TLV Fashion Week – day 2

היום השני של שבוע האופנה המקומי שלנו היה ביום שלישי ורק היום אני מתפנה לתעד את החוויות האישיות שלי. אני חייבת לציין שבמבט לאחור ואפילו שעברו רק כמה ימים, היה זה אירוע מרגש ומהמם. אני חושבת שלא יכולתי להרשות לעצמי לצפות ליותר מזה, אבל גם זה היה לגמרי מקצועי ומאורגן.

את היום השני התחלתי בעשר בבוקר,בתצוגה של דורית בר אור.היה בהחלט שווה לראות את השואו שלה שהיה מורכב בעיקר מהרבה פריטים שחורים עם עיטורים בזהב. הקולקציה כה רחבה שלא יודעת אם ניתן לקרוא לה קולקציה כי מרוב מבחר כל אחת יכולה למצוא משהו שהיא אוהבת וזה עייני סוג של מוזרות, בעיקר שלמותג קוראים “pas pour toi”, שזה בצרפתית “לא בשבילך”. המחירים, של הקולקציה, הם בטוח לא בשבילנו.

IMG_2444 IMG_2453 IMG_2456 IMG_2457 IMG_2469IMG_2455IMG_2471

הפריט שהכי אהבתי. שמלת שכמיה. מקדימה זה ניראה כמו שמלה ומאחור מתנפנפת בחן (בשתי התמונות הבאות על דפנה דה-גרוט המהממת).IMG_2464 IMG_2465 IMG_2473 IMG_2480 IMG_2478 והפינאלה…

tlvfw3 tlvfw1 בתצוגה הזאת אהבתי מאוד את הדוגמניות, האיפור והשיער ואפילו את בחירת הנעליים. היה ניראה שהסתיו הבא על פי דודו יש בו שיק, שיק מקומי, אבל עדיין שיק. בזמן התצוגה חשבתי, שאם היה לי בית ביפו על קרקע שהופקעה מאיזו כנסיה יוונית והייתי עושה שם מסיבת בריכה לחברות שלי הייתי לובשת את הכפתן השחור (בתמונה האחרונה, הדוגמנית השניה). וזה עוד ממש רחוק ממני.

IMG_2483 IMG_2486 IMG_2488 זה מה שלבשתי ביום השני: ג’קט אהוב וישן דמוי עור pull&bear, מגפונים H&M, שמלה COS, שרשרת וחגורה מניו-יורק והתיק הקבוע שלי לתקופה הזאת marc by marc jacobs. תודה ל the eye על התמונות עתירות הפלאשיםֱ!

אחרי מנוחת צהריים חזרתי למתחם התחנה כדי לצפות בתצוגה של גדעון אוברזון. אני מתקשה לומר שאהבתי את מה שראיתי, אבל ניתן היה לראות שהמעצב ובתו יודעים את העבודה. גם האיפור והשיער בתצוגה הזאת היו לטעמי. שידרו ניקיון ויוקרה שמתאימים לפריטים בשחור לבן שהרכיבו את הקולקציה. האמת היא שהיו כמה פריטים שאהבתי, בעיקר אתה אלה עם הרצועות בשחור. מיד תזהו אותם :)

photo (6) photo (7) IMG_2504 IMG_2496 אחרי שראיתי את אותן הדוגמניות בכל התצוגות כמעט, אין ספק שהדוגמנית האהובה עליי, זאת שאני זוכרת אותה כבר מהפקות וקטלוגים מהשנה האחרונה היא ברבורה מסלובקיה והנה היא בתצוגה עם השמלה הכי יפה של אוברזון. המראה האגד’י והאנדרוגיני שלה מעניק יוקרה נוספת לכל בגד שהיא מציגה.IMG_2505

