אז לקחתי קצת חופש וחזרתי

IMG_0412 כן, חופש מניו-יורק ומהבלוג. אבל אז כשחזרתי לניו-יורק שמחתי שהחופש נגמר, רק לכתוב בבלוג לא חזרתי מיד. בזמן החופש מהבלוג הצהוב והאהוב עליי חשבתי לא מעט מה יהיה איתו. חשבתי להפסיק לכתוב עליי ועל מה שאני עושה ומה שאני לובשת. יש בזה משהו נורא חופשי לחיות את חיי ללא המחוייבות הזאת של לשתף אחרים, לאשר תגובות, להגיב ולחיות בתוך עולם בו אני חייבת לכתוב פוסט חדש בכל כמה ימים. הבלוג שלי הופך להיות בן 3 בימים אלה ולראשונה מאז שהתחלתי לכתוב אותו, הייתי ממש בחופש מהכל.

אבל מצד שני, ראיתי בגוגל אנליטיקס שלא מעט אנשים נכנסו לבלוג שלי גם כשהפסקתי לכתוב ואני מניחה שהם חיכו לפוסט חדש. היה בזה משהו נחמד, כי מעבר לזה שאני מאוד נהנת לכתוב את הבלוג ולשתף את הקוראים בהרפתקאותיי, אני מאוד אוהבת שאוהבים אותי ומתעניינים בי. מן תכונה אנושית כזאת. זה מותר לי, כן? וגם התגעגעתי ממש, ממש לבלוגי הצהוב, לפינה שלי בעולם, לדבר היחיד שהוא לגמרי שלי. שלי ושל גוגל…

אז אני שוב בניו-יורק. אחרי חופשה של שבוע בארץ. החופש בארץ היה מקסים ומענג. כי אין כמו תל אביב וחברים ופסטיבל דוק אביב ובירה בנמל, והיציאות והחום והבית, אבל החזרה לניו-יורק הייתה מענגת כל כך. חזרתי לעיר שיצאה מתוך האביב הירקרק לקיץ חם, עסיסי, אורבני ולוהט. לוהט במובן כזה שמאז החורף חיכיתי לו והעיר הזאת בקיץ היא פשוט חלום. אני עוד אכתוב על החופש בארץ בפוסט הבא, אבל עכשיו כמה תמונות מהעיר שמצאתי כשחזרתי.

IMG_0404 IMG_0405 IMG_0407IMG_0418 IMG_0416 כל התמונות שראיתם עד כה נלקחו משוק האיכרים של Union Square שקורה כמה ימים בכל שבוע והוא מקסים בכך שאני פוגשת בו פרחים שראיתי לאחרונה רק בחיי הקודמים, בברית המעוצות ובכלל מה יכול להיות לא מקסים בפרחים וירקות טריים באמצע העיר.

בשבוע האחרון ביליתי כל יום, לא עשיתי שום דבר מלבד להסתובב במקומות שאני אוהבת ואפילו הלכתי לסרט.Something Borrowed וחצי מהסרט מתרחש בMadison Square Park, שם רייצ’ל ואיתן אוכלים ארוחת צהריים ב Shake Shack מסעדת המבורגים שנמצאת בתוך הפארק. מיותר לציין שיש שם תור תמידי שאני התעצלתי לעמוד בו, אבל אתמול עשיתי את זה ולא רק שזה לא היה כל כך נורא, זה היה מושלם. עמדתי מתחת לעצים בפארק, הסתכלתי על אנשים והתור התקדם מהר.

IMG_0423 זה התור שצריך לעמוד בו כדי להשיג את ההמוברגר הנחשק ולאכול אותו מתחת לעצים הירוקים, אבל תאמינו לי שזה שווה את זה ובארצות הברית בשביל הדברים השווים תמיד צריך לעמוד בתור, כך שכדאי להתאזר בסבלנות.

IMG_0424 IMG_0427 זה השלל וזה מעולה. אפילו הצ’יפס שלהם מזוגזג והתה קר מעורבב בלימונדה זה ממש חלום.

IMG_0430 IMG_0434 לבשתי: חצאית שנקנתה בשוק בצלאל ועוצבה מחדש ע”י אמאלה שלי שלי המוכשרת וחולצה מ- H&M, סנדלים מחנות אהובה שאף פעם לא מאכזבת בקינג ג’ורג’. כן חזרתי עם קצת שלל מהארץ.

