הניינטיז החליטו להישאר

3-IMG_5062 ג’ינס גזור, עדיף שיהיה רחב, גופיית ספגטי, עדיף שתהיה שחורה או לבנה, משקפי שמש עגולים ותיק גב על כתף אחת בנונשלנט.

זה המתכון לקיץ באווירת ניינטיז. רק אז היו לנו נעלי ספורט גם בקיץ, לצערי אני לא יכולה בגילי המופלג לנעול נעלי ספורט בתנאי השרב, מדהים מה היינו מוכנים להקריב פעם כדי להיות כמו כולם בתיכון או יותר נכון בחטיבה, בתיכון כבר לא הייתי מוכנה ללהיות עצמי. גם היום באאוטפיט מהסוג הזה אפשר להראות כמו כולם, אבל אפשר גם לא, הכל תלוי בנו.

שיהיה בוקר טוב ונעים!2-IMG_5065 1-IMG_5066לבשתי: גופיה ישנה מ- H&M, גינס גזור אפשר להשיג בשוק בצלאל ב 30 ש”ח, שלי משם ויש שם ממש מעולים. חגורה מאלנבי מלפני שנים.תיק הגב המהמם שלי מ- BAGGU ומשקפי שמש אהובים מ- H&M משנה שעברה מניו יורק. אני מפחדת שיקרה להם משהו וממש מקווה להשיג עוד זוג דומה, אבל הם מחזיקים מעמד ממש יפה.

זה הזמן לג’ינס גזור. כאן הלינק לאיך לעשות את זה נכון.

נשיקות

תגובות

  1. את נראית לגמרי כאילו שלפו אותך מהניינטיז, אהבתי ממש את המשקפיים, בא לי גם זוג עגול. מעניין אם זה יתאים לי...
    נשיקות!

    השבמחק
  2. נגה - תןדה רבה, דרלינג. אני מאמינה שמשקפיים עגולים יתאימו לך. הם בדרך כלל ניראים מעולה ל אנים עם פנים צרות יחסית, גם יש המן צוות, חייבים לנסות ולראות...
    נשיקות

    השבמחק
  3. ניינטיז זה מגניב..אבל מה דעתך על אופנת האייטיז בקיץ הזה, עם כל הבגדים האולטרה זוהרים האלה? ;)

    השבמחק
  4. הו, הזכרונות מהניינטיז... :)

    שתי שאלות:
    איפה בשוק בצלאל אפשר למצוא ג'ינסים קצרים? אני קונה שם המון ואף פעם לא יצא לי לראות.

    וגם - איפה את מסתפרת?

    תודה!

    השבמחק
  5. אנונימית - אכן זכרונות מהניינטיז שלרגע ניראה כאילו הם לא רחוקים אבל בעצם עבר מלא זמן...
    לגבי השתי שאלות:
    גי'נסים גזורים יש באחת החנויות בכניסה לשוקבצלאל מצד ימין אם עומדים על קינג ג'ורג' עם הפנים לשוק בצלאל.

    ואני מסתפרת אצל אלירן הרוש - זה הלינ לאתר שלו: http://eliranharush.co.il/

    נשיקות...

    השבמחק
  6. מה עם פוסט ההמלצות על וויליאמסבורג? תכף כבר נוסעים :)

    השבמחק
  7. אנונימית - אני אפרסם את הפוסט הראשון היום בערב.
    זאת סדרה של 3 פוסטים.
    אם יש לך שאלות ספציפיות כתבי לי למייל yellow190@gmail.com

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!