בתנאי שקיעה קשים

השעה בערך 6 לקראת סוף היום. אני יושבת על השולחן בחדר הישיבות בתאורה בלתי אפשרית לצילום. הכל כדי לתפוס את היום שבו אני לובשת לראשונה חולצה שאמא שלי תפרה בשנות ה-80 כשהזכרונות של תהליך היצירה שלה מזדחלים להם ברחבי ראשי. זה לא היה כאן וגם לא מול הים.

2-IMG_6627 בנתיים היום הסתיים, אני בבית, מכינה תבשיל בטטות שנדון מראש לכישלון. עדיין הסקרנות שלי מנצחת אותי ואני מבשלת ושומעת את המסוקים חגים מעל כיכר רבין בזמן שאנשים בחולצות אדומות יצאו למצעד ה-1 במאי. חבל שהחולצה הזאת לא אדומה, אני חושבת לעצמי, אבל עדיין לא עושה שום צעד לקראת הבחוץ. פתאום אני רואה באינסטגראם תמונות של חברים במצעד, מורידה את הגופית הבית הורודה והולכת לחדר השינה להתלבש כדי ללכת לכיכר, אבל מתחרטת. אומרת לעצמי שעדיף לשמור את האנרגיות שלי לריצה בים. קצת מוטרדת שזה חשוב לי כל כך ואז שוכחת.

תבשיל הבטטות ניראה פתאום יותר מבטיח אחרי ששפכתי שליש פחית מיץ קוקוס תאילנדי למחבת ולא בא לי לצאת לרוץ, אבל כבר הבטחתי לעצמי. אני בדיוק חושבת שבמקום בו נתפרה החולצה הזאת ובו הייתי הולכת עם ההורים שלי למצעד ה-1 במאי לא היו בטטות, ג’ינגי’ר, מיץ קוקוס תאילנדי מפחית ולא אבקת קארי. רק שום, בצל, מלח ופלפל חריף מתוך רשימת המצרכים המבעבעים במחבת היו בברית המועצות בסוף שנות ה-80. הבטטות עדיין קשות קצת בפנים. נגמרת לי הסבלנות ויש נמלים בבית, זה סימן שקיץ.

תודה רבה להילה על התמונה ולאמא על הכישרון.

חג פועלים שמח לכולם!

תגובות

  1. יואו, איך שכחתי מאחד במאי. אנשים היו בכיכר? ולא הלכת? כי את רוצה לרוץ? באמת משהו לא בסדר איתך ספי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לא הלכתי וזה חבל כי אני אוהבת מצעדי אחד במאי ואירועים קומוניסטיים בכלל.
      לרוץ דווקא כן הלכתי והיה מאוד כיף.

      מחק
  2. פוסט מקסים

    השבמחק
  3. אנונימי02 מאי, 2013 14:13

    מרוב עבודה שכחתי מהחג :)
    איזה פוסט נהדר ומחמם את הלב

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כניראה לא אשכח את היום הזה לעולם. בכל שנה הוא מעורר בי משהו. בעיקרון אני חושבת על עבודה ומקומה בחיינו בכל יום, אז קשה לשכוח.
      תודה :) גם תגובות כאלה מחממות את הלב.

      מחק
  4. ממממ פוסט נעים נורא. אני בכלל מאוד אוהבת את התפנית לאחרונה. תמיד שמחה לשמוע את מחשבותיך בצורה כל כך קולחת וכנה. שבוע מצוין יקירה.

    השבמחק
  5. התאורה נראית מושלמת לצילום, והחולצה מקסימה.

    השבמחק
  6. חולצה יפה ... בטטות יותר טעימות עם מכינים אותם בתנור בתוך נייר כסף עם תפו"א בצל ועגבניות + תבלינים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!