פוסט לחצאית באווירת אוגוסט 2012

הקיץ שלנו בשיאו והשיא שלו לא כל כך קל או מרגש, וכמו בכל שנה באוגוסט כשכבר נדמה שהכל נוזל סביבנו על המדרכות המטונפות והדביקות של תל אביב, אין לי חשק להתלבש. בפעם הראשונה כתבתי על זה בבלוג הזה לפני 4 שנים ואז קראתי לזה “ דיכאון אופנתי”, עכשיו אני מניחה שזה בטח סתם דיכאון או תופעת לוואי של מזג האאויר והיאוש מהקיץ ומכל השאר. אתם בטח יודעים לאיזה “כל השאר” אני מתכוונת.

אני מניחה שכל אלה גורמים לי לשני דברים: לרצות לברוח, או האופציה הפחות טובה לדמיין או להיזכר על איך זה מרגיש במקום אחר. היום בחרתי באופציה הפחות טובה ואני רוצה להראות לכם רגעים בחצאית האהובה עליי, למרות שכאן באגם הזיעה האינסופי שבו אנחנו שוחים היא לא ממש יכולה לצאת הרבה החוצה ובעיקר נחה במזגן.

את החצאית הזאת ראיתי בבית של ההורים והבד שלה הקסים אותי. היא הייתה גדולה פי שתיים מגודלה הנוכחי ואמא שלי קנתה אותה רק בגלל שהיה אפשר לעשות ממנה משהו אחר. החלטתי היא צריכה להיות שלי והיא הפכה אותה לחצאית האהובה עליי. תודה אמא. החצאית כבר הספיקה לבקר בשנה שעברה בניו-יורק וברלין והשנה שוב לקחתי אותה למקום קצת קריר יותר, כדי שתהנה.

6-ניו יורק 20121 החצאית ואני בוויליאמסבורג, עם חולצה לבנה מפול&בר וסנדלים מטופשופ וכמובן הכובע שלי – לוק קלאסי לפיקניק בפארק ממנו חזרתי בתמונה הזאת.

1-IMG_4585 החצאית ואני בפייננשיאל דיסטריקט בדרך ל Century 21, לא מצליחה להתגבר על הפיתוי של ללכת לשם פעם אחת בכל ביקור בניו יורק. עם חולצה ורודה מ H&M ואותם הסנדלים. לוק אורבני רומנטי שבא בניגוד חד לנוף המגדלים הקשוחים.

4-IMG_4806 החצאית ואני על גג בניין דירות חמוד במיוחד במנהטן. מסיבה אצל חברים שעברה לגג למרות שמנהלי הבניין לא מסכימים יותר מ-10 חוגגים על הגג. קשה בניו יורק… לבשתי עם גופיית משי כתומה מ- forever21 שקניתי בטוקיו לפני שנתיים, סנדלים זהובים ותיק אדום מ –ZARA משנה שעברה והוספתי גם צמידים ללוק צבעוני שמתאים לשעת השקיעה.

5-IMG_4808 זה הנוף מהגג ההוא, אם כבר מדברים על אסקפיזם של אמצע אוגוסט.

אני שונאת לתת עצות כאילו אני יודעת הכי טוב, אבל מצד שני את כל הפריטים בתמונות קניתי בשנים קודמות והקיץ כמעט ולא עשיתי שופינג כי הטרנדים של העונה עשו לי קצת בחילה וכי בזבזנות על עוד ועוד בגדים שאין בהם כל צורך מפריעה לי כבר המון שנים, אז באמת שלמדתי להצטמצם וזה מרגיש מעולה לאהוב את הבגדים שכבר יש לי ולא את אלה שתלויים עכשיו בזארה. ממש מומלץ לחשוב על זה ולנסות את זה בבית.

תודה לאמא על חצאית ולסיוי על התמונות ולניו יורק על זה שהיא פה גם כשאני לא שם.

נשיקות ושהסופ”ש יבוא מהר.

תגובות

  1. חתיכת אסקפיזם לבוקר :)

    את נראת מאוד רגועה בתמונות, ניו יורק עושה לך טוב... מאחלת לך לבקר אותה שוב בקרוב

    השבמחק
  2. החצאית מקסימה! מאוד הטעם שלי :)
    והתמונה הראשונה נהדרת.
    אני מזדהה איתך לגבי
    "דכאון קיץ" ומאחלת לנו
    שיסתיים במהרה ונוכל להתענג על ימים קרירים יותר
    ושגם "כל השאר" יהיה נעים וטוב יותר.

    אביטל

    השבמחק
  3. אחרי תקופה מסויימת שקוראים בבלוג שלך, אפשר לגמרי להגיד שהחצאית הזו היא חצאית ספי :) במיוחד עם השילוב הראשון.
    מאחלת לך המשך אוגוסט נעים יותר.

    אגב, חלפת לידי באגאדיר בנחלה ביום שישי, לא הספקתי לקרוא לך..

    סופ"ש נעים :)

    השבמחק
  4. החצאית נראית ממש קלילה ונעימה!
    גם אני רוצה אמא שיודעת לתפור! :)

    השבמחק
  5. ללא ספק חצאית יפה ומאוד רלוונטית וייחודית. כל כך הזדהתי עם מה שכתבת לגבי החום וחוסר החשק להתלבש... זה פשוט סיוט וגם אם אני הולכת למקומות ממוזגים, איכשהו תמיד חוזרת מיוזעת כי המזגנים "לא מספיק חזקים" כדי לקרר את כל המקום. זוועות.
    גם אני התחלתי לצמצם בכל מה שקשור לרכישות של בגדים ואקססוריז. בנסיעה האחרונה קניתי "רק" 3 פריטי מעצבים במקום 10 "פושטים", לחלוטין מעדיפה ככה. רק בצורה כזאת בונים מלתחה איכותית שיכולה לשמש לעוד המון שנים.

    השבמחק
  6. בתור קהל שבוי של חצאיות ארוכות, יכולה להגיד בוודאות שגם זו מהרסת.



    השבמחק
  7. קיץ אכזרי!!

    http://www.youtube.com/watch?v=PUrAZo50XGE

    השבמחק
  8. פוסט נפלא! יופי של חצאית ויופי של שורה תחתונה!

    ביקרתי בניו יורק כבר פעמיים ועדיין לא הגעתי ל21 Century בביקור הראשון סימנתי V על כל האתרים הקלאסיים שצריך לבקר, בביקור השני סימנתי V על אתרים קצת פחות מוכרים ופגשתי חברה שהכרתי במקרה בביקור הראשון.

    כנראה שבפעם השלישית כבר ארשה לעצמי לצאת גם לשופינג ואז אשתמש בהמלצות של הבלוג המקסים שלך.

    אז נרים לחיים לשנה הבאה בניו יורק (ועדיף עוד קודם לכך)

    השבמחק
  9. חחח... הבנין בתמונה השלישית נראה קצת כמו בניין העיריה של תל-אביב...:)

    השבמחק
  10. אילונווי - הוא רק טיפה דומה בגלל הוילונות התלויים. הבניין הזה כמו כל הבניינים בניו יורק מתוחזק ולא מתפרק, אבל באמת שהוא יחסית מכוער לעיר הנהדרת הזאת.
    תודה על התגובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף! מעניין לשוטט בבלוג שלך :) בגדים יפים ואווירה...

      מחק
    2. תודה, איזה כיף לי שאת נהנת :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!