pq eyewear – משקפיים בעיצוב רון ארד

01-IMG_5039
משקפיים הם אולי הפריט היחיד שלעולם לא אחסוך עליו. עיצוב, והאופן שבו הם מייצגים את כל התפיסה של האסתטיקה שלי כשהם מונחים על האף שלי הם הדבר החשוב לי ביותר מעבר לזה שאני אראה בהם טוב כשאני מתקתקת על המדלקת בפראות.. בתור משקפפורית מגיל 4, כבר למדתי מזמן מה יפה לי ואיך כל זוג משקפיים הוא בדיוק אני בכל רגע במהלך חיי.

את pq, קו המשקפיים של רון ארד, פגשתי ביום חמישי לראשונה. מיותר לציין שאהבתי אותם מיד, לא רק כי הצורות והצבעים שלהם הם בדיוק אני, אלא גם כי פריט שהושקעה בו מחשבה במעבר לעיצוב משהו יפה ונחשק תמיד מרגש אותי וכאן עבדו המון זמן כדי ליצור משקפיים עמידים, נוחים וכמובן יפים. מדובר בכמה סדרות של משקפיים, גם שמש וגם משקפיי ראיה. הסדרה שהכי דיברה לצורך שלי היא סדרת ה-A- FRAME, משקפיים עם אות A קטנה בגשר האף שמאפשרים בעזרת 4 ברגים בלתי ניראים להפוך את המשקפיים לכאלה המתאימים באופן מושלם לכל אף. המשקפיים המתכווננים זזים על 4 צירים וניתן להגדילם ולהקטינם ככל שצורים, ליצורים עם פרצוף קטן כמוני זה פשוט מושלם כי חצי מהזמן המסגרות היפות שאני נוטה להתאהב בהן בחנות פשוט גדולות עליי ואין דרך להקטין אותן.

סדרה נוספת היא סדרת ה- CORBS  בהשראת לה קורבוזיה ובה מסגרות עשויות ממקשת פלסטיק אחת ומחדשות בעיקר בצירים, אין בהן ציר רגיל עם בורג בזרועות המשקפיים כמו שאנחנו מכירים אלא מבנה מתוחכם יותר שיוצר משקפיים חזקים יותר, גם המראה מאוד עוצמתי. הסדרה האחרונה היא ANGEL , סדרה של משקפיים שמודפסים בתהליך חדשני במדפסת תלת מימד ומאפשרים יצירת משקפיים בעיצוב יחודי ועמיד מאוד, ללא ברגים בזרועות כלל. דמיינו את המשקפיים שלכם שעשויים מחתיכת פלסטיק אחת גמישה ומגניבה. קשה לדמיין, חייבים לראות.

כל הקולקציה מעוצבת בסטודיו של רון ארד בלונדון וכל דגם הוא פרי יצירתו של המעצב המוערך שרק לפני כמה שבועות ראיתי אותו על הבר בפתיחת התערוכה של יוז’י יממוטו במוזיאון שהוא בעצמו עיצב בחולון. למרות הציפייה לעיצובי משקפיים מטורפים שמחתי לפגוש דגמים שכל אחד יכול לאהוב ולא רק חובבי עיצוב קיצוניים. וזה שלקו המשקפיים קוראים pq, שתי אותיות שכנות שיוצריות זוג משקפיים, זה ממש חמוד ואני בטוחה שגם מי שהציע את השם הזה חשב כך. מעבר למשקפיים המעולים אהבתי מאוד את לוח ההשראה שהוצג בפרזנטציה.
03-IMG_5037 04-IMG_5035 02-IMG_5038 05-IMG_5041משקפיים להיפסטרים בוגרים ועשירים :)pq מחיר 3,000 שח צילום pqסטודיו בחנויות האופטיקה המובחרות (11) משקפיים מסדרת ה A – FRAME.08-IMG_5046 לוח השראה06-IMG_5044 אומרים שאלה יהיו להיט, סדרת ANGEL, זה רק ציור, שאפילו הוא לא מאכזב.
09-IMG_5047 pq מחיר 4,500 שח צילום סטודיוpq להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות (21) סדרת CORBS pq מחיר 3,000 שח צילום pqסטודיו בחנויות האופטיקה המובחרות (8) המשקפיים נמכרים בארץ בחנויות אופטיקה יוקרתיות, המחירים בהתאם, החל מ-2,500 ש”ח, 

שיהיה שבוע מלא דברים טובים ויפים ולא רק חם!

תגובות

  1. יפהפיות!!! רק חבל שיקרות ככה...

    השבמחק
  2. קולקציה משגעת ומאוד מאוד מיוחדת. המחיר קצת יותר כבד ולכן כנראה שאצטרך לוותר על זוג מהקולקציה, אבל גם לחלום זה נחמד :)

    השבמחק
  3. אהבתי את אנג'ל! אבל יקקקקררר!

    השבמחק
  4. לא הכרתי את השם לפני הפוסט הזה ואני שמחה על הגילוי.
    קולקצייה מדהימה!

    השבמחק
  5. אנונימית - נכון, באמת יקר, אבל למי שאוהב זה צריך להיות סביר. מקסימום יוותרו על משהו אחר. משקפיים זה משהו שהוא בשימוש יומיומי וכיף להוציא עלהים כסף.

    photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי- לפעמים רקלהסתכל זה כיף. אני חשבתי דוקא על משקפי ראיה מהקולקציה, גם ככה משקפי ראיה זה עסק יקר, אזזה כבר לא כזה נורא.

    עגילי נחש - זה נכון :)

    בלוג אופנה - Blonde Bleach - הם משיקים את המשקפיים עכשיו בכל העולם, זאת הקולקציה הראשונה. בטח עוד ידברו עליה לא מעט!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!