי בנוח ללכת עם פפיון בראש ברחובות עירי הלחים. בכל זאת, את גיל הגן כבר עברתי, אבל כשהסתפרתי והפכתי לבעלת פוני, כל נקודת המבט שלי על העניין השתנתה ופתאום זה ניראה לי ממש מגניב להתקשט בפפיון, בליווי של שמלת תחרה עדינה. אני מניחה שעם הפוני הפפיון ניראה כאילו יש בשבילו מקום על הראש. זו תחושה מוזרה למדי, ואולי ההסבר הוא פשוט שזה די חמוד ככה.

IMG_6808IMG_6796IMG_6823 בתמונות: שמלה טנטי בקי, פפיון מטוקיו.

IMG_6819 IMG_6813אז מה יש בפרוזדור:

אווירת וינטאג’

מוזיקה טובה

בירה זולה, ולמי שאוהב מכבי, אז בכלל

חומוס ופול

ובעיקר, קצת משהו אחר מכל השאר.

IMG_6824

הסופ”ש כבר כאן!

לילה טוב!

תגובות

  1. אני קוראת אותך כבר המון זמן ומפעם לפעם את נהיית יותר מעצבנת. וחבל, כי אני ממש אוהבת את הבלוג שלך. המדרכות דביקות, חם מידי, עם ישראל מתלבש מכוער , אין יותר פאבים נחמדים, הכל מגעיל, לח ודביק. תפסיקי להתלונן! זה עושה קמטים. אף אחד לא מחזיק אותך פה בכוח את יודעת...

    השבמחק
  2. אל תזוזי, אני באה לתת לך ביס. מתוקה.

    השבמחק
  3. התמונות מקסימות!
    חיבבתי במיוחד את התמונה השניה, בה את אוחזת בכוס גולדסטאר. יש בה ניגוד משעשע, העדינות של השמלה, הפפיון ושלך לעומת הבירה שנתפסת כגברית :)

    הבנתי למה את מתכוונת לגבי הפוני והפפיון. בכלליות קשתות הולכות ממש טוב עם פוני.

    השבמחק
  4. לאנונימית - אם את חושבת שאת חיה בעולם מושלם, אז כולי קינאה בך. תודה על הגובה, אבל חם בחוץ וגם מה שאני חושבת לא יכול להשתנות. חוץ מזה, אני לא מתלוננת. זה נקרא ביקורת והבעת דעה אישית בבלוג האישי שלי.

    בארון של גיברת קאופמן - תודה! אבל תתני ביס במקום שלא רואים. איך אני אסתובב עם ביס אחר כך? קיס קיס.

    Keren - תודה, יקירתי! בקיץ הכי כיף בירה קרה. זה באמת היה יכול להיות יותר אלגנטי אם היו מגישים את זה בכוסות קטנות יותר, אבל גם ככה זה מגניב. סופ"ש נעים!

    השבמחק
  5. קריסה אני מאחלת לכולם תלונות כמו שלנו.. שחם בחוץ ושהמדרכות לא נקיות...
    טפו טפו הכל בסדר זה נורמלי להתלונן כל עוד רוב הזמן אנחנו די נהנות אחרת לא היינו פה
    אז לחיי לילות עם פפיוניום!
    אוהבת

    השבמחק
  6. כמי שחווה את הלחות התל אביבית וסובלת אני מזדהה איתך,זה לא קיטורים,זה כרגע המצב ! כל הכיף הוא שאת כותבת בדיוק מה שאת מרגישה,תמשיכי כך תמיד:)
    מתחברת אליך גם בלחות וגם בסתיו שאולי יבוא אלינו לטובה?!!! מתי,מתי??

    השבמחק
  7. אהבתי את הטוטאל לוק של השמלה הזאת ופפיון עם הפוני... יצאו לך תמונות מדהימות, באמת נראה כמו איזה מקום באירופה הפרוזדור הזה..

    השבמחק
  8. נראה מקום חמוד באווירה ביתית, ולפי התמונות האחרונות אולי קצת ביתית מדי?
    לא הייתי שם, תאמרי לי את...
    חוץ מזה, נורא נורא אהבתי את הפפיון, ואת שמלת התחרה העדינה, השילוב האהוב עלי :)

    השבמחק
  9. היי חמודה!! אהבתי את התמונות במיוחד את התאורה המיוחדת..
    פפיון זה משהו שתמיד עושה לי חשק לחייך :)
    נשיקות שבוע טוב
    xx
    עלמה

    השבמחק
  10. התמונות מקסימות
    ובאמת הרקע של הפרוזדור מתאים לאאוטפיט,הפפיון מתוק!

    מוזמנת

    השבמחק
  11. לפי התיאור שלך, זה נשמע לי כמו הריף ראף של שנת 2010!
    הפפיון מתווווק, רק חבל שלא מתאימים לי דברים מתוקים שכאלה.

