זכרונות מאיסט האמפטון

לכבוד יום העצמאות האמריקאי ולכבוד הוויקנד הארוך שכל הניו-יורקים מבלים בהאמפטונס נזכרתי בתמונות האלה, האהובות עליי ביותר מהחודש האחרון שלי בניו יורק. סיוי ואני החלטנו שגם לנו מגיע יום חופש מהעיר ונסענו להאמפטונס לבלות על חוף הים יום מושלם. עד שתהיה לנו אחוזה על הים נהננו לנו מכל מה שיש שם בחינם וזה לא מעט. ים, שמש, אווירת יוקרה וחוף יפה ודי מבודד. החלטנו לנסוע לאיסט האמפטון כי זה נמצא יחסית קרוב למנהטן ולוקח רק שעתיים נסיעה לכל כיוון וכי קראתי באינטרנט שהחוף שם נחשב לאחד היפים בעולם. אם אתם מחליטים לעשות את הטיול הזה גם, שימו לב שבאיסט האמפטון אין מה לעשות חוץ מללכת לים ואם בא לכם על מקומות עם יותר אטרקציות, אז תצטרכו לחקור קצת באינטרנט, רק שתדעו שהדרך הזולה ביותר להגיע לאיזור זה ברכבת, ולא באוטובוס של המגניבים מהאפר איסט סייד, כמו בסדרה Gossip Girl. אנחנו רצינו להינות מהים ולבהות בקינאה בבתים, וזה היה מקום מושלם לכך.
IMG_0811 IMG_0802 IMG_07695803783845_d6e04375bf_z 5804334326_0a4cea2e17_b
DSC_0387 5804341818_6b740218db_z זאת אני ותכולת התיק שלי בניסיון לעשות תמונה של מה הבאתי איתי להאמפטונבס כמו שהיה ניתן למצוא בלא מעט אתרי ובלוגי אופנה אמריקאיים. זה די משעשע שאנשים רוצים לחשוף את תכולת התיק שלהם. טוב, זה די הגיוני שאם יש משהו מגניב בתיק, אז זה שווה חשיפה, ואני באמת הרגשתי שזה היום שלי תמונה שכזאת, אבל סיוי שצילמה אותה, לא שלחה לי אותה בסוף, אז תצטרכו להסתפק בזה. רואים שאני חכמה בשמש ויש לי תיק מטרגט, וכובע מדהים עם נוצת טווס שנשאר בניו יורק.
השנה החלטתי שבא לי ביקיני שמורכב משני סטים שונים. אני תמיד מרגישה שזה הרבה יותר נונשלנטי ולא מתאמץ להסתובב בים באווירת מיקס אנס מאץ’. הכי נשמע כמו פלפל בסוף שנות ה-90, אבל זה באמת מרגיש כאילו הכל הרבה יותר ספונטני וקול. מה גם שהחלק העליון הצהוב של הביקיני לא הרגיש לי כמו משהו שיתאים לצבע העור הלא משתזף שלי (שמאז שהגעתי לביקור הארוך שלי בארץ כבר הספיק קצת להשתזף, אבל רק אני רואה את זה ), ודווקא החזיה הכהה והאקזוטית היא פיתרון מקסים כאן.
אז הלכתי ל H&M בערך חמש פעמים עד שהחלטתי שזה מה שבא לי ועכשיו אני ממש מרוצה. מעבר לצבעים, גם הגזרות חשובות כאן וכל פריט מבין השניים נבחר כך שהוא ישב נוח, והרי דבר גרוע יותר מבגד ים שצריך לסדר אותו כל הזמן.
מיותר לציין שבמהלך הביקור בהמפטונס, לא הפסקתי לקנא באנשים שגרים שם, אבל קינאה חמודה כזאת, של איזה כיף להם להיות כל כך עשירים. אוף! אה וגם היה מזג אוויר מושלם לבילוי בים באווירה של "כמו בסרטים". בתחילת היום היה אפילו חמים ונעים כך שיכולתי להינות משמש נעימה ולא שורפת, ולאחר מכן היה מעונן, כך שהחלום שלי ללבוש מעיל מעל הביקיני שלי התגשם.
אחרי שנמאס לנו מהים, יצאנו לסיבוב באיזור…
5804335876_6020595d04_b
לבשתי: מעיל, אוברול, בגד ים וכובע קטן מ- H&M, נעליים מאורבן אאוטפיטרס, כובע ענק מ- Forever 21 וחולצה לבנה מסאקס. IMG_0805 IMG_0813 IMG_0828 IMG_0855 IMG_0867 IMG_0858 מה נותר עוד לומר? היה מעולה ואם אתם מגיעים בקיץ לניו יורק לזמן ארוך מספיק, אל תוותרו על טיול מחוץ לעיר כי אין כמו ההמפטונס כדי להרגיש בסדרה על ה”אפר- איסטסיידרס” בקיץ, ולא, הם לא נועלים עקבים ביום- יום, הם ניראים כמו אנשים רגילים עם כסף :)
תודה לסיוי על התמונות בהן אני מצולמת. היה מדהים אפילו יותר מהתמונות.
עד הפעם הבאה…

תגובות

  1. סף, הפוסט הזה הוא כרגע ההיי-לייט של היום הקודר והמעצבן שלי. הכל כל כך יפה! בא לי להיות שם עכשיו.
    הבגד ים מגניב ואני ממש אוהבת את המיקס אנד מאץ' וגם את הניינטיז.

    התמונות פשוט חלום.

    נשיקות,
    מיראל

    השבמחק
  2. איזה כיף היה לקום בבוקר ולראות שיש פוסט חדש!
    עוד יותר כיף היה להזכר בהמפטונס ובחוף השקט והים הצלול. היה מושלם!

    השבמחק
  3. יואו איזה תמונות משגעות, החוף נראה כל כך יפה והשמיים האלו!
    הבגד-ים,המעיל, הכל למעשה הולם אותך!
    כיף לקבל הצצה להמפטונס שלא מסרטים, אחלה פוסט!

    אביטל.

    השבמחק
  4. וואו תמונות מדהימות! ממש עשו חשק :)

    השבמחק
  5. פוסט מקסים הצבעים של הבגד מחמיאים לך מאוד,הייתי בניו ובכלל לא עלה על דעתי לקפוץ לאזור הזה אז כיף לאסוף טיפים

    השבמחק
  6. ספי,תמונות מעלפות,זו שאת ספק מתמתחת ספק מדגמנת, הורסת,כמו מאיזה קמפיין...

    השבמחק
  7. איסט המפטון זה בהחלט אחד המקומות היותר טובים להעביר יום רגוע בלי הרבה רעש עם ספר טוב, מומלץ ביותר לכל מי שגר במנהטן ורוצה קצת לברוח מהרעש לכמה שעות, תמונות מקסימות דרך אגב!

    השבמחק
  8. איזה לוקיישן מגניב, חבל שנראה קצת קר :\
    אבל אני חייבת לציין משהו- אני קוראת קבועה, אולי תכבדי אותנו בהגהה פעם הבאה...?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!