טיול בנווה צדק

IMG_9722

IMG_9730 ביום שישי רותם רצתה לשטוף את האוטו איפשהו בכניסה לנווה צדק וזה מה שאיפשר לנו להתנהג כמו תיירות ולעשות שם סיבוב. אין ספק שיש משהו פוטוגני באיזור הזה. החלק הישן של תל אביב שתמיד הכי נעים להגיע לשם וזה אף פעם לא נמאס. נכנסנו לחנות גבריאל, שם פגשנו סיטרוקן משנת 1934. עברנו דרך סוזן דלל כדי להגיע ל”גלידה של סבתא”. האמת היא שהיה נחמד, למרות שזו לא ממש הבחירה הרגילה שלי לבילוי יום שישי.

רותם צילמה אותי ותודה לה על זה.IMG_9728 IMG_9727 IMG_9744 IMG_9735 IMG_9763 IMG_9764 בכל זאת חנוכה….

IMG_9770 IMG_9782 IMG_9784 בתמונות: חולצה של TNT, חצאית ZARA מעונת הקיץ, קרדיגן ישן מ-ZARA וגם התיק האהוב עליי. הסנדלים אנונימיים מקינג ג’ורג’. בסך הכל זה אאוטפיט די קייצי שבזכות הקרדיגן הפך לסתווי.

עכשיו כשהשריפה כמעט מאחורינו תמשיכו לחגוג את מה שנשאר מחג החנוכה ותאכלו סופגניות. הסופ”ש עוד רחוק, אז תחזיקו מעמד.

תגובות

  1. קלאסה. כבר התעלפתי על הנעליים באחד הפוסטים הקודמים אז אני מתלהבת פה בשקט כדי לא לחזור על עצמי.

    השבמחק
  2. שכחת לציין שישבנו קודם במרסנד
    שזה כן יום שישי טיפוסי של פעם

    השבמחק
  3. אני כועסת עליך!
    היית ליד הבית שלי ולא אמרת כלום?!
    (בתמונה ליד הקטנוע הצהוב את למעשה 50 פסיעות מהבית שלי)
    בפעם הבאה שאת שם אין מצב שאת לא קופצת לקפה...
    יופי של אווטפיט ד"א.

    השבמחק
  4. אאוטפיט חמוד ומכופתר לאללה
    בתמונה הראשונה יש המון כפתורים!

    השבמחק
  5. היי ספי
    החצאית מאוד יפה, צבע חרדל מתחיל להתחבב עליי מאוד לאחרונה, הרקע הכתום של התמונות מקסים ונווה צדק נראה יפה מאוד דרך עינייך.
    המשך שבוע טוב!

    השבמחק
  6. גם לי יש חצאית כזאת ואני מתגעגעת אליה כ"כ.. נו טוב, אוטוטו הבייבי יוצא ונחזור לגזרה הרגילה!
    אחלה תמונות!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!