    שרונה

    השבמחק
  12. יש משהו בפפיון שהולך עם פוני קל וחומר אם הוא ג'ינג'י.

    לדאבוני אינני נושאת בפוני וקשתות באופן כללי גורמות לי להיראות כמו ראש ביצה (כן כן מה ששמעת...:)

    אנונימית לדעתי צריכה להבין שהבלוג שלך נועד בשביל שתביעי מה את מרגישה וחושבת בכנות ולא תנסי לצאת פוליטיקלי קורקט עם כל העולם. אנונימית יכולה לא לאהוב את מה שאת חושבת, אבל איך אמר יאיר לפיד בטור השבוע? לא זוכרת, אבל המסר הוא שאנחנו צריכים יותר להקשיב לדעות של אחרים על אף שאנחנו לא מסכימים איתן ואף לצאת מנקודת הנחה שאוליי... יש בזה משהו, אני מניחה שזה עובד לשני הכיוונים.

    השבמחק
  13. אני יודעת מה יש עוד בפרוזדור חוץ מכל מה שציינת! יש רצפות דביקות וג'יפה כללית. האמת, שפשוט צריך להיות במצב רוח מסויים כדי לשבת שם וכנראה שהמצב רוח הזה לא מבקר אותי לעיתים קרובות ☺
    את נראת מהמם, כמו תמיד. התגובה של האנונימית הייתה מצחיקה.


    מיראל

    השבמחק
  14. אני מתה על פפיונים בכל הסוגים וכל המינים. הם מחזירים אותנו קצת לילדות והתמימות ותמיד גורמים לנו לחייך. אני בעד!

    השבמחק
  15. מה שיש בפרוזדור זה המון אנשים ריקניים שלא יודעים לשתות בלי להשתכר ובעיקר עושים המון רעש וממררים את החיים לדיירים במקום.

    השבמחק
  16. rotem - אני מאמינה שכל אחד יכול לעשות מה שבא לו, כל עוד זה לא פוגע באחר.
    ואני אמשיך לעשות מה שבא לי :).
    אוהבת גם. מעניין מתי עוד יהיה לי זמן לצאת :(.

    עדי - תודה רבה על התמיכה. אני תמיד אשתדל לכתוב רק מה שאני חושבת. קיס.

    marina - תודה, יקירתי. או שזה כמו מקום באירופה, או דירה ישנה בתל אביב :). תבואי לתל אביב, נלך לפרוזדור :).

    yaya - אין שם אווירה ביתית בכלל. צריכים להגיע כדי להבין. הוא אומנם ממוקם בבניין מיועד לשימור מן דירה כזאת, אבל הוא הכי בר ויש אפילו חדר ריקודים. זה גם המקום המושלם לשילוב של שמלה עם פפיון.

    alma - תודה! התאורה המיוחדת היא בגלל הפלאש וקצת עיבוד של התמונות בתוכנת עריכה. את חמודה בעצמך!

    Lior Donskoy - תודה. שמחה שאהבת.

    photo.fashion.passion - זה הרבה יותר טוב מה"ריף ראף", זו ההתפתחות של הריף בערך. אני בטוחה שגם לך מתאימים דברים מתוקים, את רק צריכה לנסות :).

    שירה - אולי זה הזמן לפוני, בעצם?! אני חושבת שפוני זה לפעמים משהו שהופך אנשים לבעלי לוק מגניב.
    לגבי הביקורת של האנונימית. אני מסרבת לקבל התנסחויות כאלה כביקורת בונה. יש בזה זעם שמכוון אליי אישית. אם הייתי יכולה לקבל מכאן איזו ביקורת מועילה באמת שהייתי מנסה. אולי בפעם הבאה, ותודה!

    Dush - דווקא אני מרגישה שפרוזדור הוא לכל סוג של מצב רוח, ואפילו הוא טוב לכשאין מצברוח בכלל לכלום. אני פשוט מאוד אוהבת לשבת שם. ניראה לי שבעונה הזאת הריצפות דביקות בכל מקום ולגבי הג'יפה הכללית, אני לא מסכימה.
    מה שאני כן מסכימה איתו, זו ההבחנה שלך לגבי התגובה של האנונימית. זו הסיבה שגם פרסמתי אותה, זה משעשע.

    לירז - תודה! אני גם אוהבת פפיונים והלוואי והיה לי לאן ללכת איתם.

    אנונימי אחרון - אני בטוח לא הפרעתי ושתיתי רק בירה אחת וגם זה לא עד הסוף. מקווה שימצא פיתרון לבעיה שהועלתה כאן ולא יפריעו לשכנים. זה באמת לא בסדר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!