משהו יפה מכאן

היה לי שבוע קשה, אבל בטח לא רק לי. השבוע הזה התיש אותי, גרם לי להבין שכל מה שחשבתי שהוא נכון, הוא בעצם לא, גם על מה שחשבתי על עצמי. אבל אולי ככה זה בשבוע אחרי היומולדת, כשכל ההיי מהחגיגות ומהחברים יורד. מסתבר שבשבוע אחד בודד אפשר להספיק לגרום ללא מעט צרות.

בכל זאת היו כמה דברים נחמדים השבוע ואחד מהם זה מפגש בלוגריות ב”גרטרוד” רשת של ארבע חנויות שמציעה אופנה כמו שאני אוהבת. יפה, ענוגה, עם אמירה ופלטת צבעים מושלמת ובדים נעימים וטבעיים, וכמובן יקרה וייחודית. אבל מעבר לכל זה, הפריטים שיוצאים להם, הם קסומים.

גרטרוד חולצת פרנו צילום רוני כנעני גרטרוד מעיל אמרטו צילום רוני כנעני גרטרוד צילום רוני כנעני (8) גרטרוד צילום רוני כנעני (2) גרטרוד צילום רוני כנעני (13) גרטרוד צילום רוני כנעני (14) גרטרוד צילום רוני כנעני (15) גרטרוד קמפרי צילום רוני כנעני הבחורה המהממת היא ויי ויי, רקדנית ב”בת שבע”. הצלמת היא רוני כנעני.

התמונות האלה עשו לי חשק לצבוע את קירות הדירה בלבן בוהק ולעוד וילונות לבנים בבית שנוגעים ברצפה. וילונות שנוגעים ברצפה זה הכי לא פרקטי כשהם לבנים, אבל הכי יפה. מה שאני מאוד אוהבת בתמונות האלה זה שהן נורא יפות ושהן מכאן. לא תמיד מה שיפה נמצא רחוק. זאת האמירה הכי הפוכה ממה שאני מרגישה עכשיו, אבל טוב לדעת.

שיהיה לכם סופ”ש יפה כאן או שם.

תגובות

  1. גם לי היה איזה משברון השבוע, אבל הרבה יותר שטחי.. אגב, הדאון הזה הוא בדיוק הסיבה בגללה אני אוהבת לאחל לאנשים מזל טוב אחרי הזמן, אז - מזל טוב :-)

    גרטרוד נהדרים, אבל כלכך יקרים בשבילי... הדבר היחיד שקניתי שם הוא צעיף, וגם הוא מתנה לחברה.

    השבמחק
  2. גם לי היה שבוע קשה, אולי אחד הקשים בחיי. מקווה שמכאן אצליח רק לגדול ולעלות למקום חיובי יותר. מאחלת לך שתמיד יהיה לך טוב!

    נשיקות ושבת שלום.

    השבמחק
  3. בהחלט מנחם לגלות שיש כמה דברים נעימים ויפים שהם מכאן. מזדהה עם התחושות שלך יקירה..מתי את יוצאת להתאווררות? :) שבת שלום

    השבמחק
  4. אני אוהבת את גרטרוד. יש לי מגרטרוד הקטנה את המכנסיים השחורים המושלמים. ענוג זו אכן המילה שמתארת את הפריטים שלהם.

    השבמחק
  5. במשך כמה שנים חייתי עם געגועים. געגועים למה? לא ידעתי לשים על זה את האצבע. היו שם ניו יורק,פריז, אמנות ואסתיקה שחסרה לי כ"כ בנוף המקומי. הנוף המקומי, האוכלוסיה ומזג אויר העכירו את מצב הרוח שלי וגרמו לי להתגעגע עוד ועוד עד שהנשמה כמעט יצאה..
    אז עברתי לגור בחו"ל. וגרתי שם שנתיים. וחזרתי כי התגעגעתי למי שאני אוהבת. ולחום של האנשים. ופתאום הכל נראה אחרת. מזג האויר עדיין מעיק, אבל למדתי לחיות עם היעדר האסתטיקה שבחוץ ולהקיף את עצמי בהרמוניה נטולת זמן ומקום

    שבוע קל לכולנו

    השבמחק
  6. תקופת המעבר הזו ממש לא כיפית והחודש האחרון היה די זוועתי...
    הרקדנית הזו פשוט מדהימה וגם גרטרוד. איזה כיף שיש עוד מותגים למקפידים על איכות בכול המובנים.

    מאחלת לנו תקופות מהנות ושלוות!

    השבמחק
  7. השבוע הזה יהיה יותר טוב :)

    השבמחק
  8. זה שילוב מנצח בעיני- מותג ששומר על הרמה והאיכות, פרזנטורית נכונה (היא נורא נורא יפה!), צלמת מוכשרת, ולוקיישן טוב. בהחלט מרשים.

    השבמחק
  9. חבל שפספסתי אותך באירוע :(
    המפגש הזה גרם לי לגמרי להתאהב במותג!
    לא ניתן לתאר את ההרגשה של הבדים הללו על הגוף.

    נ.ב. המון מזל טוב! :)
    ושבחיים יותר לא יהיו לך שבועות קשים!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!