אילתור פסים

IMG_9619 יום אחד הייתי צריכה לצאת מהבית ולא היה לי מה ללבוש. נשמע כמו סיפור שכל אחת יכולה לספר. אבל כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא חושבת אף פע שאין לי מה ללבוש כי יש לי ולא מעט. אבל בבוקר ההוא התעוררתי לא בביתי והמלתחה שהמדה לרשותי הייתה מאוד מוגבלת ושום דבר לא התאים לכלום. החלטתי לעשות מעשה וללבוש את המכנסיים מזארה עם חולצת טישירט ישנה של החבר חשבתי שהצעיף הזה יוכל לעזור לי לכסות את ההדפס הדהוי וברגע האחרון הבנתי שלדחוף אותו אל תוך החגורה יתן את האפקט המגניב ויהפוך את הכל ללביש ולמיוחד ולא רק לאילתור של הרגע האחרון. את הנעליים והתיק גם קלטתי בכל מיני פינות אפלות של איזור הארונות ובאופן פתאומי הכל הסתדר. לפעמים אין כמו הגוונים הטבעיים וגווני הפודרה כדי לבנות אאוטפיט לא מתוכנן.

לא עידכתי את הבלוג משהו כמו שבוע פשוט כי הייתי חולה, אבל ניראה שעכשיו כשאני כבר מרגישה טוב יותר, אני אחזור לעידכונים במתכונת הרגילה. אני גם אספר לכם על איך עבר השבוע האחרון ואשתף אתכם בכמה דברים משעשעים שלא יצא לי לכתוב עליהם בגלל חוסר הזמן והחולי המעיק שנפל עליי. IMG_9647 IMG_9653

IMG_9652

IMG_9654  בתמונות: מכנסיים זארה, צעיף פסים קום איל פו (מתנה מהמותג), סנדלים מקינג ג’ורג’, צמידים משוק הכרמל, תיק מטוקיו.

תודה לאמא על התמונות ושיהיה שבוע נפלא!

תגובות

  1. נפלא! זה אחד מפוסטי הלבוש שהכי נהניתי מהם לאחרונה. אוהבת את הצבעוניות הנייטרלית, את הפסים ואת אילתור הצעיף בתוך החגורה. אורבניות רחובית במיטבה! תכשיטים איכשהו לא מתחברים לי כל כך עם המראה הנקי והמינימליסטי הזה, כך שהדבר היחידי שהייתי מוותרת עליו זה הצמידים (אבל זה לא נורא מפריע לי :)).

    השבמחק
  2. מהמם. זה פשוט רעיון אדיר הביצוע יצא לך ממש יפה. אהבתי אהבתי!!! שבוע טוב!

    השבמחק
  3. כשראיתי את התמונות, חשבתי שאת לובשת חולצה נורא מיוחדת ואז גיליתי שזה צעיף! יופי של אילתור ויופי של לוק!

    השבמחק
  4. את במיטבך לאחרונה, ההברקה האחרונה מוכיחה את זה.

    השבמחק
  5. גם לי יש צעיף זהה באותו הצבע, ואני ממש ממש אוהבת אותו. הוא מאוד משדרג בעייני!

    אווטפיט נהדר!
    :)

    שרונה

    השבמחק
  6. מגה לייק על מה שעשית פה עם הצעיף. מושלם.

    השבמחק
  7. מגניב, ואף למעלה מזה.

    השבמחק
  8. הנעליים מעולות. אני לא מצליחה למצוא דברים מוצלחים בקינג ג'ורג'. הן נוחות? השיפוע נראה קטלני..

    השבמחק
  9. לפעמים צריך רק פריט אחד מגניב כדי לשדרג את ההופעה.. הבחירה בצעיף הפסים משובחת! לירז

    השבמחק
  10. VanityGirl - תודה רבה, יקירתי. סורי שלקח לי שנה להגיב על הפוסט הזה אבל כל מה שכתבת זה גם מה שאני הרגשתי לגבי האאוטפיט הזה. את הצמידים בדיוק קניתי בשוק הכרמל באותו היום וסתם מדדתי אותם, כך שהם לא היו חלק מהאאוטפיט. נשיקות.

    קורין - תודה! שמחה שאהבת.

    LookinFab - תודה! אני חושבת שרציתי להרכיב אאוטפיט כזה עם צעיף די הרבה זמן, אבל החורף לא ממש מגיע. אז מזל שהאילתור הזה הגיע לי בזמן.

    בארון של גיברת קאופמן - תודה! אני הלכתי איתן הרבה מאז התמונות האלה.

    photo.fashion.passion - כן, הצעיף הזה מאוד מוצלח. יצא לך כבר ללכת איתו השנה?

    Dush - תודה! שמחה שאהבת...

    ברווזה - מגניב זו מילה טובה ואהובה מאוד, אז תודה.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - דווקא השיפוע בנעליים האלה ממש נוח. זה הזוג הגבוה היחיד שלי שאפשר ממש ללכת להסתובב איתם ביום שישי ולא להתעייף. הנעליים האלה הן של חברת קוברה וזו מן מ=חברה טובה של נעליים שאף פעם לא ראיתי בשום מקום, אבל יש להם עיצובים מגניבים. אלה מהקיץ שעבר.

    לירז - תודה. בדרך כלל אני לא מאמינה במשפט הזה כי אני חושבת שכל הפריטים צריכים להיות מושלמים, אבל הפעם זה בהחלט עובד ככה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!