Glossybox - קופסת ההפתעות הורודה

photo (27)

אחרי שכל העולם כבר כתב על הגלוסיבוקס, הפרוייקט העסקי החדש של דן מנו, אני אחלוק איתכם את מה שאני חושבת על הקונספט הורוד הזה. קודם כל אומר שאני בעד כי אני אוהבת הפתעות ואני מאמינה שכל ההפתעות צריכות להיות טובות. אז איך קופסא ורודה  שמגיעה הביתה פעם בחודש ובה מוצרי קוסמטיקה שהם הפתעה חדשה בכל פעם יכולה לא להיות כזאת?

אבל לפני הכל אני רוצה קצת להיזכר ברגע הראשון שבו התוודעתי לקונספט הזה שאנשים קונים משהו כשהם לא יודעים בדיוק מה יקבלו. זה היה בטוקיו, בחנות צעצועים גדולה. היה אפשר להכניס 10 יין למכונה שתוציא ביצת הפתעה עם צעצוע אחד מתוך מבחר של 5. ידעתי שאקבל אחד מחמישה אבל לא ידעתי בדיוק איזה. ברור שלא הצלחתי לעמוד בפיתוי והלכתי על זה. לאחר שנה וחצי זה קרה שוב, בחנות של לאוקסיטן בדיזינגוף סנטר ממש לפני שבועיים, כשהמוכרות הציעו לי את ה- lucky bag, שקית עם 5 מוצרים תמורת 129 שקלים. בשני המקרים בהם קניתי “חתול בשקית” הייתי מרוצה. ולכן אני לגמרי מבינה את הכיף ברכישת משהו לא לגמרי ודאי. ברור שבכל הקונספט הזה המחיר המוזל נותן את החשק לקחת את הסיכון שלרוב שווה את זה.

אז על מה מדובר? הגלוסיבוקס הוא טרנד עולמי ומטרתו בעצם לתת ללקוחות להתנסות במוצרים של חברות הטיפוח במחיר מאוד נוח. תחשבו על זה ככה: לעיתים כשמתכוונים לקנות מוצר קוסמטי חדש אנחנו לא יודעים באמת אם נאהב אותו ויכולים לרוב להסתמך על המלצות או פרסומות בלבד או מקסימום על התנסות חד פעמים בפארמים. היינו בטח שמחים להתנסות תחילה במוצר לפני שאנחנו מוציאים את מיטב כספינו, אבל כולנו יודעים שדוגמיות של מוצרי טיפוח זה לא משהו שקל להשיג, במיוחד לא בישראל. אז הגלוסיבוקס מאפשרת לנו לנסות בכל חודש לפחות חמישה מוצרים קוסמטיים בגודל מוקטן או אפילו מלא שמגיעים ארוזים בקופסה ורודה ומהודרת תמורת 50 ש”ח + 9.5 ש”ח דמי משלוח. מי שתזמין את הקופסא תקבל מוצרים טרנדיים, חדשים וכאלה שכבר נמצאים על המדף והמוצרים הם הפתעה, כך שאין דרך לדעת מראש מה יגיע בקופסא. הקופסא תכיל תמהיל מחושב של מוצרים עם יעוד מגוון ותהיה כמה שיותר שווה כדי שהלקוחות יהנו כמה שיותר.

כדי להבין איך זה פועל כדאי להיכנס לאתר ואומרים שכדאי להזמין את הגלוסיבוקס של פברואר כי לפי ההבטחות יהיה בה משהו מיוחד והיא תהיה בצבע ורוד פוקסיה כיאה לחג האוהבים והמתנות. בנתיים קבלו הצצה לקופסא של ינואר. אני רק חייבת לציין שכשרק פתחתי את הקופסא הציף אותי ריח נעים. זה היה רגע ממש נחמד.

photoglossy photo (35)photo (30) בתוך הקופסא מצאתי: סרום של Clarins, ליפגלוס של OFRA, משייף ציפורניים,מסקרה של רבלון,תחליב גוף של Womanity של טיירי מוגלר, דאודורנט של גרנייה והבושם Love של Chloe.

photo (31) photo (32) photo (34)בעיקרון ניסיתי כבר כמעט את כל המוצרים. משייף הציפורניים הזה באמת מוצלח. היה לי משהו כה פעם אבל אבד מתישהו בין כל השינויים של השנה האחרונה. כל הדברים מאוד מגניבים ואני לא חושבת שיש כאן משהו שהתבאסתי לקבל.

האם אני אזמין את הגלוסי בוקס? אני עדיין חושבת על זה כי אני לא אוהבת להתחייב, אבל כמו שדן מנו אומר, פה זה לא הוט ואפשר להתנתק מתי שרוצים בפעולה קצרה באתר.. מה שכו אני יודעת שאני אוהבת הפתעות ואני יודעת שאת המוצרים בגודל מלא אני לרוב לא מסיימת. הדברים היחידים שאי פעם נגמרו לי זה קרם לחות, מסקרות, וסמקים. אני אוהבת דברים חדשים וגם את התחושה שפעם בחודש מגיע אליי משהו נחמד, כמו מנוי לווג, זה גם עולה ככה וזה בטח קצת יותר מועיל. אני אעדכן כשאחליט.

אם אתם מרגישים שהכל ניראה לי ורוד בקשר לקופסה הזאת, תזכרו שזו דעתי האישית וגם שאני מרגישה שהקונספט הזה מדבר אליי. אתם מוזמנים לחשוב בעצמכם אם זה מתאים גם לכם. שמעתי גם שזה קונספט מעולה למתנות לחברות.

שתהיה אחלה שבת. מקווה שהיא תהיה אפורה ורומנטית בשביל מי שרוצה להישאר בבית עם ספר כמוני או שמשית ובהירה למי שיש לו כח לטייל.

נשיקות

תגובות

  1. רעיון יפה, תכולת הקופסא גם יפה, והמחיר די משתלם. השאלה רק האם אני רוצה להוציא עוד 60 ש"ח בחודש על טיפוח? הרי זה יבוא בנוסף לדברים שאני באמת צריכה. אבל יפה!
    xx

    השבמחק
  2. נשמע נחמד מאוד
    תוכלי לפרט מהם הגדלים של המוצרים שמקבלים? למשל כמה ml הבושם?

    השבמחק
  3. Liati - כן, תמיד יהיו דברים שאין להם תחליף אבל זה נחמד לקבל דברים חדשים מדי פעם. אנחנו לא באמת צריכי את רוב הדברים.

    alisa - שמחה שאת אוהבת. הדברים הקטנים באים בגודל של נסיעות הבושם בגודל 5 מ"ל והקרם גוף בגודל 30 מ"ל, הסרום 10 מ"ל, המסקרה והליפגלוס בגודל מלא.
    :)

    השבמחק
  4. היי, נשמע ממש נחמד,
    נכנסתי לאתר שלהם אבל אין אפשרות לקבל את הקופסה פעם אחת בלבד, רק לעשות מנוי..
    איך קונים קופסה בלי לעשות מנוי?
    תודה רבה
    ושיהיה שבוע מקסים :)

    השבמחק
  5. הי מיכל. אם את רוצה להזמין רק קופסאות אחת, את יכולה להרשם, לעשות מנוי ואחרי הקופסא הראשונה תוכלי להפסיק את המנוי בקלות באתר עצמו.
    כדאי לך לנסות. שיהיה בהצלחה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!