כמה דברים על אופנה

סוף אוגוסט הוא תמיד תקופה של חוסר השראה ועיניינו נשואות לסתיו שיגאל אותנו מחום ושיעמום הכפכפים והשמלה. אבל זה דווקא זמן טוב לחשוב קצת על אופנה או לאהוב אותה בדרך אחרת, פחות ללבוש, יותר להתעמק ולכן הכנתי לכם כמה דברים במיוחד בשביל זה.

1. ספיישל דוקו-פשאן ב- yes docu – גם ביס מבינים את השיעמום האופנתי של סוף הקיץ ולכן הכינו לאוהבי האופנה ספיישל של סרטי אופנה דוקומנטריים שלא תרצו לפספס. חלק מהסרטים אני ראיתי בפסטיבל דוקאביב במאי אבל יש עוד המון כאלה שלא הוצגו. מדובר במגוון רחב של סרטים, יש כאלה שמראים את הצד הפחות יפה של האופנה כמו “דוגמנית, ילדה” וגם סרטים מעוררי השראה כמו “ברט סטרן – המד מן המקורי” – על הסרט הזה תוכלו לקרוא בכתבה מעולה כאן .

2. שתי תערוכות אופנה – בבית העיר, ברחוב ביאליק בתל אביב נפתחה אתמול תערוכה של צוות מעצבים לונדוניים BOUDICCA רגע בודד במעגל. מעבר לעיצובים נפלאים שמוצגים בצורה מאוד מרגשת על בובות, יש גם קטעי וידאו וצילומים משונים. גם החלל הלבן הנקי נותן תחושה של תערוכת אופנה בחו”ל. התערוכה השניה שכדאי לכם לבקר בה תיפתח ביום שבת הקרוב 1.9 בגלריית החווה בחולון, שתיקרא Happily ever after שאותה אוצרת יערה קידר ובה יוצגו שמלות כלה ואביזרים יחודיים. עדיין לא ראיתי, אבל נשמע ששווה לנסוע בשביל זה אל מחוץ לעיר.

1-boudicca

3. מחשבות על אופנת סתיו – יש לי הרבה מחשבות על איך אני מפסיקה ללבוש את הבגדים הצבעוניים שלי שלעיתים נוטים לסגנון בוהו-שיק אורבני וחוזרת בכיף לצבעים הכהים של החורף. בא לי ללבוש שחור ואפור ולבן וג’קטים מעור או דמוי עור. אני מתגעגעת לעננים ולכל האווירה הגראנג’ית שחורף יכול לספק כדי שאני ארגיש טוב עם בגדי הניינטיז שאני כה אוהבת. זהו, מבחינתי זה סוף הקיץ. כמה שקשה להאמין אבל אתמול בפתיחת התערוכה בבית העיר הרגשתי מוזר ללבוש צבעים. זה כמו שבניו-יורק לא מקובל ללבוש לבן אחרי ה- Labor Day, חג שמסמל את סוף הקיץ. אז אני יכולה להניח שבא לי אפילו קצת ניטים ומגפיים ומבחינתי כל צבעי הניאון והפסטלים יכולים להתנדף מהרחובות.

ואם כבר הזכרתי טרנדים, אז בכל עונה שמתחלפת אנחנו רגילים שמגזיני האופנה מכתיבים טרנדים לעונה, זאת אומרת מסדרים את כל בגדי המעצבים למגמות לפי מאפיינים מחשבתיים או חיצוניים של הפריטים. רובנו רגילים לתאר ניטים, או צבעי ניאון, או תחרה כטרנד ואז להחליט אם ללכת אחריו. בכתבה שקראתי השבוע ב”ניו-יורק טיימס” מדברים על זה שטרנדים זה פאסה ואנשים לובשים מה שבא להם ולא מה שמגזנינים מכתיבים כטרנד. ממש כדאי לקרוא כאן.