ולפני כמה ימים קפצתי לבקר את CV בויליאמסבורג. בקיץ השכונה הזאת של ברוקלין היא מקום מושלם. התכנית המומלצת למיצוי כל הפאן בביקור אחד.היא ישיבה בבית קפה נחמד ולגימת מרגריטה, למשל בקפה Aurora, לאחר מכן זלילת גלידה מאוטו גלידה שאלי יתמזל מזלכם לפגוש בדרך וירידה לעבר האיסט ריבר. לשבת על הסלעים בשמש בפארק הקטן והחמוד ולבהות במנהטן ומגדליה מעבר לנהר ולחשוב שאיזה כיף זה בויליאמסבורג וכמה קרובה היא למנהטן וכה שונה ורגועה. בדרך לנהר תוכלו לבקר בחנויות וינטאג’, בוטיקים מקסימים וחנויות פרחים.

IMG_0398לבשתי: ג’ינס וסנדלים מ- H&M, גופית משי מאורבן אאוטפיטרס ואת הקרדיגן הישן שלי מזארה, שממש לא היה בו צורך ביום הזה. IMG_0402 תודה רבה לכל מי שקורא את הבלוג שלי. אתם מעניקים לי חשק להמשיך לספר.

נשיקות מניו-יורק.

תגובות

  1. פוסט אופטימי ומקסים, ניו יורק נראת פשוט מדהימה.

    השבמחק
  2. מאושרת לקרוא עוד פוסט מבית היוצר הצהוב :) נשיקות

    השבמחק
  3. אנונימי28 מאי, 2011 09:58

    פוסט נפלא!
    מבינה את הצורך לפעמים להתנתק, אבל באמת שכיף לקרוא אותך, וחבל אם תפסיקי. :-)

    השבמחק
  4. finally a new post. i really have been wondering how you are doing and how the summer is in NY
    many kisses.

    השבמחק
  5. נהדרת אחת!
    שוב פעם אני מוצאת את עצמי מזילה אגלי קנאה אבל גם הכי מפרגנת.
    נשיקות חמות מהתפוח הקטן!

    השבמחק
  6. אהבתי את התמונות! :)
    עושה לי חשק להיות שם כבר!!

    השבמחק
  7. היה לי קצת עצוב לקרוא שעלו בך הרהורי פרישה. כבלוגרית אני לגמרי מבינה את זה, ובכל זאת, המחשבה שחשבת על זה מעציבה קצת...על כל פנים, אני נמנית עם אלה שמחכים לפוסט הבא. שמחה שאת עדיין פה.

    השבמחק
  8. אנונימי28 מאי, 2011 21:57

    אל תפסיקי לכתוב... חיכיתי לך (-:
    אני תמיד מתעגעגת למנהטן ונהנת לראות את ה'גלויות' שלך משם.

    השבמחק
  9. Marianna S - תודה רבה. ניו-יורק היא באמת עיר מדהימה, עושה חשק להיות אופטימית.

    אנונימית ראשונה - תודה רבה. אני מסמיקה, אבל ממש מאושרת לקרוא את התגובה שלך. בנתיים לא אפסיק.

    milenskaya - as you can see, i am here and the summer in NYC is great. Lia is going to Berlin this week hope you two will meet for some german fun :)
    kisses

    בארון של גיברת קאופמן - גיברת מהממת שכמותך, תודה רבה. גם פה חום אימים, אבל מהמם. נשיקות לוהטות.

    Hadas - אני בטוחה שאת תהני מאוד מהביקור שלך כאן. אני כנריאה לא אוכל לקחת קורס קיץ, אבל אולי אעשה קורס בהמשך.

    VanityGirl- אני מבינה אותך. אני גם תמיד עצובה אם בלוגרית שאני אוהבת מפסיקה לכתוב. אבל בנתיים החלטתי להמשיך, למרות שקשה לי לתאר את כל חיי כותבת את הבלוג. אבל ניראה מה יהיה. כיף לשמוע שאת אוהבת ועוקבת. נשיקות.

    אנונימית מס' 2 - איזה כיף לשמוע. ממש שמחתי לקרוא. גם אם אני לא יודעת מי את אני ממש מתרגשת לדעת שאת אוהבת את הבלוג. אני אמשיך לספר על ניו-יורק. מקווה שתמשיכי להנות.

