ביום אפור במיוחד

IMG_3124אם רק היו מנקים את החלונות טוב יותר. היום היה מזג אוויר מושלם ויבש של חמסין קריר באמצע החורף. אני לבשתי כמעט הכל שחור. החלטתי ללבוש שמלה אחרי שהרבה זמן שקעתי בתוך ג’ינס וסוודר. בסופ”ש כל החברים שלי התלוננו על זה שקר ומדכא ואני עדיין מאמינה שעונות צריכות להתחלף ושהכל חייב להשתנות כדי שנבין שהחיים זורמים וושינויי העונות הם משהו מאוד נחוץ. לפחות לי כדי להבין שאנחנו מתקדמים לאנשהו ושום שגם מהשמש צריך הפסקה. ביום שבת יצאתי לסיבוב קצר על שפת הים וכמעט נשרף לי האף.

אני מאוד אוהבת את המעיל הזה. אני תמיד יכולה לסמוך על המעצבים בשוודיה שייצרו פריט גיאומטרי, אדג’י וכזה שמדבר אליי. קניתי לי את הג’קט הזה ב H&M בעזריאלי, כי עד כמה שאני יודעת רק שם מוכרים את קולקציית ה-TREND של החברה, הקולקציה המתוחכמת והאהובה עליי. זה היה ביום הראשון של שבוע האופנה בתל אביב וקצת לפני היומולדת שלי. אני שמחה שהוא שלי.

אני תמיד חושבת על זה ששופינג נכון של בגדים זו אמנות כמעט כמו להתלבש נכון. יש פריטים שחייבים לקנות וכאלה שאסור. הבנתי לאחרונה שאם קונים מעט בגדים, הסיכוי לטעות קטן וככל שזה מצחיק לחשוב על משהו כל כך ברור, אני מחכה לקיץ וגם חוששת להתפתות כבר עכשיו לבגדים דקים, חצאיות פפלאם מתנפנפות, ג’ינסים פסטליים, טוב זה כבר שבר אותי וקניתי ג’ינס בצבע טורקיז, ואני אפילו מתחילה לחשוב על איזה תיק אני אקנה לקיץ. ואולי לא צריך כזה. אני אכתוב בקרוב על כל הדברים שבא לי ואז כבר תיראו. טוב, אני מניחה שכל מה שרציתי לומר זה שהג’קט הזה הוא קניה גאונית ושאני מקווה שגם אתם זכיתם לקנות מעיל שאתם אוהבים במיוחד בחורף הזה.IMG_3119IMG_3127 IMG_3118 לבשתי: ג’קט H&M Trend, שמלה שאמא שלי תפרה (שרואים אותה טוב יותר כאן), גרביונים מטוקיו, מגפיים ZARA, צמיד Forever21, תיק של מארק.

שיהיה המשך שבוע מעולה ועוד קצת אפור, בשבילי.

תגובות

  1. גם כשאת לובשת שחור-אפור את מאירה את הרחוב. זה עניין של אופי.
    :)

    השבמחק
  2. איזה אוטפיט מגניב, אהבתי ביותר. המעיל עוצר נשימה ומהמגפיים משלימים את המראה בצורה מושלמת!
    יום חמסין אפור טוב!

    השבמחק
  3. האאוטפיט מקסים!
    יש לי חוסר כשרון רציני בעניין האומנות של השופינג הנכון, אני נורא מנסה לעבוד על זה אבל לרוב אני חוזרת עם שקיות עמוסות בדברים מיותרים במקום הפריט האחד הזה, השווה הזה, שתמיד יהיה לו מקום.
    (כמו לדוגמא- התיק שלך ממארק.. אני חייבת לי גם אחד כזה. רשמתי לפניי.)

    וחוצמזה, מצחיק אבל ביום ראשון, שהקור היה לי ממש בלתי נסבל, נכנסתי לזארה וקניתי מכנס תכלת דק-דק לקיץ בתקווה שזה מה שיקרב אותו אלי :)
    שבוע טוב ונשיקות!

    השבמחק
  4. מקסימה שכמותך, יפה לך כל כך הגוונים האלה.. לא זוכרת מתי לאחרונה ראיתי אותך בצבעים האלה. אני מודה שאלה הצבעים העיקריים שלי החורף הזה... שלא לדבר על שמלות מהן התרחקתי כמו מאש.
    גם אני כבר מפנטזת על התיק שאקנה בקיץ, יש לי כבר רעיון מה זה יהיה אבל אני לא מגלה כדי לא לאכזב את עצמי במידה ולא אצליח לשים עליו את ידי :)

    השבמחק
  5. בתור חובבת מושבעת של מונוכרום + גאומטריה, המעיל הזה פשוט מהמם!!! לא להאמין שהוא של ה&מ.

    השבמחק
  6. Shani - רחוב כזה של דרום העיר זו לא ממש בעיה להאיר גם עם אאוטפיט שחרו בטירוף. תודה!

    OceanWind - תודה רבה. אני ישר זיהיתי את השלמות של המעיל הזה :)

    Dror - זה בסדר, לדעת לקנות נכון זה משהו שלומדים עם השנים. תתחדשי על המכנסיים החשים והלוואי והאביב יגיע מהר גם אליכם.

    photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - אני אוהבת מאוד שחור ואפור, את פשוט לא ראית ואתי מספיק לאחרונה, כניראה :)
    חורף זה באמת יותר עונה של שחורים, אבל עוד מעט אביב ופסטלים. נשיקות.

    טל - אני דווקא מאמינה. אני גם מאמינה שאם מאמינים במותגים שאנחנו אוהבים הם יודעים לספק את הסחורה, בעיקר H&M, והוא עלה רק 600 ש"ח וניראה לגמרי כמו משהו של מעצבי על.
    הלוואי והיו פותחים בארץ את רשת COS זה באמת מקום שהוא לגרמי לטעמי.
    תודה :)

    השבמחק
  7. ז'קט מקסים, שמלה מדהימה, המגפונים מושלמים ובכלל כל הלוק יפיפה, ותתחדשי על הקארה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!