השראה בזארה

לפעמים זה מספיק להיכנס לסניף זארה בדיזינגוף סנטר כדי לדעת מה אני רוצה להוסיף למלתחה שלי בעונה הבאה. כל הטרנדים העונתיים תלויים על קולבים ומחכים שאני אבוא, אמדוד, אתאהב ואקנה. לא תמיד כל התהליך הזה מתקיים. לפעמים רק להסתכל ולהבין ש”כזה בא לי” זו תוצאה אפשרית. ואני חושתב לעצמי למה לקרוא בלוגים ומגזינים אם מספיק להיכנס לסנטר? האמת היא שזה בצחוק, אבל זה נכון שבתחילת עונה, בזארה יודעים לגרום לי לחשוב מה אני רוצה שיהיה לי.

אז אם בסתיו אני אוכל להרשות לעצמי רק פריט אחד, מלבד זוג מגפיים שחורים, או אולי שניים שזה מאסט, אני רוצה שהפריט הזה יהיה נוצץ! בדקתי כמה פריטים כאלה מקרוב, בתא המדידה. בנתים החלטתי להשאיר אותם בחנות, אבל אין לדעת מה יהיה עם זה בעתיד.

30082011767 חולצה ממן בד טריקו עם שרוולים עד המרפק בצבע כחול כהה עם לורקס. אהבתי את חיתוך הסירה בצוואר, את התפר ואת הלוק הקז’ואלי שזה נותן. החצאית השחורה שלי.

30082011774 30082011770 שמלה מטאלית כסופה מבד מיוחד וקליל עם פס שחור שנותן את הקונטרסט. שמלת ערב חורפית מושלמת לכל אירוע. אם היו לי 300 שקלים פנויים היא הייתה באה איתי הביתה. הייתי משלבת אותה עם נעלי סירה שחורות קלאסיות וצמידים ממתכת כסופה כלשהי. בהתחלה חשבתי שזה מוגזם, אבל אחרי שמדדתי את השמלה, היה לי ממש קשה להיפרד ממנה.

30082011775 סוודר ארוך זהוב ונוצץ. היה לי קשה להתעלם ממנו. אהבתי את איך שהוא ניראה בעיקר עם רגליים חשופות. בחורף, עונת הסוודרים, זה לא יהיה כל כך אפשרי ליישם את הלוק במציאות וללבוש אותו עם טייץ או גרביון זה מבאס לי את כל הויז’ו לגביו, אז גם עליו החלטתי לוותר.

30082011778 זה אמנם לא נכנס לקטגוריה של נוצץ, אבל הייתי מאוד סקרנית לראות על עצמי את טרנד הנחש הלוהט. אני מתקשה להאמין שאני והדפס עורו של יצור חלקלק נועדו זה לזו. אני מניחה שיש לא מעט כאלה שיחשבו שזה לוהט, או מזעזע. אני נשארתי די אדישה. אני מאמינה שנחשים צריכים ללבוש את זה. דווקא מנומר אני יותר אוהבת. לא יודעת מה הסיבה לכך.

איזה טרנד חולף ולוהט אתן הולכות לאמץ בסתיו הקרוב (אני מקווה שהוא קרוב, כן? היום הייתי בים והיה מושלם) ומה אתן חושבות על בגדים נוצצים? (הפניה היא לשני המינים :).

יום חמישי שמח!

תגובות

  1. שמתי לב שהחנויות התמלאו בפריטים כתומים,צבע שהיה מוקצה מאז ימי ההתנתקות. זה מאוד משמח וכבר הספקתי לרכוש לי חולצת אוברסייז כתמתמה במנגו.

    השבמחק
  2. לא, את חייבת ללכת על הסוודר הזהוב! הצבע הזה כל כך מחמיא לך!

    השבמחק
  3. את חייבת לקנות את השמלה מטאלית הכסופה, היא כל כך יפה עלייך! :)

    השבמחק
  4. רק כדי לעזור לך להכריע: השמלה המטאלית.

    השבמחק
  5. תמי - הכתום בהחלט חזק מאוד השנה, הוא חלק מטרנד כל צבעי השלכת שהולך להיות מאוד פופולארי. תתחדשי. אני עדיין לא קונה כלום כי חם ואין כסף. אבל בקרוב ...

    Michal מיכל - תודה רבה על ההצלמה. אני לגמרי אחשוב על זה, למרו תשקשה לי להאמין שאבחר בו.

    Blondie - תודה רבה, אני אחשוב על זה!

    ברווזה - תודה. זה באמת עוזר שאת בעדה. אני בנתיים עוד חושבת על זה. סופ"ש נעים!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!