מחשבות על אריזת מזוודה

בשנים האחרונות נסעתי די הרבה בעולם. זה היה מדהים כל פעם מחדש. ההתרגשות, ההמתנה, הציפיה והאריזות. אני חייבת לציין שאני אורזת טובה ובדרך כלל לא מביאה איתי דברים שלא צריך. זה הקטע הטוב בכל הסיפור, אבל הקטע הרע הוא שאני אורזת תמיד ברגע האחרון. אני פותחת את המזוודה כשעה לפני שמונית שתיקח אותי לשדה מגיעה ומתחילה לזרוק פנימה בגדים, נעליים וכל מה שצריך. אז גם היום אני דוחה את הקץ ואת כל עניין האריזה לרגע האחרון. האמת היא שאתמול עברתי על מגירת התחתונים שלי ובדקתי שיש לי מספיק. זה היה הדבר הכי אחראי שעשיתי השבוע.

אז כחלק מההתחמקות שלי מהעבודה והאריזה אני החלטתי להיזכר במה שלבשתי בזמן הביקור בטוקיו. היה זה קשה לארוז בגדים למזג אוויר קריר וגם חם מאוד בו זמנית וגם להשאיר מקום לשופינג. האמת היא שלא ממש הבאתי מספיק בגדים בסופו של דבר, אבל למזלי היה שם מה לקנות. זה די מזכיר את מה שאני צריכה לארוז עכשיו. בדרום אירופה אמור להיות חמים וקריר, גשום וגם שמש…

ביום הראשון בטוקיוPicture 066חוקי האריזה שלי:

בייסיק – אני אוהבת להביא בגדי בייסיק שיהיה קל להתאים אותם אחד לשני במגוון וריאציות. איני נוהגת לבנות אאוטפיטים שלמים בעת בחירת הבגדים לנסיעה, כי פשוט אין לי כח לזה ואני מעדיפה בחור פריטים שניתן לשלב בקלות. ולכן ג’ינס, קרדיגן, חולצת פסים, פלאטס וטיצים תמיד יבואו איתי במזוודה. לעולם לא אשכח לקחת חולצות לבנות. אקססוריז זה דבר חשוב גם בטיול, אל תוותרו עליהם, הרי תרצו להראות מגניב בתמונות.

נעליים – אני בוחרת נעלי הליכה נוחות לרוב הזמן(נעלי סירה, סנדלים שטוחים או סניקרס) וזוג אחד יפה יותר לאירוע מיוחד או ליציאה. בדרך כלל יהיו אלה נעלי עקב בצבע שחור עם עקב בינוני שמתאים לרוב הבגדים שלי. אני יכולה להסתפק גם בכ- 3 זוגות נעליים.

קניות – אני תמיד מוכנה לזה שאני אחזור מהנסיעה עם רכישות חדשות ולכן משאירה תמיד מקום פנוי במזוודה. אני לא אוהבת להביא הרבה מדי בגדים כי אז קשה להחליט מה ללבוש :)

איפור,תרופות וכלי רחצה – אני תמיד מביאה הכל איתי, כולל את כל התרופות האפשריות, כולל אנטיביוטיקה רחבת טווח, כי תמיד עדיף שתהיה לי האפשרות לטפל בעצמי. תמיד צוחקים עליי, אבל בטוקיו פתאום נהייתה לי דלקת חניכיים וטיפלתי בעצמי בקלות בעזרת המלצות של אבא שלי הרופא. אני מביאה מעט איפור, בדרך כלל סומק, מסקרה וסט צלליות.

Picture 097Picture 210 day 4ביום קר במיוחד Picture 072 בטיול שכלל נסיעות ברכבות והרבה הסתובבות בטבע לבשתי בגדים קלים ובעיקר נוחיםday 6-7ביום חם במיוחדPicture 057בבית של קיטי  צריך להתלבש בהתאםPicture 501האמת היא שאני אוהבת לפעמים לחיות במזוודה ולנסות להרכיב אאוטפיטים מכמות מוגבלת של בגדים. זה אתגר נחמד, בעיקר אם נוסעים לנסיעה ארוכה. אני אף פעם לא מביאה בגדים ישנים או לא יפים איתי לטיול. אני מאמינה שתמיד צריך להראות טוב, גם בטרק. עוד לא יודעת מה אני הולכת לקחת איתי היום, אבל בטוח שאני אביא שמלה אחת יפה, לפחות.

day 9-11 מאחלת לכם חג שמח וחופש נעים.

