ניו-יורק בלי מנהטן, כמעט.

נחתי בניו יורק לפני 3 ימים וביום הראשון ירד פה גשם. בכל זאת קפצנו סיוי ואני ליוניון סקוור לקנות לנו משהו למסיבת שנות ה-20 (פרטים בקרוב) וגם לאכול משהו ב whole foods שכה התגעגעתי לסושי שלהם. מצאתי את עצמי בין המוני אנשים, תיירים והמון עומס ברחוב. מיד רציתי לחזור לויליאמסבורג, שם אין תיירים, רק מסעדות נחמדות, ברים, בוטיקים ואנשים כיפיים ברחוב. היה ניראה לי ברור שאני אשתדל לבלות את החופש הנוכחי שלי כמה שאפשר מחוץ למנהטן. בנתיים זה מצליח… אבל בקרוב אצטרך לחצות את הנהר.
7-IMG_3943 זאת התמונה הראשונה שצילמתי כשהגעתי. מנהטן ניראת כמו עיר הרשע מעבר לנהר. אתם בטח חושבים שאני מגזימה אבל רק מי שמבלה זמן איכות בברוקלין, מכיר את התחושה.
2-IMG_39901-IMG_4000 1-IMG_3992-001 בניו-יורק לובשים בייסיק, זה כלל שאני בטוחה שיעזור לכולם להתלבש נכון בעיר הגדולה. ניו-יורקרים אמיתיים לא יוצאים מגדרם כדי להתלבש. הסגנון הלא מתאמץ שולט בעיקר במהלך היום. היפסטרים צעירים מתלבשים בצורה יותר צבעונית ומבדרת, אבל הם צעירים…מקווה לצלם עוברי אורח מגניבים בהמשך.
5-IMG_4007-001 הזכיר לי כמה אני מתגעגעת למני-פדי בווסט 4. צריך לנסוע למנהטן בשביל זה.
6-IMG_4008-001 מקומי עם המקבוק ברחוב. או,הנה מישהו מגניב.
אתמול החלטנו לגלות אזורים של ברוקלין שלא ביקרנו בהם מעולם ולקחנו את ה-east river ferry לדמבו. אזור גלריות פוטוגני מאוד שמצלמים בו המון קמפיינים אופנתיים בזמן האחרון. היייתי חייבת לראות את זה בעצמי. בכלל, הנסיעה על ה-ferry החדשה יחסית היא כיפית ומומלצת אם רוצים להגיע מהמידטאון לברוקלין. האזור הזה מלא בגשרים, ברוקלין ומנהטן, וזה אזור עתיק ושמור היטב ממנו נשקף הנוף הקיצוני של המתחם הפיננסי והמגדל החדש בבניה. the hope tower במרכז הסחר העולמי במנהטן.
04-IMG_4028 ברוקלין ברידג’ פארק.
03-IMG_4026 05-IMG_4036 הקרוסלה היפה בעולם בתוך קוביית זכוכית. נורא רציתי לעלות גם.
07-IMG_4045
נוף דמבואי אופייני. אורבניות נוסטלגית בין הגשרים.
08-IMG_4056 הוא צבע את המדרכה בצהוב ולא יכולתי להתעלם
06-IMG_4039 בית קפה מהמם One girl cookies.
15-IMG_4043 14-IMG_4058 10-IMG_4066 עגלת אוכל וינטאג’ת וכה לא אופיינית לעיר.הכי מתאימה לשכונת דמבו.
1-IMG_4035 בקיצור, אתם חייבים לבוא לדמבו, לפחות להצטלם ולראות כמה הפקות אופנה שמצולמות שם בכל יום.
11-IMG_4070 כיף לראות את מנהטן מעבר לנהר, כבר אמרתי? גם כאן לבשתי את הבגדים הכי כיפיים ונוחים.
1-IMG_4048
ואז נסענו לGreenpoint שזאת מן שכונת מהגרים חמודה בברוקלין עם מאפייה קלאסית אמריקאית מדהימה שבה אכלנו את הסינמון באן הכי טעים בעולם Peter pan bakery. כן, בניו-יורק נוסעים בשביל מאפה! אה וגם פגשנו בדרך את האוטוגלידה של מיסטר סופטי, עוד משהו שחובה לטעום.
1-גרינפוינט01-IMG_3537 הפעם הלכתי על ציפוי דובדבנים. אין ספק שזה פוטוגני.
בעיקרון הגענו לגרינפויינט גם כדי ללכת לראות איזו חנות שבסוף לא הייתה שם, אבל החוויה של להסתובב בסתם שכונה ולצחוק כל הדרך אל המגה-מאפין, כמו שאני קוראת לסינמון באן שטרפנו בפיטר פן, זה מה שהופך את החוויות בחופש למרגשות ובלתי נשכחות. לרוץ אחרי אוטובוס, או להמציא סיפורים על אנשים העוברים ברחוב, זה הרבה יותר כיף מעוד חנות בגדים ענקית ורועשת במנהטן. לפעמים הכי כיף ללכת לאיבוד, גם אם אתם כל הדרך חושבים שמישהו הולך לשדוד לכם את כל המזומנים, זה אפילו יכול להיות מיסטר סופטי החמוד מהאוטוגלידה.
וזה היה ההיילייט של גרינפויינט. זה ממש לא קשורק לדניש קינמון העייף והאומלל שאנחנו מכירים מהארץ, זה גם לא הסינבון השמן והמלא ברוטב שמוכרת הרשת המוכרת. זה גוש מתיקות אוורירית ורכה שאתם חייבים לנסות. אנחנו חלקנו אחד כי הוא היה פשוט ענק, אבל היה מעולה.
1-photo 1-photo (1) וכאן אכלנו אותו. מאפיה אמריקאית קלאסית ועממית שהכל ניראה שם פשוט מדהים.
Peter Pan Bakery - 727 Manhattan Ave
Brooklyn, NY 11211
Neighborhood: Greenpoint
חוץ מזה אכלתי במסעדות מעולות ועשיתי ביקרם יוגה ב-42 מעלות, פגשתי את החברים שלי ואני עכשיו בדרך לפארק לנוח בצל העצים.
אני מקווה שאתם נהנים איפה שאתם.
נשיקות מוויליאמסבורג, מהדירה הקסומה של סיוי שגם צילמה אותי וגם מהממת וכיף איתה.