23FASHION_SPAN-articleLarge התמונה מתוך NYT

4. גיליון ספטמבר – אם כבר להשקיע כסף במגזינים עכשיו זה הזמן לכך. גיליונות ספטמבר של כל המגזינים הם תמיד שמנמנים יותר, ומלאים בהמון השראה לקראת העונה הקרבה. אתמול קפצתי לסנטר כדי לקנות את הגיליון המדובר של ווג. ניגשתי למוכר ושאלתי איפה הווג. הוא פתח ארון והוציא ממנו את הגיליון השמנמן ביותר של ווג שראיתי מימיי, הוא שאל איך קוראים לי ואם הוא התקשר אליי. אמרתי שלא התקשר אבל אתמול הוא אמר לי לבוא בשלוש. מסתבר שהאו חשב שאני מישהי אחרת ולא שש למכור לי את הווג הנחשק, כי הוא היה מונח בארון וחיכה ללקוחה אחרת. מעולם לא חשבתי שמגזין אופנה הוא מצרך כה נדיר שנמצא סוגר בארון ולא הייתי מדמיינת שאצטרך לבקש שימכרו לי אותו, אבל זה היה די משעשע ולבסוף הכרטיס גוהץ ואני וגוש הניירות המבריקים עם לידי גאגא בכריכה הלכנו הביתה יחד. עדיין לא הספקתי לעבור על כולו. בכל מקרה, תקנו מגזין. זה נחמד. ואם עוד לא ראיתם את הסרט הכה מדובר על הפקת גיליון ספטמבר של ווג, אז אתם חייבים לסתום את החור הזה בהשכלה. זוהר אמר לי שלאנה וינטור יש שם כיסא ממש לא נוח ושבטח כואב לה לשבת עליו עם ה “boney ass” שלה, חייבת לראות שוב כדי לבדוק את זה.

1-photo 

5. טישירט לבנה מושלמת – קניתי אותה אתמול ב- ZARA אחרי שלא קניתי כלום די הרבה זמן. על הדוגמנית היא מאוד קצרה, עליי היא מושלמת. יש שם לא מעט טישירטים מעולים עכשיו, כאלה סתווים באפור וכיפי.

1551221250_1_1_3

6. pop up store של My Urban Runway – סיון, הבחורה הכי ניו-יורקית בתל אביב נסעה לעיר הגדולה כדי להביא לנו את מיטב הפריטים המגנייבם לפי טעמה המשובח. היא עורכת מכירה קצרה של כל הפריטים ב 11-14.9 בחנות בדיזינגוף 182 בתל אביב.  אפשר יהיה למצוא במכירה משהו שאין כאן כדי לשמח את עצמכן בחגים המדכאים, הפרטים כאן.

house-of-harlow-skulls-ring טבעת מגניבה שמוצעת במכירה של My Urban Runway

ביי בנתיים

תגובות

  1. עכשיו הלחצת אותי..אני מחר רצה לקנות ווג:) אחלה פוסט

    השבמחק
  2. תודה על הפוסט הזה, אני אוהבת פוסטים כאלה מלאים בתוכן ודברים שאני לא מכירה. בבית העיר הייתי ונהניתי מאוד, עכשיו כל שנותר לי הוא לרכוש את הווג כדי שיהיה לי מה לקרוא בטיסה לפריז ביום שני (!)

    (מבטיחה פוסט מלא תוכן משלי כשאחזור :))
    נשיקות

    השבמחק
  3. היי ספי,
    אני מחפשת חולצה לבנה כזו בנרות...
    את יכולה להגיד לי מה הרכב הבד שלה וכמה היא עלתה?
    תודה,
    יעל

    השבמחק
  4. לא יכולה שלא להסכים איתך לגבי השיעמום האופנתי. ומה שעוד יותר מבאס אותי זה כאשר כל העולם עובר למוד של סתיו עם צבעים כהים ו"מרעננים" אנחנו עדיין תקועים עם החום שמאלץ אותנו לדבוק בבגדי קיץ המעוסים. תודה על המידע על התערוכות נשמע מאוד מעניין, בהחלט צירך לעשות ביקור!

    קטיה

    השבמחק
  5. Unknown - הי, סורי שרק עכשיו אנ יעונה. החולצה היא 200% כותנה ועולה 99.90.
    היא מהממת ויש גם בשחור וחאקי.

    תודה רבה לכולם על התגובות, אל תשכחו ללכת לתערוכת שמלות הכלה. הפתיחה בחולון היום.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!