סוהו ביום אפור

IMG_1316 אחרי שהפסקתי להסתכל על סוהו בתור מקום לשופינג, הפסקתי לשנוא את האיזור הזה של העיר. זה לא שזה לא מקום מגניב לקניות, פשוט קצת נמאס מהרשתות הרגילות וקצת מבאסים הבוטיקים הקטנים היקרים וחנויות המעצבים המגניבות והבלתי אפשריות, אבל בין כל אלה פשוט כיף להסתובב שם, ללכת על רחוב ספרינג הביתה, לעצור ב- DEAN & DELUCA או סתם לעבור ביוניקלו וטופשופ ולראות אם יש משהו מגניב לקנות.

לפניכם תמונות שצולמו בשבוע שעבר באיזה יום סגריר שבמהלכו הלכתי לי על רחוב ספרינג בין השדרה השישית עד ברודווי בלי לנסות להגיע לשום מקום, אבל בכיוון הביתה. מולי הלכו אנשים שהתלבשו מגניב ועם זאת לא ניראה כאילו הם התאמצו. יש בניו- יורק הרבה כאלה. כאלה שזורקים על עצמם משהו שגורם להם להראות טוב. קודם קצת אפור של היום ההוא ואז כבר תיראו אותם.

IMG_1310

IMG_1314

IMG_1311

IMG_1319

IMG_1322

IMG_1323

IMG_1327

IMG_1328

IMG_1333

IMG_1331

IMG_1326

IMG_1324

אה, ואני לא מנסה להיות צלמת אופנת רחוב, אבל לפעמים ממש בא ללחוץ על הכפתור ולשמר את הזרים האלה במצלמה.

השבוע לא יצא לי הרבה להתעסק עם הבלוג. הייתי עסוקה בחיי היום-יום. יש בזה משהו מגניב בלחיות בניו-יורק, ולא לא עברתי לכאן, אבל כשנמצאים כאן הרבה זמן, זה כבר לא כמו להיות כאן בחופש. החופש בניו-יורק תמיד ניראה לי כמו משהו לא מספק שבמהלכו ממהרים לראות כל מיני מקומות ולהספיק לאכול בכל מיני מסעדות ולקנות הרבה בגדים. לי כבר קצת נמאס מלקנות ואני רק מחכה לאביב כדי ללבוש את מה קניתי. בנתיים אני הכי נהנת מסתם להישאר בבית עם ספר כשיש גשם בחוץ, להסתובב בסוהו העמוס עם חברים, לעמוד בתור לסנדוויץ’ וללכת ברחובות. ללכת הרבה. אני גם עסוקה בכל מיני עבודות, אז זה הופף את הביקור המתארך שלנו כאן קצת לחיים בניו-יורק וזה ממש מגניב.

האמת היא שביום שבת האחרון שהיה אתמול היה יום מהמם. אני וגדי הסתובבנו בסוהו, בצ’יינה טאון, בצ’לסי ובעוד כל מיני מקומות וחזרתי גמורה הביתה, הספקתי לקנות צ’ורוס מדוכן בתחנת רכבת תחתית, אכלתי סנדוויץ’ אצל כץ, קנינו לגדי חליפות במכירה של ברני’ז, היה מזג אוויר מושלם. ואפילו שתינו גזוז מוזר במרכז קניות מגניב שנמצא בתוך כנסיה עתיקה בפינת השדרה השישית עם רחוב 20 – limelight marketplace,שזה יותר גימיק מאשר מקום לשופינג, וכל היום רק אמרתי איזה כיף בניו-יורק. בכל היום הארוך הזה שכחתי את כרטיס הזיכרון של המצלמה ולכן אין תמונות וזה ממש חבל, אבל אני עדיין פה. אמשיך לספר על העיר שבאמת לא ישנה אף פעם.

אה, וגם התחלתי לראות פה בסטרימינג את העונה הרביעית של gossip girl ומעבר לזה שזה סתם משעשע, אני המומה ממערכות היחסים שהתסריטאים מייצרים בסדרה מצפים מאיתנו שנאמין שזה קורה במציאות ונזכרתי גם שבארץ הייתי רואה את הסדרה רק בגלל שהיא מתרחשת בניו-יורק ועכשיו אני בניו-יורק, הזוי. בקיצור,הבנתי שמתחילים לשדר בישראל עכשיו את העונה הרביעית ב HOT3, מי שמוכן לחכות שבוע שלם לפרק, אתם מוזמנים כי אם אסקפיזם, אז לפחות שהוא יהיה לבוש היטב ויהיה בניו-יורק.

נשיקות ומקווה לפרסם פוסט אאוטפיט בקרוב!

תגובות

  1. מהממת
    התמונות, החוויות לקריאה - גורמים לי ממש לקנא
    תהני, תספגי ותעבירי לנו את החומר
    כולי תקווה שביוני את עדין באזור מאחר ואני מגיעה לטורונטו (לא ממש ניו יורק אבל בסביבה)
    נשיקות

    השבמחק
  2. ספי היקרה, נראה שאת נהנת מכל רגע ותמשיכי כך!
    גם כאן בארץ מצפה לנו שבוע סוער ואפרורי... אבל הנחמה היא שבסוף החודש האביב נפתח רשמית אז יש תקווה!