    השבמחק
  10. ברור שממשיכים להיכנס, אני מאוד נהנית מהפוסטים הניו יורקיים שלך.

    השבמחק
  11. אוח הרידיסקות נראות מזמינות במיוחד, בתוך סלט קיץ נהדר :) הכל נראה מקסים, אני שמחה שאת ממשיכה להנות ☺

    נשיקות!
    מיראל

    השבמחק
  12. אנונימי29 מאי, 2011 22:43

    ספי, קוראת אותך כבר הרבה זמן, אבל עד היום לא הגבתי... אנחנו לא מכירות אחת את השנייה אבל שתינו מכירות את לירון של עודד (-: (אנונימית מס'2)

    השבמחק
  13. אני אוהבת לקרוא אותך כל פעם מחדש !
    והתמונות נהדרות כמובן, התגעגעתי!

    אביטל.

    השבמחק
  14. היי ספי,

    הבלוג שלך הוא אחד משכיות החמדה בבלוגספירה. הדבר תקף אף שבעתיים כעת כשאת בניו יורק. כל כך עשית לי להתגעגע ולרצות לשוב לעיר כך שביולי אני מגיעה לעשרה ימים ומתכוונת לעבור את נקודות הציון שהותרת בבלוג, כולל בבית הקפה שלכם. שלא תעיזי להפסיק לכתוב.בכלל הייתי מציעה שתכתבי מדריך כלשהו למנהטן מנקודת המבט שלך. אנחנו חווים את האי מנהטן באמצעותך, ובשבילי שספונה במשרד רוב היום (אמנם בשדרות רוטשילד פינת יבנה) זה תהנוג צרוף.

    אבישג

    השבמחק
  15. אנונימי31 מאי, 2011 14:33

    חשבתי שראיתי אותך ליד הסנטר,
    בצהרי שישי - לפני שבועיים וחצי.
    וכבר חשבתי שכל הסיפורים על השהות בניו יורק לא היו יותר מפיקציה.

    שמחה לגלות שטעיתי :)

    השבמחק
  16. standing ovation - תודה, איזה כיף!

    Dush - אני גם רוצה אותן ובדרך כלל אני עוברת ביוניון סקוור בדרך לאנשהו ובדרך חרה תמיד מממהרת הביתה. אולי אכין סלט קיצי היום. אעבור שם ואקווה שיהיה אותם עוד. נשיקות.

    אנונימית מס' 2 - יש מצב שלירון סיפרה לי עלייך. תודה רבה שאתה עוקבת.

    LILI LOFT - תודה, אני אוהבת לקרוא אותך גם.

    abbie - תודה רבה על התגובה. אני מאוד התרגשתי לקרוא את התגובות התומכות ואני ממש לא מתכוונת להפסיק לכתוב.
    ניו-יורק נהדרת עכשיו ותהיה מופלאה גם בעוד חודש. אני מקווה שתבקרי במקומות שעליהם אני מספרת. אל תתעלצלי להגיע גם לויליאמסבורג, השכונה האהובה עליי כרגע.
    תהני במשרדך שברוטשילד. זה אחלה מיקום בעיקר ליד הבית קפה החדש שפתחו שם באחד העם 29. ביקרתי שם בביקור בארץ והיה מקסים.
    נשיקות ושוב תודה שאת אוהבת את הבלוג :)

    אנונימית מס' 3 - אני שמחה שלא התאכזבת. אין לי שום טעם לכתוב על מה שלא קורה בחיי. הייתי שבוע בארץ והיה מהמם כמו תמיד. אבל הצחיקה אותי התגובה שלך. איך אפשר לזייף פוסטים מעיר אחרת כל כך הרבה זמן :))))
    שמחה שאת ממשיכה לעקוב.

    השבמחק
  17. הי, אני קוראת את הבלוג כבר למעלה מחצי שנה אבל אף פעם לא הגבתי. את מדהימה ואני שמחה שעידכנת קצת סוף סוף. החיים שלך בניו יורק מאוד מעניינים, נחמד לשמוע על מה שעובר עלייך שם. אחח, מה הייתי נותנת בשביל לנסוע לארה"ב בשביל כמה ימי שופינג :)

    השבמחק
  18. הי, יש לך אחלה בלוג לא ברור איך לא יצא לי לראות אותו עד עכשיו. פשוט בלוג גאוני!
    טלי
    http://unzippedfashion.blogspot.com/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!