בחתונה של אלכס

IMG_7889כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהבת חתונות. אבל כשמדובר בחתונות של חברים טובים זה סיפור לגמרי אחר. כשמישהו יקר לי בוחר לקיים טקס שמשנה את חייו, אין לי ברירה אלא להתרגש. במיוחד אני אוהבת חתונות בסתיו כי כבר לא קר והכל תמיד הרבה יותר זורם בעונה הזאת. אז אלכס התחתנה עם מושיק וזה היה חמוד ברמות לא צפויות ואני לבשתי שמלה שקניתי בחנות יד שניה ביפן. זה גם הגיוני שחתונות מרגשות עושות יותר חשק להתלבש יפה וכך גם האירוע הזה. שהתרחש בתחילת נובמבר, ממש אחרי שהסתפתרתי והשיער שלי ממש התאים לשמלה הזאת ולמרות שבתחילה בחרתי לי משהו אחר,בראש (גם שמלה שקניתי ביפן) אבל כשפתחתי את הארון  כדי לשלוף אותה ידעתי שהגיע תורה של השמלה הזאת. ואפילו הקלאץ’ שלא מתאים לכל הלוק באופן מושלם הרגיש לי לגמרי במקום בכל אווירת שנות ה-70 הזאת באופן רעיוני. בחרתי נעליים ניטרליות ביותר שהיו גם נוחות לריקודים.

IMG_7892

IMG_7917

IMG_8342

IMG_8754 (1)בתמונות: שמלה מחנות יד שניה בטוקיו, נעליים 24/7, קלאץ’ Top Ten,

תודה לדבורה אורבך הצלמת על הצילומים הנפלאים.

וזה הזוג המאושר:

155687_477673747402_522852402_5657165_3525678_n

ואם כבר מדברים על חתונות, לכל הכלות לעתיד, לפניכן הצעה מפתה במיוחד לשמלות כלה:

ולכל מי המתכננת להתחתן בקרוב, יש לי חברה מעצבת שמלות כלה שפותחת סלון כלות ומציעה לפני הפתיחה שמלות משגעות בחצי מחיר ממה שהיא תמכור אותן בהמשך,  כל שמלה נפתרת המיוחד לכלה ויש מבחר גדול של עיצובים. כל הקודמת זוכה כי לאחר שהסלון יפתח היא תגבה הרבה יותר כסף. כל הפרטים כולל מס’ טלפון לפרטים נוספים, כאן באיבנט בפייסבוק. בנוסף כל מי שתזמין שמלת כלה, תקבל איפור ושיער לכלה במתנה. שווה להיכנס ולראות ושיהיה במזל טוב.

סופ”ש נעים ונשיקותֱ!

תגובות

  1. השמלה פשוט מקסימה!!

    מזל טוב לאלכס ובעלה :)

    השבמחק
  2. התמונה הראשונה מקסימה!!!

    השבמחק
  3. ואוו ספי השמלה משגעת!
    הגזרה הזו מאוד מחמיאה לך וגם הצבעים.

    שיהיה סופ"ש מצוין!

    השבמחק
  4. השמלה שלך ממש ממש יפה! אין מה להגיד, האסיתיות יודעות להתלבש מדהים!

    מזל טוב לחברה שהתחתנה, זה יום פשוט קסום ומרגש.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  5. די!! מזו השמלה המדהימה הזו?? אוי..הלוואי והיינו חברות , הייתי משאילה ממך את השמלה לחתונה הקרובה שיש לי:)

    השבמחק
  6. הנעליים עונות באופן הכי מדוייק שיש על ההגדרה ניוד. נראות ממש טוב, שוב טוונטיפורסוון מפתיעים אותי לטובה.
    על השמלה אין לי מה לומר, נאמר כבר הכל מעלי... אבל היא נראית כל כך סבנטיזית אורגינל שזה נהדר- משוחררת וכיפית בלי ליפול למלכודת הפיג'מתיות.

    השבמחק
  7. תודה רבה לכולן על המחמאות. אני תמיד שמחה שלמוע שאנשים מתחברים לבחירות האופנתיות שלי. הסופ"ש כבר מסתיים, אז שיהיה לכן שבוע מקסים.

    Sharona Gabriel Harel And Tamar Gruska - זה נכון שהן יודעות להתלבש, האסיאתיות, אבל השמלה הזאת היא משהו מארה"ב שהגיעה ליפן משם כי זה לא הסגנון היפני וזה גם מה שכתוב בתוויות, אבל מה שטב בחנויו יד השניה שם, זה שהכל במידה שלי :) איך הייתה הנסיעה שלך למזרח?

    שירה - תודה רבה ואני שמחה שאהבת. אכן שמלה מיוחדת ולכן גם קניתי אותה. אני חושבת שתא השמלה הזאת לא הייתי מלווה לחברה. יש בה משהו קצת שביר והיא לא בהכרח תתאים לכל אחת, אבל אני בטוחה שתמצאי משהו מהמם ללבוש לחתונה שלך גם. העיקר זה שתהני.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - תודה רבה, אבל המחמאות לרשת המעיקה טוונטיפובסבן היו מוקדמות. הכיסוי של העקב, אני מתכוונת לפלסטיק הקטן שיש בקצה העקב נהרס לי בכל פעם שאני נועלת אותן. נעלתי אותן ק 3 פעמים וקניתי אותן לפני שנה וחצי. פשוט כי אחרי כל פעם אני צריכה לקחת אותן לסנדלר.
    אבל השמלה, כן היא נפלאה בעיקר בזכות זה שהשרוולים שלה הם מאותו הבד של השמלה רק בשקוף ולכן האפקט הפיג'מתי נמנע ממנה. נשיקות ושבוע נפלא.

    השבמחק
  8. מעלפות - את והשמלה הזותי שלך.

    השבמחק
  9. השמלה היפנית יפהפייה וכל הflow שלה ממש מחמיא לך! אהבתי ביותר x

    השבמחק
  10. בארון של גיברת קאופמן - מה לעשות, ככה זה דברים יפניים. המהממות באה איתם בילט אין :)

    Ronnie - תודה. בדיוק זה מה שחשבתי כשקניתי אותה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!