וכמו בכל תצוגה כמעט, גם כאן קיבלנו גימיק בסוף. את סטלה עמר בשמלה ענקית ושחורה. מצד אחד זה מקסים, מצד שני, די מיותר. אולי הם פחדו שלא נזכור את הבגדים.photo (8) photo (9) photo (10) זה היה היום האחרון שלי בשבוע האופנה. ביום השלישי, שהיה מהמם לא פחות, אך בלעדיי, היו לי דברים אחרים לעשות. אספר על זה בבוא העת. בינתיים הספקתי לחגוג יום הולדת 30 ולהנות ממזג האוויר הקצת חורפי והנעים ואפילו לנסוע אל מחוץ לעיר, ליער. על כל זה בהמשך.ממליצה לכם לקרוא את הסיכום של שבוע האופנה ב –XNET שאני די אהבתי.

שיהיה לכם שבוע מקסים, עם הרבה הזדמנויות להתלבש יפה ולהרגיש מצויין. שבוע האופנה הבא יהיה כאן באפריל, יש למה לחכות :)

תגובות

  1. אני ממש אוהבת את מה שלבשת! השמלה מקסימה ביותר! רק עליי שמלות של cos נראות מכוער, לא מזמן מדדתי להם את כל הקולקציה, חשבתי שאני הולכת לקנות שם הכל, אבל כלום לא היה יפה עלי, ונאלצתי לוותר.

    השבמחק
  2. אהבתי את מה שלבשת, התיק ממש יפה! גם השמלה מקסימה לך.

    מאוד אהבתי את שתי הקולקציות שדיברת עליהן- גם את של דורית בר אור וגם את של גדעון וקארן אוברזון.

    השבמחק
  3. שמלה מקסימה! וכל הלוק כולו!
    אני הייתי בתצוגה של רנואר ביום שלישי קיוויתי לראות אותך לומר שלום :-)

    השבמחק
  4. תתחדשי על המגפונים :) שמתי לב אליהם עוד בתצוגה של אוברזון, אבל לא הספקתי להגיד לך שהם יפים נורא. חוששת שאני צריכה גם כאלה ;)

    השבמחק
  5. אחלה מגפונים ספי !
    אחח כמה חבל שפספסתי את דורית בר אור - עושה רושם שהיה שם שואו אמיתי..

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד את מה שלבשת, ביחוד שילוב של צבעים חמים עם שחור, וגם שילוב של טקסטורוטת. הארוע נראה ממש מרשים!

    השבמחק
  7. דולורס והענבים - תודה רבה. אני מאוד אוהבת שמלות של cos, ואני יודעת שזה קצת קשה למצוא את האחת המתאימה כי יש להן גזרות די מיוחדות שלרוב יושבות רחוק מהגוף. אני הייתי צריכה לקנות עוד כמה כשהייתי בברלין והיה סייל. אויל בפעם הבאה תמצאי משהו, יש להם מבחר כל כך גדול שזה בטוח אפשרי.

    Yarden - אלה באמת היו תצוגות נחמדות, נגמרו מהר :)

    ברווזה - את היחידה שקראת את הטקסט של הפוסט הזה, כל הכבוד והמון תודה!

    LILI LOFT - לא הייתי בתצוגה כי פשוט הייתי עייפה מדי מכל שבוע האופנה הזה והייתי צריכה קצת מנוחה. מקווה שניפגש בעתיד :)

    Dush - מגפונים מ H&M עשויים מבד כותנה ב 119 ש"ח. כמה אומלל, ככה יש להם את הצורה הכי יפה והם גם נוחים. ממש הצלחתי ללכת עליהם מרוטשילג לתחנה וחזור כמה וכמה פעמים.
    ותודה!!!

    *Maja* - כן, היה אחלה שואו. אבל תצוגות אופנה הן משהו מאוד חולף, בעיקר כשמדובר במעצב אחד. זה עובר מהר ושוכחים. מזל שיש תמונות. ותודה על המגפונים :)

    OceanWind - תודה רבה. אני שוב התחלתי לאהוב שחור החורף. משהו כהה חייב להיות ולהיות הבסיס של כל מה שמסביב.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!