שבוע האופנה בחולון 2012

השנה איכשהו החגים התחברו מהר מאוד לאחרי החגים. עכשיו כשאנחנו אחרי הגפילטע והסוכות פתאום צצו להם אירועי הסתיו של עולם האופנה הישראלי. אנחנו רגילים לבקר את מה שקורה עם האופנה אצלנו, אבל אירועי האופנה הם דווקא החלק הטוב של העולם הקשה הזה בארץ.

אז שבוע האופנה בחולון יקרה בשבוע הקרוב 15-20.10, זמן מעולה לבקר במוזיאון העיצוב בחולון ולקחת חלק באירועים והרצאות מרתקות. השנה הכנס ידבר על אופנה ואדריכלות. אני חושבת שאין מתאים יותר מזה הרי כולנו חיים בעולם אורבני ומהיר והאופנה היא רק עוד פיסת פאזל ממה שיוצר אותו ויש סיבות ללמה אנחנו מתלבשים כמו שאנחנו בוחרים.. כמות ההרצאות המעניינות והאורחים המרתקים מחו”ל היא עצומה ואני בעצמי מצטערת שלא אוכל לקחת חלק בכל ההרצאות, אבל כדאי לכם לבחון את כל לוח האירועים כאן.

עוד דבר מגניב שיהיה שווה לראות זה יצירת סריג ענק שיכסה את בניין תיאטרון הביצה בעיר חולון ואת האורח המיוחד הזה, מעצב האופנה דמיר דומה, שאת הראיון איתו ניתן לקרוא כאן.

מי שאין לו זמן חופשי במהלך היום, יוכל להנות מסרטים מעולים על אופנה בכל ערב. אז מה אני אראה? אני בטוח אראה את הסרט – The eye has to travel, סרט דוקומנטרי על דיאנה ורילנד, עורכת אגדית של הארפרס בזאר וווג ששינתה את עולם האופנה והפכה את ווג למגזין האופנה רב ההשפעה כמו שאנחנו מכירים אותו היום. בנוסף, יקרינו ביום אחר את האחד והיחיד, הסרט שעושה חשק להתלבש ולעבור לניו יורק, “ארוחת בוקר בטיפאניס” – אם מישהו סוחב איתו את החור הזה בהשכלה,התרבותית-אופנתיתי, זה הזמן לתפור אותו.

ויש גם ערב פתיחה חגיגי שלא החלטתי עדיין מה אלבש בו. יש אופציה אחת בהשראת הסווטשירט האפור, אבל מצד שני יש את החיבה המתחדשת שלי ללוק כולו שחור. יש כל כך הרבה על מה לחשוב לפני שאוכל להחליט. הבעיה היא שעדיין לא קר מספיק כדי שארגיש חופשיה ללבוש את מה שבאמת בא לי. אבל היו בטוחים שאני אנסה בכל כוחי להיות במיטבי.

למידע וכרטיסים 03-5021552, לעמוד הפייסבוק של שבוע האופנה בחולון.

אז מקווה לראות את מי שבא.

תגובות

  1. אני גם עדיין לא בטוחה מה ללבוש בפתיחה אבל משמח אותי לדעת שסופסוף ניפגש !

    השבמחק
  2. אני סומכת עליך בבחירת הבגד המתאים לערב כה חגיגי!
    תהני המון!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. אני הולכת על הלוק השחור (עם זריקת צבע קטנה ומגניבה!).
    נתראה,
    נשיקות

    השבמחק
  4. רציתי לדעת איך היה בערב הפתיחה, חשבתי להגיע גם אבל החלטתי בסופו של דבר ללכת לשבוע האופנה בתל אביב עוד פחות מחודש:)מוזמנת לבקר שוב גם אצלי בבלוג:)

    השבמחק
  5. Benny briga - בערב הפתיחה היה כמו בכל ערב פתיחה. כתבתי על זה בפוסט האחרון. היה נחמד לפגוש אנשים מוכרים ולקשקש. לגבי התכנית האמנותית לא ממש שמתי לב.
    אני אבקר בשמחה בבלוג שלך :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!