יום שלישי – התצוגה של טריומף

הוזמנתי לתצוגת האופנה של חברת ההלבשה התחתונה  טריומף במועדון הכליף ביפו העתיקה. האמת היא שהאירוע עצמו היה מקסים, בעיקר כי פגשתי את אנה, אינה ותמר ואפילו הייתה לי הפתעה נעימה להכיר סוף סוף את מי שעומדת מאחורי הבלוג המשעשע the purple toe, מה שהיה לגמרי מגניב.

הדגמים שהוצגו לא ריגשו אותי במיוחד עד שהגענו לתחתוני מחוך בגזרה גבוהה שהאפקט הוינטאג’י שלהם תמיד מהמם אותי, אבל אני חייבת לציין שמעולם לא לבשתי כאלה אז אני לא יודעת אם זה נוח, או רק יפה. זה מהדברים האלה שניראים ממש טוב על אנשים אחרים, אבל בטח על הגוף הקטנטן שלי זה יראה מוזר.

באופן כללי הקולקציה ניראת סקסית ונשית מאוד ואף הוצגה באווירה כזאת.  בתצוגה הופיעו לא מעט מחטבים מסוגים שונים שיכולים להיות הסוד הקטן של כל אישה לאיך להיראות טוב בבגדים צמודים או בבגדי ערב. אני חושבת שמגיל מסויים אישה בכל משקל ומבנה גוף צריכה כמה מחטבים שיבטיחו גוף מושלם בעיקר כשלובשים שמלה יקרה משקיעים ממש לאירוע חשוב. לפעמים המחטב יכול להיות מה שיהפוך את כל ההופעה למושלמת או שחסרונו יכול להרוס הכל.

IMG_1653 IMG_1654 גלאם שיק של פעם. פחות אהבתי את המטפחות. אני הייתי משאירה רק את משקפי השמש.

אני לבשתי שילוב של הצבעים האהובים עליי שעוברים איתי לסתיו. פוקסיה, תבעי הבז’ למיניהם, גווני הניוד וכמובן קצת בורדו, כמו בשרשרת שלי, שנותן מראה באמת סתוי. מתי אתם כבר מתחילים לתכנן את האאוטפיטים שלכם באווירת סתיו?

IMG_1656בתמונות: חולצה וחצאית H&M מקולקציית הקיץ, תיק ונעליים מ- ZARA, שרשרת של byRUFINA 

IMG_1657

מהרגע שראיתי את הנעליים הבנתי שזה הזוג שחיכיתי לו. גם אם זה יהיה הפריט היחיד שבו אני אתחדש בסתיו הנוכחי, זה היהי מושלם. עקב ב”קיטן היל” שהיה כה מושמץ בשנים האחרונות התגלה כנוח ביותר אפילו בהליכה ברחובות המרוצפים של יפו העתיקה. גוון הניוד של הנעליים שכמו מתמזג עם צבע העור עושה את הכל למושלם והכי טוב זה שהן עלו רק 200 ש”ח ואפילו יש פפיון ענק. כמו שנאמר לי על ידי מישהו שמבין – זה הכי פראדה!

אבל, אוף למה היה חם ואספתי את השיער וניראתי כמו דוס??? טוב, כולנו עושים טעויות לפעמים. גם מישהי שאלה למה קוראים לבלוג על שם משהו צהוב ואני אמרתי שזה כי אני יצור צהוב והצבעתי לכיוון השיער שלי ופה הוא בכלל לא נראה צהוב.

תודה רבה לאינה על התמונות – כנסו לבלוג שלה, שם תוכלו לראות עוד תמונות ממש יפות מהתצוגה. אני התעצלתי לצלם, גם כי היה לי נורא קר.

שהיה יום רביעי שמח!

תגובות

  1. איזה חמודות הנעליים! הפפיון הזה מושלם! תתחדשי!

    השבמחק
  2. ברגע שראיתי את התמונה עם השיער האסוף חשבתי לעצמי "איזה יפה, את צריכה ללכת ככה יותר!" וזה ממש לא דוס...

    השבמחק
  3. אז ככה - קודם כל, איזה כיף לך שהיית בתצוגה של טריומף! ראיתי את התמונות ברחבי הרשת, זו נראית תצוגה יפה ומעניינת גם יחד (בעיקר פרטי העאלק-וינטאג')
    דווקא אהבתי את מה שעשית בשיער. אני הולכת ככה הרבה, הקשר בינך לבין אברך צעיר מבני ברק מקרי לחלוטין :P
    השרשרת פשוט מהממת ב-ה' ההימום. מזכירה לי משהו שקניתי באסוס לא מזמן.

    השבמחק
  4. אחחח, שילוב צבעים מושלם לסתיו
    אהבתי איך שהגוונים הולכים ומתבהרים ככל שיורדים למטה:
    שרשרת בורדו, גופיה ורודה, חצאית קאמל, נעליים ניוד
    ובתור מישהו שתמיד נראית קצת דוסית וגם קצת רוסייה (מבנה פנים סלבי משהו) וגם קצת סבתא, אני דווקא בעד אסוף. זה מתאזן עם הזרועות החשופות ולא נראה דוסי בכלל :) אבל אני בכל זאת מזדהה עם התחושה
    סופשבוע מקסים ונשיקות
    ומתי אני אקבל הזמנות לתצוגות, מתי?!

    השבמחק
  5. נעליים מקסימות ביותר

    השבמחק
  6. תתחדשי! על הנעליים ועל הרקע החדש.. אהבתי!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!