חזרתי מהיער

IMG_9038

IMG_9085 IMG_9109 IMG_9036

IMG_9028

IMG_9073 IMG_9037-1IMG_9112IMG_9120 האירוע: הנופש השנתי של H.Stern, ביערות הכרמל. השנה היה בסימן השקה של ליין תכשיטים (דפדפו בקטלוג) שעוצבו בהשראת להקת מחול ברזילאית GRUPO CORPO. האמת היא שהקולקציה מדהימה ולא, לא הייתי רוצה פריט ממנה כי היא מאוד אוונגרדית ולצערי זה לא יהיה שימושי.

בתכנית: הרבה סלבס, אוכל מדהים, תכשיטים בשווי עשרות אלפי דולרים (בהשאלה בלבד – אני התאהבתי בצמיד הקיפודי שלי בשווי 18 אלף $, אבל נאלצנו להיפרד בסוף הערב) מסאז’, בריכה וחברה טובה. כמובן גם חלוקים לבנים, הרבה סבלנות לאווירת הפאפארצ’י שלא באו בשבילי וגם סתם בריחה מהעיר ולו רק ליום אחד. ביליתי עם מיראל ועם אנה המקסימות ואני חייבת להן תודה גם על התמונות כאן בפוסט.

האאוטפיט: התכוננתי לזהב ולכן בחרתי באוברול שחור מינימליסטי וקלאסי של מנגו ונעלי ניוד (בערך) של TFS משנה שעברה כאאוטפיט למסיבה וארוחת הערב ובחלוק לבן ונעלי בית תואמות לשאר הזמן. זה פשוט כל כך נוח שלא צריך להתלבש ממש.

IMG_9130 IMG_9139 IMG_9144 IMG_9174 IMG_9170 מבטיחה לפרסם פוסט אאוטפיט ממש בקרוב, פשוט השבועות האחרונים התאפיינו בלחץ בעבודה, בחום מעיק וחוסר חשק כללי. הייתי מרחיבה עוד על החוויה של “יערות הכרמל”, אבל באמת שאין יותר מה לכתוב. זה היה קצר. 24 שעות של ארוחות, צחוקים, החלפות בגדים, נסיעה באוטובוס באווירת טיול שנתי ובסוף חזרה לעיר.אה, כן. גם הרבה תה צמחים מסוגים וצבעים שונים כמו שניתן לראות כאן.

סופ”ש נעים ושיהיה חורפי כמו שהבטיחו!

תגובות

  1. תמונות ממש יפות (למרות הלק האדום :))
    אוהבת את בגד הים שלך!

    השבמחק
  2. היה לי מעולה, התמונות שלך מהממות והקיפוד הורס :)

    סופ"ש נעים!
    מיראל

    השבמחק
  3. תהרגי אותי אבל אני לא מבינה למה האירועים האלו טובים. אם הייתי מנהלת השיווק של ה. שטרן לא מאמינה שהייתי תומכת בהשקה מהסוג הזה. עם כל הכבוד, הבלוגריות בארץ (או לפחות אלו שמהבנתי שהוזמנו לאירוע) אינן מקדמות אורח חיים נהנתני בבלוגים שלהן כפי שהקמפיינים של ה.שטרן בדר"כ משדרים. אני מעולם לא ראיתי אצל הבלוגריות הישראליות הזדהות עם מותגים כמו ה.שטרן ודומיהם. כמובן שזה ענין של תקציב בעיקר אבל גם של סטייל והבלוגים בארץ פונים לסטייל מעט שונה. לראיה, אפילו לובה שמוקלר בחרה שלא לרכוש טבעת יהלום לאירוסין שלה. כלומר, היא לא מייצגת צרכנית ה.שטרן פוטנציאלית בשום אופן. ובאשר לקוראות- קשה לי להאמין שקוראות הבלוגים ירוצו לחנויות שטרן אחרי שיקראו פוסטים מסוג זה מאחר ורוב צרכניות שטרן בארץ כנראה לא נמנות עם הקוראת הממוצעת. חשוב לי להבהיר שאני לא באה ממקום של ביקורת עליך או על שאר הבלוגריות. זה לגיטימי שלא תסרבו לאירוע כזה גם אם ברור לכן שאתן לא קהל היעד. פשוט כל הסיטואציה הזאת נראית לי מעט תלושה מהמציאות. ואגב אני בעלים של פריט ה.שטרן (צנוע יחסית) ועדין לא מרגישה שאני קהל היעד.. בכל מקרה, סתם רציתי לחלוק, ושמח לשמוע מה דעתך בנושא.
    סופ"ש נעים :)
    אליסה

    השבמחק
  4. VanityGirl - תודה, יקירתי. הלק האדום לא היה מתוכנן פה, אבל אני די מרוצה ממנו. נשיקות.

