הנסיעה אל מחוץ לעיר

IMG_0377

אני חושבת שאני בלוגרית אופנה גרועה מאז שאני כאן בניו-יורק הקפואה. אני אמנם לא לובשת שום דבר שראוי לתיעוד כי פשוט נורא קר, אבל גם קר מדי לעמוד באמצע הרחוב ולהצטמלם. מה גם שהצלם לא מוכן לצלם אותי בקור כי גם לו קר. אז בכל התמונות אני ניראת כמו ארטיק קפוא בתוך מעיל. אני פשוט לא בנויה לקור הזה.

אתמול נסענו לאאוטלט Woodbury שנמצא שעה נסיעה מהעיר. הכי אהבתי את הנסיעה באוטו המחומם בכביש הריק עם הנוף הצפוני. אבל גם האאוטלט התגלה כמקום נחמד למי שיש לו אהבה למותגים ולא מעט כסף. חבר שלי מצא הרבה בגדי בייסיק כמו שהוא אוהב ב Nautika- DKNY, Tommy Hilfiger ועוד מותגים אמריקאים ששם באמת אפשר למצוא בגדים שווים בלא הרבה כסף. אני בעיקר בהיתי בחנויות מותגי העל בלי כל כוונה לקנות, אבל לבסוף התחדשתי בשמלה קיצית במיוחד של מיסוני בורוד וצהוב. הפריט היחיד שהיה שווה להוציא עליו סכום הזוי. אני מתה על מיסוני ויש בעיצובים שלהם משהו קלאסי ונצחי והגיע הזמן שגם לי יהיה משהו שלהם. אראה לכם בהמשך. כדאי להגיע לשם עם אוטו, או אם אתם באים בהסעה, תביאו טרולי לארוז בו את הקניות כי זה יכול להיות כבד.

IMG_0376-1 IMG_0379-1 IMG_0387 IMG_0389-1 אני חייבת לציין ששרדתי את היום הזה רק בגלל שלחבר שלי היה כח לשופינג, בזכות הצ’אי לאטה של סטארבקס ובזכות המגפיים שלי. אמא שלי כתבה לי מייל שהזכיר לי שכל מה שאני לובשת זה או שהיא קנתה לי או שהיא סרגה לי, כמו שאת הכובע למשל.

המגפיים friends, ב- 200 ש”ח מתל אביב, תיק פול&בר ממונטנגרו, מעיל ישן של המותג Jenifer שהייתה לו פעם חנות בעזריאלי, סוודר american eagle, האחרון שראיתי שהוא 100% צמר אמיתי, כפפות מ-TOPSHOP מאז ימי האוניברסיטה וכובע שאמא סרגה לי פעם שהוא העתק של כובע שהיה לה בצעירותה.

וזה כבר בדרך חזרה. ולא, לא יהיו תמונות של בגדים בפוסט הזה. אבל אני אהיה פה עוד לא מעט זמן, כך שגם זה יגיע.

IMG_0395-1IMG_0401-1 IMG_0405 IMG_0408-1 אז הסופ”ש הסתיים, היום מתחיל עוד שבוע חדש וקר. אני מקווה שיהיה לי עוד מה להראות לכם.

נשיקות מניו-יורק.

תגובות

  1. מקנאה מקנאה מקנאה!!!

    הייתי באווטלט בוגאס וזה השאיר בי געגועים עזים לסיילים של ארה"ב. שווה ביותר!!!

    תתחדשי על המיסוני!! מקווה לראות את השמלה בקרוב!

    השבמחק
  2. היי ספי
    אני אוהבת את מיסוני! כיף לך!
    מחכה כבר לראות את הרכישה השווה.
    האוטלט נשמע נהדר וגם הדרך החמימה ברכב שעשיתם לשם.

    המשך טיול מהנה!
    אביטל.

    השבמחק
  3. ספי, אני חושבת שאופנה זה הרבה יותר מאאוטפיט-פוסטס. אי לכך ובהתאם לזאת את בלוגרית האופנה הכי אופנתית שאני קוראת, כנראה.
    התמונות מקסימות ובכלל נשמע כמו יום מגניב. איזה כיף זה חבר שאוהב שופינג!