תגובות

  1. כל האאוטפיטים שהרכבת מהממים

    תהני ושובי מהר!

    נשיקות
    קריסה

    השבמחק
  2. פוסט של "לגזור ולשמור". אני מסכימה איתך לגבי רוב הדברים. יותר קל לעבוד עם בייסיק ואקססוריז, ולשלב עם מה שקונים בטיול.
    אני רק לא מצליחה להביא כל כך מעט נעליים. הכמות הכי קטנה שהצלחתי היא 4 זוגות וברגע שנחתתי קניתי עוד זוג. נעליים זו מחלה משפחתית :)

    תהני בטיול!

    השבמחק
  3. היית גם מוסיפה מה ל-א להביא/לעשות,
    1.שזה תיק גב (כזה של לימודים\ צבא) שכולם חושבים שהם בטיול אז מותר

    2.להסתובב עם קייס של מצלמה עליך כמו אחרון התיירים

    3.לקחת חגורת כסף ולהתעקש לשים אותה

    השבמחק
  4. פוסט נהדר ספי !
    תמונות מקסימות שלך, אנחנו חושבות אותו הדבר לגבי מטען ונסיעות, בטיול האחרון שלי לסין ארזתי לפי אותם קווים מנחים.

    חג שמח.

    השבמחק
  5. rotem - תודה, יקירתי. את הטיול הנוכחי התחלתי באאוטפיט מפתיע. הוא בעיקר הפתיע ועיצבן את אמא שלי. תיראו בקרוב. חג שמח בסוכה :)

    Keren - תודה. אני שמחה להועיל. לגבי הנעליים - רוב הנעליים שלי פחות או יותר מתאימות להכל. זה לפעמים ניראה לי מוגזם להביא יותר זוגות בגלל שאין לי כח למבחר רב מדי.

    photo.fashion.passion - תודה, מותק. אני נהנת ונחה.

    boiler - הרסת אותי מצחוק עם המה לא להביא. זה כל כך נכון. אני בכלל לא מאמינה בחגורות כסף או בלהסתובב עם הרבה כסף. אני מאמינה בקספומטים. לפי מה שבדקתי יש כאלה בכל העולם.

    lili loft - תודה, אני שמחה שאהבת. ראיתי את הפוסט שלך על אופנת הרחוב של הסיניות, הן נורא חמודות. אני גם אשמח לראות קצת מה את לבשת או קנית.
    חג שמח.

    השבמחק
  6. היי ספי!! זאת הפעם הראשונה שאני מגיבה אצלך בבלוג ואני חייבת להחמיא לך שהוא מוצלח מאוד!

    התיק הורדרד בסגנון שאנל שקנית בטוקיו ממש יפיפה!!!!!! אני המון זמן כבר רוצה תיק כזה\באותו הסגנון ולכן מעניינים אותי כמה דברים:
    כמה התיק עלה לך בשקלים?? ומהו שם החנות בה קנית את התיק? והאם את אולי יודעת היכן אפשר להשיג תיק שכזה בארץ....?

    תודה ותהני בטיול עם הורייך!!

    השבמחק
  7. אנונימית - הי, תודה רבה על הקריאה בבלוג:).
    לגבי התיק - הוא עלה לי בסביבות ה 100 שקלים וקניתי אותו באיזו חנות שאני ממש לא זוכרת את שמה.
    אני יודעת שניתן להשיג תיק כזה ב ebay בפחות כסף אפילו. צריך לחפש quilted bag. בהצלחה!

    השבמחק
  8. את לבושה מהמם בכל אחת מהתמונות בפוסט הזה!
    נראה נוח ועדיין מיוחד ויפה :)

    השבמחק
  9. lironmoalem - אני משתדלת להתלבש נוח תמיד ובטוח שאני מקפידה יותר כשמדובר בנסיעה. אני שמחה שאהבת.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!