    Dush - תודה. אכן היה מהמם ואני מתגעגעת לקיפוד.

    alisa - אין לי בעיה עם מה שכתבת אבל זה מראה שאת לא מבינה במדיה חברתית. בנוסף, עם קהל היעד של ה. שטרן לא בהכרח נמנים רק אנשים נהנתנים ולא מעט אנשים יכולים להרשות לעצמם פריט של החברה. הרבה האנשים אוהבים תכשיטים, גם אם רק להסתכל עליהם ולא בהכרח לקנות.
    לא ברורה לי ההשאאוה ללובה - היא בת 22 בלבד וכניראה לא יכולה להרשות לעצמה הוצאות כמוטבעת יהלום או בוחרת לוותר על ההוצאה.
    אני בת 29 עם קריירה בעולם הפרסום ויכולות כלכליות אחרות, כך שזה באמת לא ברור למה שאני לא אהיה קהל היעד. בגיל 22 לא רק שלא הייתי חושבת להתחתן, גם לא הייתי רוצה להוציא כסף על תכשיטים יקרים.
    אני גם מאמינה שהבלוגריות שהוזמנו הן כן בעלות קוראים שמתאימים לקהל היעד של החברה ולכן גם הזמינו אותנו.
    מעבר לכך, קידום אירועים במדיה חברתית לא אמור לעודד רכישה, אלא להפיץ את המסר והחוויה של ה. שטרן ולשם כך גם מתקיים האירוע, כדי לתת במה לחברה ולשיחה בנושא בתקשורת. זה שנהנתי וכתבתי על זה, כניראה משיג את המטרה שמשרד היח"צ מבקש להשיג.
    בנוסף, אם אני אתחתן, אני בטוח ארצה טבעת יהלום. למה לא?

    השבמחק
  5. דיון מעניין
    שכחת לציין שבמקרים מסויימים, את אף אחד לא מעניינת התוצאה הסופית של הזמנת הבלוגריות, כל עוד משרד היח"צ מראה ללקוח שיש ווי על משבצת ה"מדיה החברתית". על ואתו משקל (אבל ללא השוואה לבלוגריות כמובן), לעיתים מוזמנים להשקות ותצוגות עיתונאים של מקומונים נידחים רק כדי שהלקוח יקבל דו"ח מנופח בשמות.
    ובנימה אחרת - המצלמה שלך כנראה מצויינת, לי יצאו תמונות נורא מטושטשות. אעלה בקרוב. היה כיף.

    השבמחק
  6. וואו, איך נקלעתי לדיון הזה? :)
    בחרתי שלא לקנות טבעת יהלום כי זה לא מה שחשוב לי. אני משקיעה במה שאני מוצאת לנכון, ובמקרה המסוים הזה לא ראיתי איך יהלום ישרת אותי טוב יותר.

    אני לא לקוחה פוטנציאלית של ה.שטרן, ואני לא יודעת אם אהיה כזו, זה בעיקר עניין של סדר עדיפויות וטעם שעשוי להשתנות עם השנים.

    בכל מקרה, אני לא לקחתי חלק באירוע, החיים שלי והבלוג שלי שונים בתכלית מכל מה שהאירוע מייצג, כך שזה מרגיש לי די טבעי שכך זה היה. הדיון אכן מעניין ואני לא יודעת על סמך מה ה. שטרן בחרו את המוזמנות שלהן, אני מניחה שזה לא היה על סמך טבעות האירוסין שלהן ושוויין.

    השבמחק
  7. הדיון די פטאטי, כי הוא מעיד על סוג של חוסר שביעות רצון של אותן אלה שלא הוזמנו או של אלה שהוזמנו ולא נאה להן שהיו גם בלוגרים. הבנות שהוזמנו הן מטובות הבלוגריות בארץ וזה למה הן הוזמנו. יש להן בלוגים טובים וקהל קוראים רחב והכי חשוב זה שיש להן סטייל בניגוד לכמה אחרות שיושבות בבית ואוכלות את הלב. קנאה עושה קמטים בנות וקרמים לא תמיד עוזרים.

