סיבוב בשכונה בסוף הקיץ

IMG_7116

בשעת האור האחרונה, כשהעיר נרגעה לקראת יום כיפור, יצאנו לסיבוב בשכונה. הקפנו את הבלוק וחיפשנו מקומות חדשים ומעניינים להצטלם בהם. לא גילינו כלום חדש, אבל נהננו מרגעי השקט המעטים של תל אביב. הצלם שלי אמר שהוא מריח את הסתיו והשיער שלי התעופף ברוח הנעימה והייתי מרוצה מכך שהסתיו באמת בדרכו לכאן. אני רק מקווה שהוא באמת מגיע בגלל שאני מרגישה את הדכדוך הזה שמבשר על בואו ואני ממש לא רוצה להרגיש את התחושה הזאת סתם. זה דיכאון כזה מבאס, אבל אם זה בא בסתיו, אז פחות. אני חושבת שבתמונות האלה אני תמיד אראה את סוף הקיץ, למרות שעדיין לא מפסיק להיות חם.

אני לא יודעת על מה לכתוב כי לא קרה דבר ששווה לספר עליו, בעיקר לא בשבוע האחרון. כולו היה עבודה, פספתי פעמיים פילאטיס זה רע, אפילו מאוד רע. אבל בשבוע הבא אסע לטיול עם המשפחה שלי, משהו שלא עשיתי כבה איזה 5 שנים ואני מקווה שיהיה על מה לספר. יהה זה טיול טבע רגוע בלי כוונות שופינג ואני מקווה שקרואטיה תמצא חן בעייני כי כולם מהללים אותה, ושיהיה חמים מספיק להשתזף על חוף הים האדריאטי.מה שבטוח זה שהגופיה הזאת של מוז’י נוסעת איתי. אני לוקחת אותה לכל נסיעה. בקרוב אתחיל לארוז.IMG_7114

IMG_7119

IMG_7121

IMG_7130

IMG_7133 האאוטפיט: גופיה muji, מכנסוני תחרה שאמא שלי תפרה, וסט מטוקיו, שרשרת TNT, סנדלים מקינג ג’ורג’.

שבוע קצר ונפלא לכם וחופש מגניב!

תגובות

  1. מסכימה איתך - עגמומיות סתיו היא דבר יפה. עגמימות סתם היא איומה. אהבתי מאוד את התמונות הפעם. ניכר שהצלם השקיע ושם לב לפרטים. במיוחד אהבתי את התמונה השניה שבה רואים אותך, עדינה ושברירית, על רק קיר הבטון המחוספס. אהבתי גם את זו שאחריה על רקע המכוניות. היא מעבירה את אווירת סוף הקיץ העכרורית בצורה נפלאה.

    השבמחק
  2. את המכנסונים האלה אהבתי עוד מאחד הפוסטים הקודמים, ועכשיו עוד יותר! הטקסטורה שלהם נראית מאוד מיוחדת. בכלל, שילוב מוצלח של כל מה שאת לובשת - עדין ורגוע. בהצלחה בלארוז. זה תמיד כיף חופשה עם ההורים. אני מחר גם נוסעת. נשיקות ושבוע מעולה ביותר:)

    השבמחק
  3. שוב אגיד ואומר שאמא שלך משהו משהו! המכנסיים חמודים מאוד ובכלל אהבתי את השילוב, במיוחד בתמונה האחרונה.

    נשיקות

    השבמחק
  4. את השבועיים האחרונים אני מבלה מחוץ לתל אביב, ופה כבר לא חם.
    כשתחזרי יצפה לך גם בכרך הגדול מזג אוויר סתווי אמיתי, כזה שמאפשר יצירתיות אופנתית :)

    לגבי השיזוף האדריאטי המצופה- אני לא יודעת איך קרואטיה ביחס לגרמניה (בטח דרומית יותר), אבל בברלין ציפיתי לקיץ, ובסוף אוגוסט הגעתי לגשמי זלעפות. אז ליתר ביטחון, תארזי גם מגפיים ואיזה מעילון. בעיקר כשאין אופציות מבטיחות לשופינג השלמות.

    השבמחק
  5. הכי נעים שהשיער מתבדר ברוח הסתוית :)

    אהבתי את העליונית שלך. מאוד.
    וגם את הצילום האחרון ליד הדלת.

    שבוע טוב ספינקה, אל תצטערי על פיספוס הפילאטיס, את רזה וחטובה.
    נשיקות

    השבמחק
  6. VanityGirl - תודה, יקירתי. סוף הקיץ זו התקופה האהובה עליי וגם השנואה. התקווה למזג האויר הנוח יותר מחזיקה אותי.
    אני אמסור לצלם את המחמאות שלך. הוא באמת השקיע הפעם כי היה רגוע לא חם ולשנינו היה כח לזה.

    Lilya - את הבד הזה אני בחרתי ובכלל הוא היה מיועד לשמלה, אבל הזמן עבר וחזרתי מיפן עם חשק למכנסונים כאלה ותחושת החמצה שלא קניתי שם. הגיזרה באמת מוצלחת. אולי אבקש מאמא להכין לי גם זוג כזה מדמוי עור...
    תהני בחופש!

    Noa Raviv - בזכות תגובות כמו שלך אמא שלי בטח יושבת במשרד שלה מרוצה. תודה ושמחה שאהבת.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - הלוואי עליי להיות קצת מחוץ לתל אביב וזו אחת הסיבות שאני נוסעת. בדקתי ב weather channel וצפוי לנו מזג אוויר גם שמשי וגם גשום 20-28 מעלות. נקווה לטוב ונארוז מגוון רחב. האמת היא שקצת בא לי גשם. וקרואטיה היא הרבה יותר דרומית מגרמניה, זה נחמש בדרום אירופה, קרוב יחסית ליוון. אני עדיין מקווה לטבול בים האדריאטי :)

    Shani - אני כן מצטערת על פילאטיס כי זה יקר וגם כיף וחבל לפספס, אבל מחר אני אלך. שמחה שאהבת את העליונית ואני מתה לראות את הסרט היפני שכתבת עליו.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!