בשמלה צהובה במגזין

לפני כמה שבועות הצטלמתי לכתבה על בלוגריות במגזין BelleMode, האמת היא שזה היה נחמד כי הכל היה קליל ונעים ועבר בלי דראמות ובימים אלה זה דבר מבורך. הגעתי באמצע היום מהעבודה באופניים, עליתי לסטודיו של ליאור נורדמן הצלם וזה התחיל. כל הבלוגריות כבר היו שם עם שיער ואיפור ורק אני הייתי האחרונה. חשבתי לעצמי שזה כל כך נעים ורגוע כי זאת לא הפקת אופנה לחוצה אלא מן מסיבת בנות שיש בה צלם.

ישר הושיבו אותי על כיסא מעצב השיער. לא רציתי שיחליקו לי את השיער עם מחליק חם ולא רציתי מייק-אפ על האף ולא צבע על הגבות ובטח גם עוד כל מיני דברים, אבל בסוף יצא ממש יפה. שלי גפני הייתה אחראית על האיפור ולמרות שהייתי איימת המאפרת היא סבלה אותי ואיפרה אותי מקסים ואפילו באה לקראתי עם עניין הגבות והסכימה לוותר לי על הוספת גוון ונשארתי יחסית אני עצמי.

את הסטיילינג אנחנו הבלוגריות עשינו בעצמנו ומבחינתי זה היה הדבר הכי שווה בכל ההפקה. לבשתי את השמלה הצהובה שרק קניתי בלי למדוד באותו השבוע בפוארבר 21 ואת הקלאץ’ הכתום והקיצי. את הכל תיבלתי בפריטים אדג’יים מעור שחור כדי להפוך את זה להכי נכון בשבילי וזה מה שיצא. רציתי ליצור לוק ייחודי לי, אבל אביב ובלי צורך בעקבים. קודם כמה תמונות ממאחורי הקלעים.

blogers-for-web ועוד קצת מהאינסטגראם שלי באדיבות מיראל.

photobbn photo4567 photobbbvvvv וזה מה שיצא בסוף, הייתי אומרת שלא חסכו כאן בפוטושופ, לצערי יש לומר.

_MG_6329r-001  קרדיטים: איפור: שלי גפני, שיער:בן רביבו, מייקינג אוף- צילום: מיכל מיימון. צילום: ליאור נורדמן

לבשתי: ווסט וינטאג’, שמלה, צמיד דק וקלאץ’ forever 21, מגפיים ZARA, צמיד עבה ושרשרת דקה By Rufina, ושרשרת עבה H&M.

כל ההפקה, כולל הטקסט שכתבנו על עצמנו מהשבוע הבא  במגזין BelleMode בדוכני העיתונים. התמונות הנוספות בפייסבוק של בלמוד.

סופ”ש נעים!

תגובות

  1. אנונימי01 מרץ, 2012 22:39

    ואו זה יצא מדהים ואני אפילו חושבת שכדאי לך לאמץ את האיפור זה נותן לך הרבה צבע -עוקבת קבוע-

    השבמחק
  2. וואי איזה כיף לך!!:) איך באלי גםם! אהבתי ממש את איך שסידרו לך את השיער, והווסט הזה מגניב לגמרי..!

    השבמחק
  3. ספי את מהממת כמו תמיד! אהבתי מאוד את השילוב של השמלה עם הווסט והנעליים, עם כל הצהוב הזה זה יצא מאוד את (למרות מה שכתבת על השיער והאיפור). האורך של השיער מקסים!!!

    השבמחק
  4. יפיפיה :.)
    בדיוק אתמול איפרתי דוגמנית שכ"כ היתה דומה לך! הרגשתי כאילו אני מאפרת אותך ;.)

    השבמחק
  5. נורא יפה לך עם חלק, מתוחכם ומאוד היי קלאס, אבל את קצת חמורת סבר ככה. אני חושבת שבסופו של דבר השיער הגלי והחמוד מנצח :)

    השבמחק
  6. מדהימה ברמות!! הסטייל שלך מדהים, באמת אין דברים כאלה..
    וגם- נתת לי דחיפה לחזור לכתוב, תודה!
    סופשבוע טוב

    השבמחק
  7. הסטיילינג שעשית לעצמך משגע! ובכלל, האיפור והשיער נראים ממש פיין, שאפו!

    השבמחק
  8. אני חושבת שיצאת מהמם :)

    השבמחק
  9. אני אהבתי את התוצאה כולל הכל! ( למרות שבתמונה הסופית לא רואים כמה השמלה חמודה ואת הבד תחרה כפי שרואים זאת בתמונה שצולמה מהטלפון)

    שבוע מצוין!

    השבמחק
  10. ספי יצאת ממש נהדר! השמלה הצהובה החמודה מהממת עם הוסט והמגפיים הרוקיסטיים. ודווקא יפה לך מאוד ההחלקה!

    השבמחק
  11. תודה רבהלכולם על המחמאות :)
    שמחה שאהבתם. הייהת לי חוויה משעשעת מאוד עם בלמוד.
    מקווה שיקרו עוד דברים מגניבים בחורף הזה :)

    השבמחק
  12. חייבת להצטרף למחמיאות. הסטיילינג יצא מהמם! האיפור והשיער מחמיאים לך מאוד ולדעתי כדאי לך לאמץ לפחות את השפתון הצבעוני, זה מוסיף לך המון צבע חיים לפנים.

    השבמחק
  13. נראה יום כיפי במיוחד :)

    השבמחק
  14. יצא מקסים! מתי אפשר לקורא את כל הכתבה?

    השבמחק
  15. ספי כל כך יפה!, מאוד אוהבת עלייך צהוב, כרגיל כל כך אוהבת את השיער שלך ואת התספורת החדשה.
    הסטייל באמת מדהים, את הלייק שלי את תקבלי אבל לא הבנתי איפה לעזעזל רואים את התמונות מההפקה בפייסבוק של בלמוד?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!