    השבמחק
  8. Noa- המטרה של הביקורת לא היתה להתמרמר על העובדה שיש כאלו שמוזמנות לאירועים והשקות ושיש כאלו שלא. ספי יודעת שאני עוקבת אחרי הבלוג שלה כבר כמה שנים ואני תמיד מפרגנת. מעבר לזה, אני עצמי עבדתי בתעשיה הזו של פרסום וקידום מכירות והייתי באינספור אירועים כאלו (מצד ההפקה) ולכן הדבר האחרון שיש לי להתמרמר עליו זה שלא נכחתי באירוע. הסוגיה שהעלתי מתייחסת לחשיבה מאחורי הזמנתן של הבלוגריות שמייצגות סגנונות לבוש ואמירות אופנתיות מסויימות לאירוע הספציפי של מותג דוגמת ה.שטרן. כמו ש Clothes on trees ציינה- לאחרונה נראה כי "פייבסוק", בלוגים ומדיה חברתית נהפכו ל"מאסט" בכל קמפיין והנקודה שלי היא שלא תמיד מתקיימת הלימה בין הערכים הנתפסים והמיצוב של הלקוח (ע"ע שטרן) לבין קד"מ בסגנון הנבחר. כל חברה רוצה להיות הכי מעודכנת וכל משרד פרסום/ יח"צ/ קד"מ תמיד ינסה לשכנע את הלקוח שלו שאירוע שהוא מציע הוא הדבר הכי נכון לו לעשות (במיוחד אם האירוע בתקציב מנופח). אני מברכת ושמחה על ההתפתחות והקול שניתן בשנים האחרונות לבלוגריות, זה בהחלט מעורר השראה שאפשר לקדם אופנה לא רק באמצעות דוגמניות ופוטושופ אלא גם באמצעות אנשים "נורמליים" ונגישים כמונו.אני חושבת שהאירועים וה"שואו רומז" ש H&M מפיקים עבור הבלוגריות בארץ קולעים בול ובאמת נוגעים בקהל המטרה. במקרה הזה של ה.שטרן כפי שכבר אמרתי, ההקשר פשוט נראה לי תלוש. זה על אותו משקל שספי, שמתלבשת בסגנון עדכני וצעיר, תוזמן לאירוע של "ששון קדם" למשל שקהל לקוחותיו וסגנונו רחוק שנות אור מסגנונה של ספי. כפי שכבר ציינתי, הביקורת אינה מופנית כלפי הבלוגריות שהשתתפו או ישתתפו באירועים מסוג זה, אין שום דבר פסול בללכת לאירוע אליו הוזמנת. הביקורת היא כלפי מארגני אירוע זה ודומיו שנראה כי לפעמים שוכחים בכלל מי הלקוח שלהם, מי קהל היעד והאם אירוע כזה יקדם את הערכים של המותג.
    ובאשר לתשובתה של ספי- אני מסכימה איתך שהמטרה היא לא בהכרח רכישה אלא גם יצירת מודעות אבל אני פשוט לא יכולה להסכים עם העובדה שבלוגריות שקונות לרוב ברשתות Highstreet וכמעט ולא מציגות תכשיטים יקרים יתאימו כ"שגרירות" למותג כמו שטרן. אם זו היתה אליקס (Cherry Blossom girl) שמרבה לרכוש מותגי יוקרה או אפילו שת"פ עם Garance אז הייתי לחלוטין מסכימה. במקרה הספציפי הזה לדעתי זה פשוט לא קולע. ותעשי לי טובה, כמה בחורות בגילך שעובדות כשכירות את באמת מכירה שקונות תכשיטים כאלו? אני מסתובבת באותם עולמות (פרסום ושיווק) ולא נתקלתי ביותר מדי..
    בכל מקרה, אני מעלה נקודות שחשבתי לנכון לחלוק כאן. זוהי דעתי האישית ולגיטימי שלא כל אחד יסכים איתי. חומר למחשבה..

    השבמחק
  9. אליסה, קראתי את התגובה שלך, חייבת להגיד שאני מכבדת כל דיעה, אבל עם זאת נראה שאת טיפל'ה אוכלת את הלב.
    זה לא טוב לעור הפנים.
    כל עוד לא מונאת למנהלת שיווק של שטרן, את לא יכולה להחליט איזה שיווק כדאי לחברה. בטוחה שבן אדם שנמצא בתפקיד הנחשק הזה עשה את הבחירה הנכונה בזה שהוא בחר 3 בלוגריות מובילות שאת הפוסטים (זה לפחות) את קוראת, לכן חביבתי אין צורך בהערות עוקצניות.

    ספ, הבנתי ממיראל שהיה ארוע מעולה, מודה שפחות התעמקתי בטקבט, יותר בצילומים. את נהדרת.
    אוהבת, נשיקות והמשך שבוע נעים!

    השבמחק
  10. שני- למדי הבנת הנקרא, או התעמקי בטקבוק אם את מגיבה לתגובות. לא הבנת את הפואנטה. ואת לוקחת את הדיון למקום מאוד צר ושיטחי.

    השבמחק
  11. חביב/ה, למדי לצאת החוצה מהמשבצת האפורה שלך ואז אולי נוכל לנהל דו שיח.

    השבמחק
  12. את יכולה להסביר לי איך הגעת למסקנה הלא ברורה הזאת?

    השבמחק
  13. טוב, תקשיבו - זה קצת מוגזם לייחס כל כך הרבה משמעות ולהשקיע כל כך הרבה כח בויכוח הזה. העיקר שמזמינים בלוגרים, אנחנו נרגישים רלוונטיים והכל סבבה.
    שיהיה ערב מהמם!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!