מנוחת הסופ”ש

כמה חיכיתי שהשבוע הזה יגמר ולמרות שנהנתי מאוד במהלכו. הרגשתי שהסופ”ש הזה יציל אותי איכשהו מעומס העבודה. לא שכל העבודה שלי תיעלם, כי כבר למדתי להבין שלא, אבל עדיין הסופ”ש הזה הוא מתנה גדולה ואני מתכוונת לנצל אותו למנוחה מושלמת וכבר מצהרי יום שישי התחלתי עם נמנום על הספה. זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות ביום שישי – פשוט לנמנם באיזור השעות 3 עד 5 אחרי הצהריים.

ניראה לי שדי הפסקתי לכתוב בפוסטים האחרונים שלי וכל המילים שאתם רואים כאן הם סתם דיווח של הרגע ולא מחשבות אמיתיות שאני רגילה לחשוב שאני רוצה לחלוק עם הקוראים שלי. אני מניחה שזה חלק מהתקופה הזאת. אני בסך הכל קמה, מתלבשת, הולכת לעבודה, מצטלמת לפעמים ובערב נוחתת על הספה כדי למצוא קצת מנוחה. אבל עוד מעט אני נוסעת ומקווה לחזור עם סיפורים.

השבוע התלבשתי קצת שונה מבדרך כלל. בחרתי את הבגדים שלי מתוך קבוצה די מצומצמת של פריטים והיה בזה משהו מגניב. התמקדתי בנעליים שאני נועלת כאן והתאמתי להן בגדים שהולכים טוב עם גווני החום. מצאתי את עצמי לובשת בעיקר פריטים מאוד בהירים שלא בהכרח אופיניים לחורף, אבל עושים מצב רוח טוב בעיקר ביום מלא שמש, כי למרות שבחורף מקובל ללבוש בגדים כהים יותר, זה עדיין מוזר לי ללבוש שחור או אפור כהה ביום שמש.DSCN0114 DSCN0107 DSCN0110 DSCN0113 בתמונות: מכנסיים ונעליים ZARA, גופיה ישנה של UGA, קרדיגן מ H&M ושרשרת מתנה מקלבה.

הסופ”ש הקפוא כבר התחיל, אז תהנו וצאו החוצה במעיל ומגפיים!

תגובות

  1. אהבתי מאוד את המכנסיים והנעליים, לוק יפיפה!
    שבת שלום :.)
    שלומית

    השבמחק
  2. בשביל זה בהחלט קיים הסופ"ש. מזלך שהתברכת בעבודה עם סופי שבוע, כי זה באמת מחייב את היומיים חופש, לעומת עבודות אחרות של משמרות 7 ימים בשבוע, אז באמת אין את החופש המיוחל הזה...
    אני מקווה שתנצלי אותו למנוחה ולכיף ותחזרי לעבודה עם כוחות מחודשים!

    השבמחק
  3. אין כמו הסופ"ש, אני מחכה לו בכיליון עיניים בכל יום ראשון! את מנוחת השישי שלי אני תמיד עושה על הספה של ההורים עם עיתוני השישי.
    לאן את נוסעת? תספרי כדי שנוכל לקנא קצת.
    האווטפיט הזה בהחלט עושה נעים בעיינים, אני גם לא חושבת שזה שחורף וקר ומנוכר צריך ללבוש שחורים.
    אהבתי במיוחד את הנעליים!

    המשך סופ"ש מהמם,
    שרונה.
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  4. סוף שבוע נעים ספי 3>

    השבמחק
  5. אהבתי את הסוודר, הוא נותן לך אור

    איזה קור :)

    השבמחק
  6. יאמי! הסריג שלך מא-גניב!! סופ"ש נעים ושבוע טוב...
    xx
    עלמה

    השבמחק
  7. שלומית מיגאי - תודה רבה יקירתי. שמחה שאהבת.

    נגה - תודה רבה. אני זוכרת את הימים שעבדתי במשמרות וזה היה כל השבוע. לא היה קל וכן כיף שיש סופ"ש. ולגבי החופש - אני לגמרי מתכוונת לנוח ולא לחשוב על עבודה. הלוואי ואני אצליח. תהני בטיול שלך גם.

    photo.fashion.passion - אין כמו הסופ"ש וזה ידוע שבכל יום ראשון אנחנו כבר מחכים לסופ"ש הבא. אני אספר ממש בקרוב לאן אני נוסעת. ושמחה שאהבת את מה שלבשתי.

    renerene - תודה רבה ושבוע נפלא לך.

    oshrat - תודה. הצבעוניות שלו באמת משמחת מאוד. הייתי חייבת לקנות אותו.

    alma - תודה :)

    ayelet shachar - את מקסימה בעצמך, תודה!

    השבמחק
  8. אני ממש אוהבת צבעים בהירים,זה נותן הרגשה של אביב וקצת משכיח שקר בחוץ.
    הנעליים שלך ממש יפות!!!

    השבמחק
  9. מסכימה עם Julia, לגמרי אהבתי.

    השבמחק
  10. כבר ציינתי כאן שאני אוהבת את הסריג
    והקלוז אפ שלך בצילום הראשון
    מאוד יפה!

    אביטל.

    השבמחק
  11. הבלוג יפהפה!
    כמה כיף לראות אותך, בכל צורה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!