קצת על יופי

היום יום שבת ואחרי שדחיתי את כתיבת הפוסטים כל השבוע, אני במיטה עם שיער רטוב, מחכה שיתייבש. זה ממש מצחיק איך יום שבת הופך ליום המושלם לחפיפה, כי לא צריך למהר לשום מקום ואפשר לתת לשיער להתייבש בחום הנעים של המזגן. חפיפת השיער ביום שבת הזכירה לי שהיום ישודר בהוט הסרט “השבוע שלי עם מרילין”, סיפור מתוק ולא מזיק ויש שם שורה שמדברת על חפיפה. למי שלא ראה, ממש כדאי, כי מה כבר יש לעשות ביום שבת בערב.

אז החורף הוא תקופה נפלאה להשקת מוצרי קוסמטיקה חדשים, הכל חייב להיות מוכן לקראת האביב, כי באביב אנחנו רוצים הכל חדש, מרגש, נקי ומאיר. קיבלתי כמה מוצרים להתנסות והייתי בפרזנטצית של כמה מוצרים, את אלה שאהבתי אני אראה לכם כאן. ביום שבת, בזמן שהשיער מתייבש.

1-photo (1)שמפו קרמה החדש – בימים אלה מושק שמפו “קרמה” החדש, “קרמה”, המותג הישראלי שניראה כאילו הוא מחו”ל עם עיצוב האריזות הנעים והפרסומות עם טאץ’ של לא מכאן מוציא סדרה חדשה של שמפו שבקלות יכול להתחרות בכל המותגים הבינלאומיים. הריח שלו נעים והוא מבטיח שיער במגע משי. אני ניסיתי שניים, לשיער רגיל ולשיער יבש, השמפו לשיער יבש היה יותר נעים לי. אריזות לבנות בשני גדלים 700 ו-400 מ”ל לא יהרסו את המינימליזם של חדר האמבטיה שלכם. אני תמיד בעד לנסות שמפו חדש כי אולי זה יהיה המושלם.

4-photo (2) קולקציית אביב In Love של Lancome – אחרי השיער עוברים לפנים ולאיפור שבכל אביב מגיע יותר מפתה ומתוק וורוד. הלוואי והיה קל כל כך להתאהב ביצורים חיים כמו במוצרים של לנקום. החברה הצרפתית ששנים הייתה סמל של איכות בעייני. הפעם הם מוציאים מוצרים צבעוניים וצעירים הרבה יותר, בניהם סומק מהמם באריזת קרטון עם פרחי שדה מהפרובאנס. כל דבר מהפרובאנס שהיה מודפס על האריזות האלה היה יכול להיות מושלם, אם אתם שואלים אותי. אז ככה:

עיפרון העיניים הטורקיזי - נמרח הצורה חמאתית ומושלמת ומתייבש למצב של עמידות אחרי כמה שניות. אני מחכה לחופשה האקזוטית שלי בקיץ כדי לנסות אותו, בנתיים אני נהנת רק מהאריזה שלו.

Balm in Love - שפתון רך ונעים ושקוף, מושלם לקיץ בצבע וטעם של מקרון ורוד.

הסומק - בשני גוונים של וורוד ומן גוון חום שזוף, נותן מראה לחיים זוהר וצעיר. בתור יצור חיוור, שלא יוצא בלי סומק מהבית, זה הולך להיות המוצר המושלם לקיץ הקרוב.

1-סומק מסדרת אין לאב לנקום צילום מוטי פישבייןהסומק המתוק עם המראה הנשלפת במשיכת סרט. התמונה עם קצת פילטר כי היא הייתה נורא חיוורת, אבל אתם מבינים את מגוון הצבעים.

2-photo סדרה חדשה של MAC - פעם ראשונה שמוצר של החברה הזאת שהוא לא אודם מופעי כאן בבלוג. הוא חמוד, מעוצב ומתוק, אך לי אין ממש צורך בו. זוהי פודרה מהסדרה החדשה Archie’s Girls. דמויות קומיקס אמריקאיות שמספרות סיפור של שלישיה. בחור ג’ינג’י שלא מצליח לבחור על פני 7 עשורים בין הבלונדינית לברונטית בעלות אותו הפרצוף בדיוק. הן נאבקות על אהבתו של ארצ’י והוא ממש לא מצליח לבחור. אני קיבלתי את הפודרה להתנסות. היא נעימה ומאוד כיפית, אבל אני לא אוהבת גימור של פודרה על הפרצוף שלי, רק את הזוהר הטבעי של קרם הלחות עם מסנן הקרינה, לכן את הקסם הזה אצטרך לתת למישהו אחר.

1-photo (4) נכון שהם נורא חמודים? בהרמוניה כל כך מושלמת עם אפי הכפתור המצויירים שלהם. ארצ’י ניראה קצת מרוצה מדי ואבוד, אבל הבחורות מאוד ממוקדות בו וזה בכלל קצת מוזר להיות כה נחשק כשאתה ג’ינג’י. אולי באמריקה זה אחרת. וזה הלינק לסרטון - Archie’s Girls.

600657_10151430693701676_1985088408_n וזה האאוטפיט האהוב עליי השבוע. אולי יהיה גם פוסט איתו בעתיד. התגעגעתי לבלייזר הכחול הגדול.

שיהיה לכם שבוע מהמם, שהחורף לא יסתיים מהר ושתקראו ספר טוב ותנשקו מישהו אהוב.

תגובות

  1. פוסט כייפי!

    אם את מוצאת את עצמך בדילמה למי לתת את הסומק המקסים של מאק- אני מתנדבת בשמחה.

    שבוע מעולה ושמח
    ג.ל.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי גל,
      זאת בדיוק הבעיה שזה לא סומק, אלא פודרה עם מגנט עדין וללא ברק כלל.
      אבל תודה על ההצעה, שמחה שאהבת.

      שבוע מקים,
      ספי

      מחק
  2. את הסומק ללשכתי תכף ומיד! מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שזאת פודרה, אבל אם בא לך, בואי לקחת אותו.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!