TLV Fashion Week – day 1

IMG_2406

אז שבוע האופנה ששמעתי עליו כל כך הרבה בחודשים האחרונים סוף, סוף הגיע ואני בכלל לא שמתי לב איך הזמן עבר. הוזמנתי ללא מעט תצוגות בעודי חוששת שזה לא הולך לעמוד בציפיות שלי. אני מאמינה בכישרון של מעצבים ומפיקים ישראלים, אבל הגלאם של עולם האופנה האמיתי קשה מאוד לחיקוי. מה יש לי להגיד אחרי היום הראשון? שהלוואי ובעיצובים שראיתי היום היה גלאם כמו למבקרים בתצוגות.

IMG_2366 אז קוואלי הגיע עם השיזוף המוגזם והביא איתו את אווירת הגלאם כולל משקפי שמש, ממש אנה וינטור איטלקית ופרחולית.

IMG_2369 IMG_2391 IMG_2386 IMG_2392photo (4) מתוך התצוגה של שי שלום.

IMG_2404 IMG_2399 לבשתי: ג’קט וינטאג’, חולצה H&M, מכנסיים ZARA, תיק marc by marc jacobs, נעליים אנונימיות.

זה מה שלבשתי בבוקר. אני חייבת לציין שלא התכוונתי ללבוש משהו יוצא דופן והתכוונתי לשדר שלא התלבשתי במיוחד כי “יש לי חיים ועוד דברים לעשות עם עצמי חוץ להתבטל במתחם התחנה” ובאמת היו לי פגישות נוספות בבוקר. תודה למיראל על התמונה.

בזמן ההפסקה בין התצוגות אכלתי והספקתי לרכוש לי ז’קט חדש ומהמם שאלבש בערב.כל היום הסתובבתי ובסוף היום הייתי גמורה מעייפות. חיי הfashion people, כמו שהם נקראים בניו-יורק, הם מעייפים למדי. למזלי לא נעלתי עקבים. אותם אני שומרת למחר.photo (2)

הערב במתחם התחנה החל בתצוגה של יוסף שעיצב חמישה דגמים בהשראת החושים של המסטיק 5. זה היה די הזוי ולא ברור למרות שבאופן כללי אני לא נגד שיתופי פעולה של מותגים עם מעצבים. לצערי ממש לא אהבתי את העיצובים של יוסף ורק זה שנינט עשתה רעש בזמן התצוגה ויכולתי להמשיך להתעסק באייפד כל הזמן די הציל את המצב. הרוב לא היה לטעמי וגם לא חסכו שם בדוגמניות חשופות חזה. היה בזה משהו קצת לא נחוץ.

IMG_2408IMG_2414IMG_2413 IMG_2423IMG_2429 IMG_2431 IMG_2432 אני חייבת לציין שתצוגות בחושך אף פעם לא היו חביבות עליי במיוחד. נורא קשה לצלם צילומים טובים ללא עדשה עצומה. אבל אני מאוד אוהבת את הצילומים האלה והם מעבירים בדיוק את האווירה בשבוע האופנה כמו שאני חוויתי אותה היום. הנה כמה תמונות אינטסטגראם.

photo photo (1) וערב הסתיים לו בזה שהצטלמתי בחניה כי כשרציתי להצטלם על הרקע של שבוע האופנה, האיזור הוכרז כסטרילי וככה זה היה ואני ממש לא ניראת מרושעת בלי סיבה. אני מניחה שהצבע השחור תורם לזה לא מעט.

tlv fw עוד יום של תצוגות מחכה לי מחר.

לילה טוב!

תגובות

  1. כבר הרבה זמן שלא ראיתי את תל אביב מלאה בכל כך הרבה אנשים מוקפדים ולבושים היטב.. כיף לראות שקורה פה משהו, אני התרגשתי! :)

    השבמחק
  2. היי ספי,
    אני חושבת כמוך שהאווירה הייתה מאוד סטרילית והיה חסר משהו באוויר, ציפיתי להרבה יותר , לאו דווקא מהעיצובים אלא מהאווירה הכללית במתחם עצמו ובתצוגות.
    אבל בכל זאת , זה משהו ראשוני בארצינו הקטנטונת.
    מלי

    השבמחק
  3. מורן - באמת כיף שיש שבוע אופנה בתל אביב. וכיף לראות אנשים לבושים יפה ובכלל שמשהו נחמד קורה פה ועוד בתחום האופנה. שמחה שזה ריגש אותך. נשיקות.

    מלי- הקטע עם הסטרילי היה רק בסוף התצוגה של יוסף. דווקא יש אווירה של שבוע אופנה. זה היה לי נחמד לראות אנשים לבושים יפה ובכלל יש אווירה כזאת אופנתית והכל. מה שכן, זה באמת אירוע אופנה שנמצא בתחנה ורוב האנשים שבאים מסתכלים על ״אנשי האופנה״ במבט משונה. למרות שהיום בתצוגה של דורית בר אור היה ממש מגניב. מקווה שיהיה מעניין גם בהמשך.

    השבמחק
  4. אהבתי שכתבת את האמת, מה אהבת ומה לא, להבדיל מבלוגים בינלאומיים ששם הכל תמיד מושלם. מחקה לעוד תמונות!

    http://oceanwindblog.blogspot.com

    השבמחק
  5. שמתי לב שהשיער שלך יותר יפה לאחרונה, הוא תמיד היה רך ויפה, אבל לאחרונה הוא ממש נראה מבריק בתמונות :)

    השבמחק
  6. OceanWind - תודה רבה! אני תמיד כותבת את האמת כי הבלוג שלי הוא לא רק על בגדים, אלא גם על איך אני רואה את העולם. ואין טעם לכתוב משהו אחר, זה לא עובד ולא נשמע אימיתי.
    הפוסט הבא יפורסם בקרוב מאוד :)

    Blondie - תודה רבה. אני מניחה שמה שמשפיע על איך השיער שלי ניראה בתמונות זה בעיקר התאורה ומזג האוויר. לרוב במציאות הוא די אותו הדבר.
    תודה רבה על המחמאות :) וגם בחורף השיער מסתדר יותר טוב תמיד וגם הסתפרתי לפני שבועיים אז אולי גם זה משפיע.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!