הים נסגר

תחושה של יום שבת בעיר מלווה אותי כבר כמה ימים והיום היא הגיעה לשיא. ליאת, שגרה בז’נבה, מבקרת בעיר ובילינו את הבוקר בסגנון האהוב עליינו מזה שנים רבות. היא קפצה לבקר בביתי ואז ירדנו את רחוב פרישמן הריק והנעים לקפה “מרסנד”, שם דיברנו על דברים שמרגשים אותנו בצורה הרבה יותר כיפית ומורחבת מזאת ששיחות בג’ימייל יכולות לאפשר. היה רגוע, שקט וקריר והחשש מזה שהולך להיות חם בקרוב העיק עלינו קצת, רק במידה בה סוף הקיץ מסרב לוותר ולעזוב.

מיצי התפוחים הירוקים והתפוזים היו קרירים ונעימים והכל היה ממש מושלם. החלטנו בכל זאת ללכת לראות את הים. הים היה רגוע ולמרות השמש המלחיצה אפילו הלכנו קצת על קו המים בין שחקני המטקות. היה בבילוי הזה משהו תמים וכיפי ולא הרגשתי בכלל שאני צריכה לחשוב ביתר רצינות על חיי. הרגשתי שהבילוי הזה היה יכול להיות רלוונטי גם לגיל 17 אם ליאת ואני היינו גדלות בתל אביב, אבל הכרנו ממש טוב רק בשנה האחרונה של לימודי כלכלה. מה שעשינו היום עשינו כבר הרבה פעמים קודם. פעם היינו יושבות ב”מרסנד” גם בערבים ואוכלות ירקות חתוכים, טוסט ותה לואיזה עם חתיכות תפוחים בפנים. לפעמים זה מוזר שהזמן עובר.

3-IMG_5250 אני אוהבת את תל אביב בסתיו, זאת אומרת עכשיו כשהתיירים עזבו והחזירו לי את הטיילת שעליה אני רצה בערבים. אני אוהבת את זה שאפשר ללכת ברגל לפלורנטין לאכול טאקוס ב”מסקל”, בר אוכל מקסיקני חמוד שגיליתי לאחרונה, להסתובב ברחובות של רובע “לב העיר” בערב ולהריח פרחים משונים. ולמרות שבשנה שעברה בזמן הזה שנאתי את העיר, השנה היא כאן בשבילי ואני מאוד אוהבת אותה, אפילו עם המדרכות הדביקות שמחכות לגשם.

אני גם אוהבת את רוטשילד, והאמת היא שברוטשילד יש לי ולזוהר, ידידי, תחביב חדש, לקנות תה קר “אריזונה”  בטעם תה ירוק ודבש בסניף טיב טעם על רוטשילד ולשבת על הספסל בשדרה בין נחמני לבצלאל יפה ולרהסתכל על אנשים. תמיד עובר שם מישהו מוכר והרבה זרים. לפעמים הם לבושים רע, לפעמים הם מצחיקים או משונים. זה נורא מעניין לחשוב לאן הם הלכים. גם האנשים הרגילים שווים מבט.

2-IMG_5246 5-IMG_5257לא רציתי לסכם שנה וגם לא חגגתי 4 שנים לבלוג הקיץ, כי החיים שלי נעים יותר לפי עונות. לקראת הסתיו והתקווה שיהיה פחות חם, אני גם חושבת תמיד יותר על מה אני רוצה שיקרה. אני קצת חולמת על להפסיק לכתוב את הבלוג, או לפחות לכתוב פחות ולהרגיש פחות מחוייבת אליו ולהתחיל לכתוב משהו אחר, אולי שיהיה פחות עליי, או דווקא אישי הרבה יותר. אני עוד לא יודעת. אני רק יודעת שצבחינתי הים נסגר ואני מוכנה להמשיך.

התמונות מהיום בבוקר. תודה לליאת שצילמה אותי כאילו בלי שהסתכלתי למצלמה, ולבשתי את הבגדים האהובים עליי עכשיו. חולצה מהארון של אמא, מכנסיים קצרים של madewell מניו יורק ותיק הגב הרשמי של קיץ 2012.

נשיקות ותודה לקוראים שלי על זה שאתם עוד באים לקרוא.

שהסתיו יבוא מהר ומשהו ישתנה לטובה. יהיה מעניין יותר, מסקרן יותר ואהוב יותר.

