יום מעונן בכיכר

IMG_0028 יום מעונן, מעיל טרנץ’ ושמיים אפורים. אין מתנה טובה בשבילי קראת השנה החדשה. מצד אחד שנה חשדה יש בה דברים מרגשים ומשהו חדש, אבל במציאות צריך לקום מאותה המיטה וללכת לאותו המשרד. אני מקווה שבשנה החדשה הכל יהיה בדיוק כמו עכשיו, או אולי קצת יותר טוב. קצת יותר מרגש ואולי יהיה לי קצת יותר זמן פנוי לעצמי.

קראתי בכל מיני בלוגים על ההחלטות לשנה החדשה שאנשים לוקחים על עצמם. אני לא חושבת שאני אי פעם אעמוד בזה, למרות שאני טובה ברשימות ואת רוב השימות שלי אני כותבת מראש. אבל בכל זאת. יש איזו תחושה שאני כן רוצה להבטיח לעצמי משהו ולנסות לעמוד בו.

אז אני רוצה להיות טובה יותר למי שעובד איתי, לחברים שלי, להורים שלי.

אני רוצה להוציא פחות כסף על בגדים, או בכלל לא לקנות שום דבר חדש, לפחות עד אפריל, וללבוש בשמחה את הבגדים שכבר יש לי.

למצוא זמן וכסף לנסיעה נוספת למקום מגניב בעולם.

ולהמשיך לכתוב בבלוג שלי, כי זה עדיין כיף לי ולקוות שאתם עוד רוצים לקרוא.

IMG_0029יום

IMG_0030

IMG_0031

IMG_0034

IMG_0035

IMG_0037 בתמונות: מעיל,תיק ומגפיים מ-ZARA, חולמה וגרביונים מ H&M, חצאית ישנה מאוד משוק בצלאל ושרשרת שקיבלתי במתנה מחברתי ליאור מ-F21.

השנה גם נמנע ממני לאחל לחברותיי יפית וסמדר יום הולדת שמח אתמול, אבל אני בטח אעשה את זה היום :)

ושתהיה שנה מדהימה ושבוע קל לכולנו.

נשיקות

תגובות

  1. מאחלת לך זמן פנוי במידה הרצויה, אבל אני מניחה שהעומס שאת חווה הוא חיובי במידה מסויימת...
    שתהיה שנה נפלאה, מלאה בפוסטים. אני עדיין עוקבת ונהנת :)

    נ.ב.
    לא ידעתי שכבר סיימו את השיפוץ בכיכר, יצא ממש יפה.

    השבמחק
  2. שנה טובה!
    התמונות מוצלחות ביותר!
    ועשית לי חשק ללבוש טרנץ'!
    רק חבל שהחורף לא קורא את הבלוג שלך...

    השבמחק
  3. אהבתי את כל הלוק! את נראית נפלא. מאחלת לך להגשים את כל הדברים שתחפצי בהם, שהרי אין דבר העומד בפני הרצון... שנה אזרחית טובה!

    השבמחק
  4. אני מקווה שכל מה שאיחלת לעצמך יתגשם.
    התמונות מקסימות!!!

    השבמחק
  5. מקסים!קשה להאמין שזאת אותה כיכר

    השבמחק
  6. החלטות נהדרות!
    מאחלת לך להמשיך לעשות את הדברים שאת נהנית מהם!
    אחרי שהגבת אצלי לגבי הטרנץ' ירד הגשם שייחלתי לו ולבשתי את המעיל שלי :-)
    התמונות מקסימות, המעיל כמובן והלוק כולו.

    השבמחק
  7. קרן - תודה רבה. אני מאחלת לך גם שנה נפלאה עם זמן פנוי ואני לא באמת רואה מה כל כך חיובי בעומס. מצד אחד זה כי חברים מחו"ל מבקרים וזה מעודד אוית לצאת, אבל מצד שני כל מה בא לי זה לנוח בבית, לכתוב, לקרוא ושוב לנוח.
    שמחה לשמוע שאת עוקבת, אני קוראת כל פוסט שלך גם כן, והכיכר ניראת נפלא, כדאי לך לבוא לבקר.

    the eye - תודה רבה. שנה מעולה גם לך.
    הנה היום זה הכי יום לטרנץ' והחורף כן קורא את הבלוג שלי. עובדה!

    לירז - תודה רבה. אני אשתדל לעמוד בהבטחות לעצמי ואני שמחה שאהבת את מה שלבשתי. אני קניתי את המעיל הזה עוד בסוף הקיץ וידעתי שהוא יהיה מושלם לתחילת החורף.

    נגה - תודה ושמחה שאהבת את הלוק החורפי שלי.

    Standing Ovation - אין כמו קצת שיפוץ של פסל ובריכה ישנה כדי לתת לכיכר כה חשובה מראה חדש ומודרני. בערב יש אפילו מזרקה שעובדת וזוהרת באור צהוב.

    LILI LOFT - שמחה שאת מזדהה. ולגבי המעיל והחורף, אמרתי לך שבסוף זה יגיע.
    נשיקות והמשך שבוע מעולה!

    השבמחק
  8. שנה טובה,ומאחלת לך שכל ההחלטות שלך יצאו לפועל, תעדכני איך תתקדם ההחלטה להוציא פחות כסף על בגדים :) כי אצלי כמה שאני מנסה ההחלטה הזאת תמיד נופלת אחרי יום...
    המעיל שלך ממש יפה ובכלל כל האוטפיט!!!

    השבמחק
  9. על שלושה דברים יעמוד הטרנץ' המושלם - על אפרוריותו המתבקשת, על אורכו הסימפטי ועל שרווליו הנפוחים, מרפרפים בעדינות לברברי האלמותיים.
    אחלה מעיל גברת!

    השבמחק
  10. היי ספי,
    לוק מדהים אהבתי מאוד! במיוחד את השילוב של החולצה עם החצאית. (שחור עם גינס) המעיל מושלם. האם המעיל+המגפיים הם מהעונה הנוכחית?

    השבמחק
  11. אני גם מצטרפת להחלטה להתחיל לאהוב יותר את הבגדים שכבר יש לי ;)
    happy new year!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!