    שרונה

    השבמחק
  3. ספי תודה שלקחת אותנו לטיול/מעבר זמני לניו יורק, פשוט מהמם!
    מאוד נהניתי לראות את התמונות סטריט סטייל שצילמת, אנשים לבושים מגניב ובצורה מאוד חסרת מאמץ.
    כולי קנאה באנשים שחיים בניו יורק
    my life suck!
    :)

    השבמחק
  4. מצאתי את עצמי מחכה לפוסט חדש ממך לראשונה
    אומנם יוצא לי לעקוב אחרי הבלוג רוב הזמן אבל כנראה שעלילות ניו יורק שלך ריתקו אותי במיוחד:-)

    ממש נהניתי לקרוא ובקשר לתמונות, אהבתי רק את הבחור עם הכובע האפור והסניקרס הלבנות - ממש לייק ענקי עליו חחחח

    השבמחק
  5. היי ספי,
    מקווה שלא הבהלתי אותך שקפצתי עליך באמצע הרחוב ביום שבת... אבל כשחלפת על פני לקח לי שבריר שניה לזהות אותך ואז עוד כמה שניות כדי להרהר אם זה יהיה נבון להגיד לך משהו.
    השיקול שניצח בסופו של דבר היה ההיסטוריה הפרטית שלי - הייתי עיתונאית כמעט עשור ואני יודעת כמה זה כייף לקבל פידבק. אז דפקתי ספרינט (זה מה שנחמד בניו יורק, כאן אני לא דופקת חשבון) ופגשתי אותך. היה מאד נחמד לראות את האדם שעומד מאחורי הבלוג שבת דודה שלי שלחה לי כלינק.
    וכן, גם אני מחכה לאביב כדי לעשות שופוני לסחורה הנאה שרכשתי...
    תהני,
    מירב.

    השבמחק
  6. shirshor - תודה, דרלינג. אני משתדלת מאוד לעדכן כמה שיותר ומקווה שגם אני אהיה פה עד אז כי מגניב פה מאוד ובכלל אני מאוד אוהבת לחיות ולו לזמן קצר במקומות אחרים. תל אביב תמיד תהיה שם בשבילנו.

    photo.fashion.passion - אני בטוח מחכה לאביב יותר ממך, למרות שכאן כבר אביב ובקרוב יהיה יותר חם.
    אני כבר לא מתייחסת לזה כמו חופשה, אלא לחיים כאןולא, זה לא לנצח. אני נהנת גם מחיי היום-יום. לא כל יום קורה משהו אדיר בעיר הזאת, אבל כעף פה. נשיקות

    טלי - אני בטוחה שלכל דבר מתרגלים ואין ספק שגם בניו-יורק החיים של רוב האנשים רגילים, אבל כן, הם מתלבשים יפה. שמחה שאת אוהבת את הפוסטים מניו-יורק. בוקר טוב!

    אמיליה - תודה רבה. אין מחמאה גדולה מזה שמישהו מחכה לפוסטים שלי. מקווה לא לאכזב גם בעתיד ולהמשיך לספר על ניו-יורק. אולי אפילו אמשיך עם הפוסטים האלה על אופנת רחוב.
    לגמרי הבחור הזה ניראה הכי מגניב. לדעתי הכל טמון במעיל המעולה שלו.

    השבמחק
  7. מירב - אני ממש שמחתי לפגוש אותך באמצע סוהו הסואנת ביום שבת. זה קורה שבתל אביב קוראים ניגשים אליי ומספרים לי שהם קוראים את הבלוג שלי, אבל בהחלט זה היה מאוד מפתיע שזה קרה בניו-יורק.
    בכל מקרה, שמחתי מאוד נורא ולמרות שזה תמיד מביך לרגע לפגוש זר שמכיר אותך, אחרי שניה זה אכן מעניק תחושה נעימה וכמובן מספק את הפידבק הנחשק. הרי בשביל זה אנחנו כותבים בלוגים.
    מעבר לזה, תמיד מסקרן לדעת מי קורא את הבלוג.
    אני מניחה שבעוד כמה שבועות האביב יגיע ואני מקווה להיות פה עדיין.
    אני גם בעד לא לדפוק חשבון, זאת תכונה מעולה. רציתי לכתוב משהו על זה בפוסט אבל גם לא רציתי להתלהב מזה שפגשתי קוראת של הבלוג אפילו בניו-יורק, אז אני שמחה שכתבת לי.
    תודה רבה :)

    השבמחק
  8. כשהייתי בניו יורק השנה אחד האירועים המרגשים בשבוע היה כשהגיע יום שני ושודר עוד פרק של גוסיפ גירל! פחות כיף זה ללכת אחרי זה לברגדורף גודמן ולדעת שאני בניגוד לבלייר לא יכולה לבחור מה שעולה על רוחי ... תמשיכי להנות! :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!