MLly – זה חדש וכיפי

זה די הזוי לחשוב שדווקא רשת למידות גדולות זה הדבר הכי טוב שקרה לאופנה בישראל בשנה האחרונה, או שזה בעצם די אופטימי ואני מעדיפה את נקודת המבט השניה. זה שקו יצור חדש שנפתח הוא בעצם משהו חדש, מועיל ומוערך שקהל שלם משתוקק לו זה גאוני. הרי בשוק המצומצם שלנו יש כבר הכל ואפילו עוד מותגים מתוכננים לפתוח חנויות בקניונים העמוסים לעייפה ברחבי הארץ בסתיו הקרוב. אם כבר משהו חדש, אז שתהיה בו תועלת, כי אני כבר מזמן חושבת שאנחנו חיים בעולם עם שפע מוגזם, עודף מבחר ונגישות שהופכים את החיים ללא מעניינים.

292575_177073009030793_159309647473796_404579_4499028_n 292575_177073005697460_159309647473796_404578_2888994_n הצילומים מ”לאשה”, גנבתי אותם מעמוד הפייסבוק של MLly

אבל MLly זה גם יפה וגם תוצאה של עבודה מאומצת של קלבוש, שאני כל כך שמחה שמגיע לה להיות חלק ממשהו גדול שגם יצליח. והייתה השקה בבית של אהרוני, השקה באווירה תפוחית ומשעשעת והנה התמונות.

IMG_1555 מהמם, כולל השרשר

IMG_1556 IMG_1558 IMG_1563 IMG_1568לבשתי: בגד גוף H&M, חצאית אורבן אאוטפיטרס, תיק ZARA, נעליים F21. IMG_1562 היה קצת כמו מסיבת בית שזה די כיף. אני שמחתי להרגיש את משב המזגן הקריר כי באותו היום היה לי פנצ’ר באופניים והיה חם מדי. להסתובב ברוטשילד בלב המהפכה באמצע היום. בכלל, כבר מזמן הבנתי שקיץ זו לא עונה להתלבש בה, אלא להפך ואני דוגלת בשיטה של ללבוש כמה שפחות ולקנות כמה שפחות, לכן גם עידכנתי את הבלוג פחות הקיץ הזה. מקווה שהסתיו יתן לי השראה.

אני כבר השלמתי עם זה שבנתיים אני בתל אביב ולפעמים אני מנסה אפילו להנות מהעיר, אבל, לצערי, זה לא יוצא לי כל כך הרבה. אני מרגישה שתל אביב הפכה לעיר קשה, כל כך שונה היא הפכה להיות ממה שזכרתי אותה. לא מדובר רק במחירים, אלא בכל מה שקורה מסביב. כבר לא כל כך קל להנות פה ולא זוכרת מתי הסתובבתי כאן אסירת תודה על הרחובות, העצים והים. זה כבר לא מספיק.

אני כותבת את הפוסט הזה כבר כמה שעות ואתם רואים שאני סוטה מהנושא. אני גם רואה “יסדוקו” ברקע. עכשיו יש סרט על קבוצת כדורגל נשים בקרויצברג, ברלין, שרוצה לנסוע לשחק נגד קבוצת כדורגל נשים איראנית שמעולם לא שיחקה נגד אף קבוצה אחרת. מסתבר שיש חיים די הזויים שם בחוץ.

מקווה שלא חם לכם ושאתם חופשיים ללבוש מה שבא לכם כל הזמן ובהצלחה ל-MLly.

נשיקות.

תגובות

  1. איזה פוסט צבעוני ומקסים!
    אני כ"כ מזדהה איתך לגבי מה שאת אומרת על תל אביב, גם אני כבר לא מוצאת את עצמי בעיר הזאת... לא מצליחה להנות ממנה, כל הקלילות שלה כאילו נעלמה פתאום. לדעתך בניו יורק זה עדיין לא קרה? מתי את חוזרת לשם?

    השבמחק
  2. היי ספי,יש לך מייל?
    :)

    השבמחק
  3. היי,בעצם למה שסתם ככה תיתני לי את המייל...אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר מעל שנה...הרבה יותר מעל שנה אפילו ואני משתגעת ממך! איך את כל כך מעורה בחיי האופנה של הארץ? כל הכבוד לך! אני רואה בזה מקצוע לעתיד בשבילי ומרגישה שאני כל כך אוהבת מעריכה ומוכנה לקפוץ לבריכה הזאת ומה שקורה בארץ מתסכל...אני קוראת ווג ובהשוואה לעיתון האופנה היחידי שיש פה GOSTYLE זה שמיים וארץ.התייאשתי.רציתי לקבל את המייל שלך כדי לקבל השראה וגם סוג של תקווה שגם כאן לא הכל אבוד...ועוד כמה דברים...!

    השבמחק
  4. ספי את כותבת יפה! לגבי תל אביב אני מסכימה איתך. אני מרגישה שאנשים בתל אביב כל כך בלחץ ולא נהנים מהחיים שזה הופך את ההרגשה להיות בעיר כבדה... לכן אנחנו קצת זזנו לכיוון רמת גן ,בורסה..

    השבמחק
  5. לאנונימית - מעניין שאני לא היחידה שמרגישה כך כלפי העיר, אבל ניראה לי שגם אני השתנתי ולכן זה לא אותו הדבר יותר. לא יודעת מתי אחזור לנין יורק וניו יורק אף פעם לא הייתה בעייני עיר קלה. מה שמגניב בה זה שהיא עיר חדשה ומרגשת, אבל עדיין זרה.

    יול - אין לי בעיה לחלוק את המייל שלי, מה גם שהוא רשום איפשהו פה בבלוג למעלה. yellow190@gmail.com את מוזמנת לכתוב לי. נשיקות

    השבמחק
  6. תודה רבה! חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי בבלוג:)

    השבמחק
  7. הבגדים ממש מוצאים חן בעיני, מה שלא מסתדר עם אג'נדת המחאה שאני מטפחת. אתנחם במחשבה שקניות בארץ תורמות לכלכלה המקומית (ואתעלם מהעובדה שהכל מיוצר בהודו/טיוואן/בנגלדש)

    השבמחק
  8. מרג'ורי מורנינגסטאר - הבגדים באמת יפים ואם יש לך צורך בבגדים את לא צריכה להרגיש רע לגבי המחאה. וגם לא לחשוב על הכלכלה המקומית. תחשבי על עצמך, הכלכלה כבר תסתדר.
    כבר מזמן התרגלנו ליצור הזול בארצות העולם השלישי. ככה זה כניראה...
    המשך שבוע מהמם :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!