שמלה לבנה אחרונה

3-IMG_5198

עכשיו סוף הקץ, לפחות מבחינה רעויונית. ביום שבת לבשתי בפעם האחרונה שמלה לבנה. גם כי אני מרגישה שבערב כבר קריר מספיק לבגדים כהים יותר וגם כי רציתי ללבוש שמלה לבנה לפתיחת התערוכה Happily Ever After שנפתחה בחולון. האמת היא שלרוב הפתעתי היו בתערוכה לא מעט מבקרים שלבשו גם הם לבן וזה גרם לי לחשוב שיש עוד אנשים שחושבים כמוני. מחשבה מעניינת כשלעצמה.

לפני התערוכה הלכנו ליומולדת של חבר וכמובן שאת הג’קט השארתי בבית. היה זה רק שעשוע, להניח אותו עליי במזגן. אני ממש מתגעגעת לסתיו מכל בחינה, בעיקר כי בא לי להרגיש שהזמן עובר ודברים משתנים. סתיו הוא תמיד סימן לכך. אה וגם השיער שלי מסתדר ממש יפה בימים אלה. מן גלי מבולגן כזה, בלי לעשות לו כלום.2-IMG_5197 1-IMG_5195 4-IMG_5206 לבשתי: שמלה ישנה של TOPSHOP, נעליים מ-ZARA מסתיו שעבר, ג’קט אופנוענים מעור סינטטי H&M.

התערוכה עצמה הייתה מאוד יפה, אבל הימצאותה בחווה, או יותר נכון במבנה משונה ונטוש בסגנון כפרי שמסביבו הכל מכוסה באבני חצץ גרמו לכך שלא היה לי נוח להסתובב שם עם עקבים והצפיפות הגדולה של כל המי ומי בתעשיית האופנה הישראלית גם לא הקלו על ההתבוננות בדגמים היפים כי חללי התצוגה היו מאוד קטנים. מצד שני בלי כל הוייב החגיגי של אירוע הפתיחה אני לא יודעת אם הייתי מגיעה לחולון לראות כמה דגמים בודדים, כי התערוכה היא די קטנה.

מטרת התערוכה היא להעביר מסרים על חתונה ונשיות דרך השמלות וזאת לא תערוכה של שמלות כלה קלאסיות. כאלה שבאמת לובשים ליום הזה של המסיבה המופרכת. היו כמה דברים שחיבבתי במיוחד.

3-ספטמבר 20125-IMG_5216 השמלה הנפלאה של אניה פליט4-IMG_5215 2-IMG_5211 1-IMG_5209 Let them eat cake

שיהיה המשך שבוע מרגש!

ותודה לזוהר על התמונות

תגובות

  1. גם אני רוצה סתיו!
    או חורף...
    אגב, השיער שלך נראה ממש טוב!

    השבמחק
  2. לבן זה תמיד כיף שלא לדבר על הסתיו. גם אני כבר די מחכה לסתיו, כשיתחיל להיות קצת יותר קריר ונוציא את הז'קטים והקרדיגנים מהארון. השנה אני חייבת לקנות לעצמי מעיל עור בסטייל שיש לך ודווקא ראיתי שיש הרבה כאלה בסגנון בחנויות.
    כהרגלך, נראית מעולה, עם שיער שמסתדר מצויין, או בלי ;-)

    השבמחק
  3. מסכימה איתך לגמרי לגבי סתיו וכמיהה אליו, דיי נמעס מבגדים קצרים (למרות שאני בטוחה שאחרי שבועיים של חורף אני אתחרט על כך). אהבתי את המיצגים שבחר להראות בפוסט במיוחד את שמלת תחרה לבנה.

    קטיה

    השבמחק
  4. הנעליים מZara פשוט מדהימות!! אנחנו מאוהבות בשילוב של פריט קליל ועדין כמו השמלה עם ז׳קט עור שנותן חספוס למראה כולו!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!