אני

תגובות

  1. ספי אני כל כך מבינה את ההתלבטויות לגבי הבלוג, בגלל זה גם אני לקחתי הפסקות ארוכות ועכשיו חזרתי קצת לעדכן אותו. 4 שנים זה המון זמן, אבל אני מקווה שגם אם תחליטי שלא להשקיע בו הרבה זמן ותכתבי רק מדי פעם זה גם יהיה טוב :)

    השבמחק
  2. את נראת כמו תיירת על חוף הים, זה לגמרי הולם אותך.
    אני מתחברת להתלבטויות בנוגע לבלוג, יש לי כמה משלי. אני אוהבת את הבלוג שלך והוא מהראשונים שקראתי, אהבתי ועקבתי אחריהם. מקווה שהסתיו לא יאחר לבוא ואיתו גם כמה החלטות חשובות.

    השבמחק
  3. תל אביב בסתיו באמת כל כך יפה. לפעמים אני לא מאמינה שאני באמת גרה כאן, שזאת העיר שלי. כשהייתי נערה אהבתי לראות את הסדרה "שבתות וחגים" שם תל אביב הייתה כל כך יפה, בכל העונות, תמיד קרו בה דברים מעניינים ורציתי גם להיות שם. עכשיו כשאני כאן, אני לא באמת מאמינה.
    בשלושת ימי החג תרתי את הארץ לאורכה ולרוחבה ולפני 10 דקות הגעתי הביתה. אין כמו בבית!

    נ.ב. - בעלי אמר לי שראה אותך ואת זוהר בשדרה :)

    השבמחק
  4. ספי, אני מקווה שתמשיכי לכתוב את הבלוג שלך...
    אני קוראת אותו כבר מספר שנים (למרות שאת הבלוג שלי פתחתי רק עכשיו) ונהנית ממנו...
    התיק שלך ממש חמוד!
    בסניף טופשופ במדריד כל מחלקת התיקים מפוצצת בתיקי גב...

    השבמחק
  5. אני מקווה שתמשיכי לכתוב בפורמט כלשהו, הבלוג שלך היה הראשון שקראתי, אי שם לפני 3 שנים וסיבוב הבלוגים שלי ירגיש קצת חסר בלעדיו.
    בכל מקרה, שתהיה שנה מוצלחת ושהסתיו יגיע כבר :)

    השבמחק
  6. הי ספי,

    פוסט מקסים ורגיש. אמנם עזבתי את העיר לפרבפרים כבר לפני חמש שנים, ועדיין רק בתל אביב אני מרגישה מצד אחד בבית, ומצד שני נוסטלגית ממש כמו שתיארת.
    תבחרי מה שעושה לך טוב, עצה קלישאתית ככל שתהיה, אבל זה כבר לא פשוט כמו שהיה כשהיינו בנות 17........
    בהצלחה בכל מה שתבחרי, אם זה מעודד הסתיו ממש מעבר לפינה(:

    השבמחק
  7. פוסט מעולה .. אחרי חודשיים בסינט לואיס וחודש לפני בניו יורק אני יכולה להגיד שאומנם כיף בארה"ב (ואני בטוח אעבור לניו יורק לתואר שני) אבל לתל אביב תמיד יש מקום מיוחד בלב :)
    נ.ב
    אוי מיידיוול אם זה לא היה כל כך יקר כל הארון שלי היה משם.. אני אסתפק בפרטים נבחרים

    השבמחק
  8. פוסט מלנכולי מושלם עם אווירה של סתיו, מלא בהירהורים. גם עליי סוף הקיץ משרה אווירה של התלבטויות, רצון לשינויים וקצת געגוע. אני לא אלאה בעצות, רק אומר שנהנתי לקרוא!!!
    קטיה

    השבמחק
  9. בבקשה אל תפסיקי לכתוב! האהבה שלי בימים אלו היא לקרוא אותך עם הקפה של אחר הצהרים בשישי, מה אעשה אם לא תכתבי פה יותר?...

    השבמחק
  10. אני חושבת ששינוי זה תמיד לטובה. אם נמאס לך, זה הזמן לגיוון. הקוראות שלך ילכו איתך בכל דרך שתבחרי. בהצלחה!

    השבמחק
  11. איזה פוסט מקסים! אני קוראת אותך שנים ויכולה לומר שהכתיבה שלך כל כך התחדדה והעמיקה עם הזמן, פשוט כיף לקרוא! תל אביב מקסימה, מרגשת ואהובה עלי בכל עונות השנה, לצערי היא כבר לא חלק מהיומיום שלי בזמן הנוכחי ואני מתגעגעת מאוד (בעיקר לאזור מגוריי מסריק פינת חן). אני גיליתי לאחרונה את תה אריזונה והוא מעולה! אני מתנסה בטעמים השונים על פי מידת העניין שמעוררת בי העטיפה על הבקבוק.. לא התאכזבתי עד כה משום טעם

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!