יום שישי

החלטתי לעשות מדור חדש בבלוג. המדור הזה יופיע בימי שישי ובו אני אכתוב על כל מיני דברים חדשים וישנים על טיפוח ויופי. אף פעם לא כתבתי על הנושאים האלה, גם כי אני לא מאמינה שבאמת אכפת לקוראים שלי באיזה קרם אני משתמשת וגם כי יש מלא תוכן כזה בבלוגים אחרים, אבל אחרי שבכתבה הזאת אמרו שאני לא כותבת על זה החלטתי לנסות. אני עוד לא יודעת על תדירות הפוסטים בנושא, אבל ניראה. מקווה שלא ימאס לי מהר.

אז קבלו את הויזיונר של לנקום. לנקום זאת חברה שזכרתי משנות ה- 80. האריזות השחורות של האיפור שהיו לאמא שלי עם הורד הכסוף ניראו תמיד יוקרתיות וקסומות, כל התחושה שלי על לנקום התבססה על זכרונות ילדות, עד שבקיץ האחרון קניתי לי את המוצר הראשון של לנקום, ליפגלוס בגוון אפרסק, במייסיס בניו יורק. בכלל, אחרי שהם לקחו את דריה להיות הפרזנטורית שלהם, אני בכלל מרוצה.

LANCOME VISIONNAIRE îçéø 445 ùç ì 30 îì öéìåí PR RIGHTSעל מוצר הזה יש לי להגיד רק משהו אחד – מהמם. הוא חלק מהטרנד החדש בעולם הטיפוח שלא מדבר רק על יישור קמטים, כי כולנו כבר הצלחנו להפנים שקמטים מתקנים עם בוטוקס ואין שום קרם בעולם שיכול לעצור את התהליך הטבעי של הזדקנות העור. הטרנד החדש בעולם היופי מדבר על מראה העור, על המרקם, על החלקות והזוהר הזה שכלנו נורא רוצים שלא ילך, כי זה מה שבאמת עושה את ההבדל בין עור צעיר לבוגר. התמצית בתוך הבקבוק המרהיב הזה שמרכיבה מולקולה מיוחדת שמופקת מצמח,מבטיחה להעניק חלקות, מראה אחיד וזוהר לעור.

אני ניסיתי את הנוזל שבתוך הבקבוק הטורקיזי הכה אופנתי לעונה. כבר יותר משבוע שמרחתי אותו כל בוקר ובאופן לא מפתיע ניראה שהעור שלי חלק ונעים, למרות שהעור שלי תמיד חלק ונעים, אבל הריח הנעים של התמצית על הבוקר עושה לי מצב רוח טוב. בתור מישהי שתמיד משתמשת במחליק עור מתחת לקרם לחות, אני חושבת המוצר הזה עושה טוב לעור שלי אולי אפילו טוב יותר מהמוצר הרגיל שבו אני משתמשת. כדי לדעת איזה שינוי זה מחולל בקרב נשים עם עור בוגר יותר, כי המוצר מיועד לכל הגילאים, תצטרכו לקרוא במקום אחר,

הקסם הזה עולה 445 ש”ח ל-30 מ”ל או 575 ש”ח ל-50 מ”ל.

תתחדשו על הגשם!

תגובות

  1. מברכת על היוזמה החדשה, בעיקר כי העור שלך נראה תמיד צח וזך. מחכה שתגלי לי את הטריק.. להת'

    השבמחק
  2. אנונימי17 מרץ, 2013 08:39

    יקר מאוד

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!