האם זוהי חזרתו של הליוויס?

לפני חודש בערך,הציגה חברת ליוייס שמשיקה את קו הג’ינסים החדש שלה בכל העולם את התפיסה שלהם גם לבלוגריות הישראליות. הגישה החדשה של ליוייס ליצירת הג’ינס המושלם לנשים, שכל כך קשה קשה לנו לבחור לפעמים היא שלפני שבוחרים מידה, צריל לבחור את הצורה שהכי מתאימה לגוף שלנו. הכל טמון בהבדל בין רוחב המותניים לרוחב הישבן וה curve ID, הסדרה החדשה מציעה 3 ויראציות שונות אמורות להתאים לרוב המוחץ של הנשים. מדובר ברמות של קימור בירכיים: slight curve, לבנות בעלת גזרה ישרה, בה המותניים כמעט ברוחב הירכיים, demi curve, מבנה פרופורציונאלי, קימור קל בירכיים לעומת המותניים ו- bold curve, מיועד לבנות עם מותניים צרים ירכיים מעולגות יותר. אני מאבחנת את עצמי כבעלת demi curve וכשהלכתי לבחור את הג’ינס המושלם שלי באמת קיוויתי לנסות את זה. לצערי לא הייתה המידה ובחרתי בגזרה של jeggings, אבל אני לא מצטערת בכלל, הם ישבו באמת מושלם. הכנתי סרטון קצר על הבחירה וההתלבטות. באמת היה קשה להחליט, אבל בסוף זה הצליח והטיול לנמל לא היה לשווא. תהנו:

בתור חובבת ליווייס עוד מאמצע שנות ה-90, כאשר אלה היו מדי החובה בחטיבת הביניים ובתיכון, כמי שחנכה את הליוייס 501 הראשון לנשים נשנלח אליי ע”י אחותה של סבתא באמריקה, אני חייבת לציין שהתגעגעתי למותג הזה. הקיץ האחרון החזיר את הליווייס בצורתו הגזורה וזו שעברה התעללות,לתודעת כולנו וזה שכל בנות העיר מסתובבות בג’ינס גזור החזיר את אהבתי הנוסטלגית לליווייס גם אליי. כבר התרגלתי לג’ינסים של חברות אירופאיות, אבל תמיד אשמח לחזור לליוויס ואשמח אם הם יחזרו לגדולתם, גם כאן בארץ.

את הג’ינס שבחרתי תוכלו לראות עליי מתישהו כשיהיה גם קר ולא רק חשוך ובנתיים אשאיר אתכם עם האאוטפיט שלבשתי לפרזנטציה. זה היה מזמן והיה אז ממש חם, אבל בכל זאת זה מאחוריי ונעים להיזכר.

לם וליץ סטודיו - ליוויס_210 האאוטפיט: שמלה שגנבתי מאמא, חגורה מאלנבי וסנדלים מקינג ג’רוג’ (ישנים). צילום: לם וליץ סטודיו

תודה לרותם הצלמת האנונימית שצילמה את הוידאו. הסרטון צולם במצלמת הוידאו של המכשיר הסלולארי VIVAZ של סוני אריקסון ואני בעצמי ערכתי אותו. זה הסרטון הראשון שערכתי בחיי. אשתפר בעתיד.

לילה טוב!

תגובות

  1. הג'ינס שבחרת באמת יושב מושלם, תתחדשי :)

    השבמחק
  2. מגניב! גם אני בעד חזרת ליוויס. מאוד אהבתי את הסרטון!

    השבמחק
  3. סחתיין על העריכה! האמת שכולם היו יפים עליך!

    השבמחק
  4. לזכותך יאמר שזכית בגזרה טובה עם גנים טובים
    ולכן כל הג'ינסים היו יפים חוץ מאחד שהיה מוזר
    באמת היה מאוד נחמד ומפתיע בנמל וחם!
    וכל הכבוד על העריכה

    השבמחק
  5. וואו הסרטון יצא מדהים.
    תתחדשי, יש לך אחלה ג'ינס!

    השבמחק
  6. LookinFab - תודה. זה כל הענין בלבחור ג'ינס מושלם. נשיקות.

    VanityGirl - האמת היא שחבשתי ועבדתי על הסרטון הזה די הרבה בראש, בסוף העריכה הייתה די מהירה. תודה:)

    Noa Raviv - תודה שאהבת, אבל לא צריך להגזים, זה לא היה קשה. נשיקות.

    rotem- הג'ינס התכלת היה באמת מוזר. תודה על היום בנמל. לפחות התיירים נהנו!

    bloodymiri - תודה על המחמאות ועל הג'ינס. נשיקות!

    השבמחק
  7. אני אוהבת שאת מעלה סרטונים!

    השבמחק
  8. ואו! באמת בחירה מצויינת, קשה למצוא ג'ינס שיישב כלכך מושלם :) וברור שמה שבחרת נראה פי 2 יותר טוב, עכשיו אני חייבת ללכת לבדוק אצלם מה קורה..
    וכן גם לי זה מרגיש, כבר שנתיים שהליוויס האלמותיים עדיין איתנו..

    השבמחק
  9. יצא סרטון סופר חמוד והטוסיק שלך הורס!

    השבמחק
  10. Standing Ovation - תודה. אני אוהבת שאת אוהבת ואני גם אוהבת לעלות סרטונים רק חבל שלא תמיד יש זמן.

    קורין - תודה, באמת כדאי לך לעבור אצלם ולבדוק. המותגים הותיקים בדרך כלל יודעים מה הם עושים. שנה טובה!

    אלכס - תודה, ביץ'! זה לא הטוסיק, זה הג'ינס :).

    השבמחק
  11. חייבת להודות שהשקעתי לא מעט בזמן במדידת הג'ינסים מקולקציית ה - cruves הזו, אבל שום דבר לא ישב עלי כמו שצריך והכל השמין. בסוף בחרתי דגם אחר.

    השבמחק
  12. הגוף שלך מהמם והג'ינס הכהה ישב עליך בצורה מושלמת. יש בו קצת לייקרה או שהוא מהבד הג'ינסי הרגיל?

    השבמחק
  13. Clothes on Trees - אני לא ממש זכיתי למדוד שהו שהיה יכול להתאים לי כי לא היו מידות, אבל מה שבחרתי ממש מעולה. איזו גזרה בחרת?

    אנונימית - תודה רבה על המחמאה. בג'ינס שבחרתי יש לייקרה והוא בגזרת jeggings זה כמו שילוב של ג'ינס וטיץ, אבל לא יותר מדי לייקרה. ג'ינסים בלי לייקרה לא יושבים מושלם אף פעם.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!