החורף של H&M

החורף של H&M תמיד מגיע באמצע הקיץ שלנו.והפרזנטציה של הקולקציה תמיד מינימליסטית בחלל לבן, עם קייטרינג מוקפד וכל מה שצריך כדי לתת לבגדים את הכבוד ולנו, המבקרים, את התנאים הכי טובים לחבב אותם. אבל זה ברור שבגדים של H&M לא צריכים להתאמץ, הקולקציה הזאת מדברת בשקט, אבל הקסם שלה ניראה ועוד איך. אני אראה לכם רק כמה פריטים שאני אהבתי. רוב הקולקצציה שהוצגה הייתה שייכת לליין ה TREND, הליין המתוחכם והאהוב עליי.

02-IMG_3914 03-IMG_3916 04-IMG_3917 הנוף האבסטראקטי הקר היה הדבר הנחשק ביותר ביום החמים אתמול.

05-IMG_3920 תיק שקוף בגרסה חורפית עם צעיף בצבע mint.

06-IMG_3922 ההדפס המעולה הזה בין פריטי הניוד

09-IMG_3927 מגפונים דמויי מרטינ,ס מקטיפב בצבע בורדו. שלמות.

10-IMG_3928 שרשרת סטייטמנט חורפית ומרגשת על גרבי צמר

11-IMG_3929 קריסטלים ורגליים

12-IMG_3930 אקססוריז חביבים. התלהבתי בעיקר מהעגילים, אך איני יכולה לעשות בהם שימוש…

16-מירל1עם הפריט הכי נוצץ שמצאתי. כל הקולקציה מדברת בצבעים של חורף, אבל הטקסטורות וההפתעות הן רבות. מעניין אם באמת אפשר ללכת עם החצאית הזאת. היא הדבר הכי זהוב שהחזקתי בידיי. ראיתי פעם בחור בחוף שאני הולכת אליו עם חברתי ליה, לובש בגד ים בצבע כזה, אבל זהו. תל אביב צריכה קצת זהב.

15-IMG_0039 אני ניראת יחסית שזופה לעצמי. זה קצת מדאיג, אבל ממש מגניב, מצד השני המטריד. אוי ואני מסתירה כמעט לגמרי את נעלי הסירה הלבנות בהשראת ג’יל סאנדר. כה חבל כי הן מהממות.

14-IMG_0041 אני בסריג הענק הזה. האמת היא שאני חייבת לציין שלא חשבתי שהוא כה ענק יחסית לצורתי המיקרוסקופית.על הקולב הוא היה ניראה הרבה יותר קטן. אבל אני חייבת לציין שהוא השתלב נפלא עם מה שלבשתי. בכלל גיליתי שסריג עבים הם נוחים וכיפיים יותר ממעילים בחורף. שווה לנסות. והמוקסינים הכסופים שם ברקע זה בכלל מאסט. רוצה.13-IMG_0050 מיראל בתפקיד הפפראצי.ותודה לה על התמונות שצילמה אותי גם כחייכתי את החיוכים המוזרים שלי בתוך סוודר ענק. היה כיף וקריר. ותודה לחברות משלמור ו- H&M על ההזמנה. זה תמיד כיף לפגוש בחורות עם סטייל :)

לבשתי: גופיית משי מ forever21 בטוקיו, מכנסיים קצרים מעשה ידי אמא שלי המוכשרת, תיק מ- ZARA משנה שעברה, נעלי סירה לבנות של קליגולה (ישנות מאוד) ומשקפי שמש וורודים, אהובים ועגולים מ- H&M.

את הקולקצייה המוצלחת תוכלו למצוא בחנויות בחודשים הקרובים, בנתיים אני מקווה שהחורף ישאר רחוק מעבר לים.

נשיקות ואולי נתראה בתערוכת אינסטגראם היום בערב.

ביוש!

תגובות

  1. הסוודר הזה כל כך גדול וכייפי, שזה נראה כאילו שאת יכולה לגור בו :)
    היה כיף!

    השבמחק
  2. נראית קולקציה מוצלחת. אני דוקא לא מחובבות הקיץ הישראלי (שהוא בעצם שיעור באורח רוח וסזיפיות) ומצפה כבר לסתיו. אגב, יש לי את העגילים הירקרקים שחשקת. הם הגיעו אליי במתנה הישר מ-H&M פריזאי מתישהו באפריל אז מוזר שהם הוצגו כחלק מהקולקציה הבאה..

    השבמחק
  3. נמאס לי מקולקציית הקיץ, והסתיו נראה מקסים דרך עינייך. איי כל כך מרוצה שיש פריטי קטיפה. מטורפת על קטיפה. אגב, היה תענוג לפגוש אותך אמש בתערוכה.

    השבמחק
  4. אהבתי את הפריטים שבחרת לצלם, הדוקטור מרטינז מהממות, ואת האאוטפיט של הבובה האמצעית בתמונה הראשונה הייתי לובשת במלואו. איזה כיף שיש דברים יפים לחורף. איזה באסה שכל בנות ישראל ילבשו אותם :(

    השבמחק
  5. נראה מבטיח, את משתלבת טוב בקולקציה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!