    השבמחק
  4. יווו איזה כיף לך. אני סקרנית לראות את השמלה שקנית! שמלה צהובה זה דבר הורס בעייני.

    אני מתה על האווטלטים בחו"ל, בדיוק העלתי את הפוסט השני שלי על שופינג בהונג קונג וכתבתי על האווטלט המדהים שגיליתי שם. ממש כמו באמריקה!

    שבוע חמים שיהיה לך,
    נשיקות

    שרונה

    השבמחק
  5. אהההה.. איזה כיף לך!! אני זוכרת שכשהייתי באאוטלט הזה יצאתי עם סחרחורת (ושימלה יקרה להחריד שלבשתי פעם אחת בדיוק).

    השבמחק
  6. שתחזרי תפסיקי להתלונן על זה שלא מספיק קררר בתל אביב?ממליצה לך ללכת להתחמם באפר איסט בתה וסקונס במקום שנקרא alice tea cup
    תהנו!

    השבמחק
  7. תמונות כל כך יפות, תמשיכי לעשות חיים!
    מתה לראות השמלה החדשה!

    השבמחק
  8. מקנאההההההההה! מדהים

    השבמחק
  9. מתגעגעת לוודברי. היכן עוד אוכל לרכוש תיק קואץ' בסכום הגיוני??

    השבמחק
  10. תביאי לנו קצת סטארבקס. תביאי!!!

    באיזו מסגרת נסעת לניו יורק? סתם?

    השבמחק
  11. LookinFab - יקירתי, אין לך מה לקנא. היה איזה מינוס 10 מעלות בחוץ וכל מה שאי פעם הייתי רוצה לקנות היה יקר מדי, כך שזה לא כזה מרגש וסתם בגדים, כמה כבר צריך מהם?
    את השמלה אני לא יודעת אם אראה בקרוב כי אין לי נעליים מתאימות בשבילה, אבל ניראה. נשיקות.

    LILI LOFT - תודה רבה. הדרך החמימה באוטו זה הדבר החמים הכמעט יחיד שהיה שם. מיסוני בהחלט אלה מותג. ואני בכלל לא בטיול. חבר לי פה בענייני עבודה ואני מתלווה, כך שהרבה לטייל לא ממש יש זמן,אבל אני נהנת.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - תודה רבה על התגובה המהממת שלך. אני יודעת שאופנה זה לא רק זה, אבל לפעמים אני חושבת שאנשים מצפים ממני לראות מה לבשתי. לפעמים, כמו בימים האלה, זה פחות חשוב ומעניין. וחבר שלי אוהב שופינג לעצמו, עד כמה שיש לו כח וזה בדיוק מה שצריך.

    photo.fashion.passion - אני דווקא לא אוהבת אאוטלטים. אף פעם לא אהבתי. מעדיפה שופינג וסיילים בחנויות רגילות. אבל יש בזה משהו מגניב, בעיקר הנסיעה לשם וזה שזה היה מחוץ לעיר.
    לא יודעת מתי אראה את השמלה. אולי רק בקיץ....

    שיקסע - נשמע מסחרר באמת. אני מקווה ללבוש את השמלה שלי הרבה כי היא מאוד יפה ובא לי להראות איתה ברבים. אולי היא הסיבה היחידה לחכות לקיץ.

    אנונימי - ניראה לי שניו יורק מספקת לי מספיק קור לעשר שנים הבאות בתל אביב. האמת היא שהמקום הזה של אליס ניראה חמוד. גם ככה רציתי ללכת לבית תה וזה שלידנו יקר ומהמם מדי. תודה!

    Julia - תודה. אני אראה את השמלה בטח כשיהיה חם. ניראה כבר:) נשיקות.

    michalooshla - תודה :)

    הילית וולברג - דווקא הייתי בקואץ' ולא ראיתי שום דבר מגניב, אבל כל האנשים התנפלו בטירוף... אולי בפעם הבאה.

    אילנה רי - באמת חבל שאין לנו סטארבקס. אני פה סתם, בלי מסגרת ...
    :)

    השבמחק
  12. הייי ספי
    ספרי לי על אתרים מעניינים (כמו מוזאונים או פארקים) וחנויות שוות בניורק(במיוחד זולות)
    לקראת הקיץ שלי :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!