ביום הלפני אחרון של 2011

נסעתי לאיקאה. כן, ככה בלי להתכוון מראש. התעוררתי בבוקר ונשארתי במיטה עם האייפד ופתאום קפצה לי בפייסבוק הכתבה הזאת על עיצוב חדרי שינה. החלטתי שגם אני צריכה להוסיף איזה אלמנט עיצובי לדירתי המינימליסטית. אז נסעתי לראשונה בחיי לאיקאה בראשון לציון. האמת היא שהיה ממש נחמד ויחסית ליום שישי, אפילו יחסית רגוע.

photo (12) photoplant העציצים ברגע הקניה (בתמונה למעלה) ובמקומם הטבעי אצלי בבית.

מבחינתי אין ביקור באיקאה בלי נקניקיה בלחמניה בסוף, אבל הלחץ של יום שישי והקריאות ההיסטריות של מנהלי החנות שנסיים לקנות ונלך הביתה הצליחו, וגרמו לי לרצות ללכת משם. ככה זה  כשמגיעים לאיקאה שעה וחצי לפני הסגירה. אבל לפחות קניתי עוגיות נסיכה שוודיות לפני היציאה.

חזרנו לתל אביב בלי הנקניקיה והייתי רעבה. השמיים המעוננים היו כה מפתים ועשו לי חשק להישאר בחוץ. שוק הפשפשים ניראה לי פתאום כמו האופציה המושלמת להמשיך את היום המפתיע הזה. הלכנו לפועה. היינו צריכים לחכות. למזלי ניו-יורק לימדה אותי שלכל דבר טוב צריך לחכות או כמו שאומרים The good things come to those who wait, באמת והיה שווה לחכות. לא בהכרח בגלל האוכל, יותר בגלל האווירה והזכות לעשות סיבוב תחת השמיים המעוננים הכי יפים עד כה בחורף.

photo (17) photo (13) photo (19) ונעבור עכשיו למה שלבשתי. תכננתי כבר מזמן ללבוש סוודר בז’י ענק עם חולצה משובצת באדום מתחת, עם הסקיני השחור. לא יודעת איך הרעיון הזה נכנס לי לראש, אבל מלבד זה שחום ושחור זה אחד השילובים האהובים עליי, הבצבוץ של הצווארון המעט אדום ממש מוסיף כאן איזה היבט נוסף של חמימות ואווירת בגדי weekend, בגדים משובצים ובעיקר פלאנל עושים לי תחושה נעימה של רוגע שבאמצע השבוע כמעט ואין להשיג.

IMG_2839IMG_2840-1IMG_2845 לבשתי: סוודר וינטג’, חולצה משובצת מפול&בר (משנה שעברה), סקיני מעט מבריק מזארה ונעלי סירה שטוחות ישנות נושנות מגזית ואת התיק שלי של מארק ביי מארק. תודה לזוהר על הבילוי ועל התמונות ועל זה שאמרת שהתלבשתי כמו מיוצ’ה.

photo (14) photo (15) חיים של אנשים אחרים על הרצפה בשוק הפשפשים. אולי לא באמת חיים, רק כמה תמונות לא ממש מוצלחות.

photo (16)photo (18) ועוד קצת עננים לקראת הסוף.

האמת היא שכולם דיברו על סופים וסיכמו את השנה. בשבילי הייתה זו עוד שנה של אושר ואכזבות. אני מניחה שכמו כל שנה היא מביאה איתה אינספור חויות והזדמנויות קטנות לאושר. אני מקווה שגם השנה אתם ואני נמשיך לאסוף את הרגעים הקטנים האלה ונארוז אותם יפה בזכרונות טובים.

שתהיה שנה מהממת, ולא רק השנה הזאת שכבר התחילה, אלא כל שנה.

אולי אני לא ממש אסכם, אבל אני כן רוצה להודות לקוראים שלי שבאים לקורא ולהסתכל על תמונות ולעשות לייק או סתם לפתוח ולסגור את עמוד, לראות אם יש חדש. אני מודה שאני כותבת את הבלוג הזה גם בשבילי, אבל בעיקר בזכותכם!

תגובות

  1. התמונות באמת מעבירות את התחושה של מה שהרגשת במהלך היום הזה. מאוד אהבתי את מה שלבשת, גם בלי החולצה המכופתרת זה היה עובד, אבל אין ספק שהיא שדרגה את כל המראה

    השבמחק
  2. להגיע ביום שישי לאיקאה זה אומץ! כל הכבוד גברת :)
    אני מסכימה איתך לגמרי לגבי שוק הפשפשים. זו האווירה הכי קסומה שיש.

    השבמחק
  3. פועה היא אחד המקומות האהובים עלי בתל אביב. או יפו. תמיד נעים וטעים שם וגם, יש לי סוג של תחושת "בבית" כשאני שם, שאולי קשורה לזה שגרתי בסמוך למקום כמעט שלוש שנים.
    הפרחים מהממים, במיוחד הצהובים. תתחדשי!

    השבמחק
  4. ספי,
    מאוד נהניתי לקרוא את הפוסט שלך! אני יכול מומר (ברגע קצרצר ונטול ציניות) שאפילו קצת התרגשתי.
    זה היה כמו לחוות את יום השישי ההוא מחדש. כמה נחמד שנשארו לנו זיכרונות טובים מהיום שחתם את 2011 ואת הצלחת להנציח אותם כל כך יפה בעזרת תמונות ומלל כאן בפינה הפרטית שלך.
    וחוץ מזה, אני חייב להודות שאת באמת ראויה לעוגיות שקנית.
    את נסיכה שוודית אמתית!
    בעצם, את אפילו יותר טובה בלהיות "נסיכה שוודית" מכל נסיכה שוודית אחרת ששמעתי עליה.

    שנה טובה (ומהממת)!

    השבמחק
  5. לובה- תודה רבה. אני שמחה שמשהו מהחוויה שלי עבר בפוסט. אני מניחה שמאז שהתחלתי לעבוד שוב החופש שלי מרגש אותי יותר והכתיבה עליו בהתאם. כיף שאהבת את מה שלבשתי.

    טל- אני יודעת שזה דרש אומץ, אבל הייתי מוכנה לזה וכמו שאמרתי זה עבר די בשלום ואפילו היה כיף.

    Dish - אני חייבת לציין כשעברתי בשוק וראיתי את כל הבניינים החדשים שבנו באיזור זה עשה לי חשק לעבור לשם, אבל אין לי אומץ להיפרד מהנוחות של מרכז תל אביב. אולי יום אחד כי באמת מהמם שם. ברור לך שלא יכולתי להימנע מהפרחים הצהובים. נשיקות.

    The eye - התגובה שלך ריגשה אותי גם. חבל שאין מספיק זמן לייצר יותר זכרונות. אבל השנה הזאת רק התחילה ואני חושבת שהיא תהיה מהממת! ותודה.

    השבמחק
  6. איזה נעליים מהממות! לא על כל אחת זה היה עובד, אבל עלייך (בשילוב הלוק הנונשלנטי) זה מושלם.

    אני מתה על ההוסטל הזה בפשפשוק. נראה כלכך ציורי מבחוץ, תמיד תהיתי מה הולך שם בפנים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!