תגובות

1. יו איך בא לי , יפה לך קז'וואל

2. מעולם לא הייתי בארה״ב. אבל האלטרנטיבית שלך, זו בלי המקדונלדס וחנויות הענק נראית לי מזמינה יותר. ופתאום מתחשק לי פאי באיזה דיינר עם מלצרית בת 50...

3. וינטג' או לא - לעגלה הזו יש טוויטר משלה!

מלאת קנאה אבל מפרגנת, תמסרי דש לעיר האדירה בתבל. אם יש לך יום ראשון פנוי בעיר, יש שוק יד שניה ועתיקות אדיר ברחוב 18 על 7. תהני ונשיקות!

4. התמונות יפהפיות!
    האמת שגם אני חשבתי ללכת למסיבת שנות ה-20,
    אבל הייתי כמה וכמה פעמים באירועים כמו זה בגוורנרז איילנד,
    וההגעה לשם ממש מוציאה את החשק להנות,
    (עוד מהתור בן השעתיים בשמש, ואח"כ ההמתנה הארוכה שהמעבורת תתמלא,
    עד העובדה שקשה מאוד למצוא מקום מוצל בתוך הפסטיבלים שבאי וחוזר חלילה בדרך חזרה).

זה תמיד כל כך מתיש ויום אחר כך אני ממוטטת בעבודה,
    אבל האמת שלך לא צריכה להיות בעיה כי את בחופש, אז זה אחרת.

5. יא איזה כיף לך אני עוד חודש וחצי שם :)
    חברים שלי גרים בגרין פינוט (בירת הסדרה גירלס) ופעם קודמת לא בליתי מספיק זמן בברוקלין. הפעם אני מתכוונת להיות שם הרבה יותר זמן. בייחוד באוגוסט שבעיר חם ויש יותר מידי תיירים.

הבגדים מהממים זה בדיוק מה שאני מתכוונת להביא איתי :) אם את אוהבת בייסיק אז תכנסי למיידוול (חברת הבת של ג'י קרו ) את בטח מכירה את החנות, אבל אם לא אז תכנסי החנות מדהימה בייחוד לבייסיק והיא טיפה יותר זולה מג'י קרו. אני קיץ קודמם מצאתי שמה דברים מעוליים בסייל.

6. איך אני נהנית מהפוסטים שלך!

7. Shirk Stainfeld- תודה רבה. נורא כיף פה כדאי לך!

BeautyBitch - תיראי, יש הרבה דרכים להנות מביקור בניו יורק. הייתי בארצות הברית די הרבה פעמים, ודווקא הפעם העומס של מנהטן הקשה עליי באופן מפתיע אז מצאתי לי את המקומות שאני אוהבת. אתמול ביליתי בויליאמסבורג כל היום והיה מדהים. פוסט יהיה בהמשך. יש לנו חנות פאי בתכנית. נקווה שנגיע אליה...

Maja - מוסרת דש בשמחה. יש לנו פה על המים בויליאמסבורג שוק וניטאג׳ מהמם עם נוף מטריף על המים. יש גם אחד על רחוב 25 בין חמישית לשישית. יש כל כך הרבה, שאני דווקא אוהבת את המוכרים. חוץ מזה בסופש הבא ניסע להמפטונס.... אבל אולי. נשיקות מניו יורק.

אנונימית- תודה רבה. אנחנו הולכות למסיבה היום ועם האיסט ריבר פרי שמגיעה לשם בסופי שבוע נקווה שיהיה יותר נעים וקל.
    אם את באה היום ואורה אותי, תגידי היי. נשיקות.

Oral - נורא כיף ברינפוינט וזה ממש שניה מויליאמסבורג אז ממש כדאי לך להסתובב פה. יש המון דברים כיפיים לעשות כל הזמן ונכון, בלי התיירים והדוחק.
    לגבי בייסוד, אני מתה על מיידיות, אבל נורא יקר. בכל מקרה ביום של הקניות אעבור שם. נשיקות מהעיר הגדולה ותודה על התגובה.

Michalooshka - תודה, איזה כיף לשמוע שאת נהנת. נשיקות!