דברים של השבוע הזה

חשבתי לעצמי מה היה כל כך טוב בשבוע הזה ולא ממש מצאתי כלום. כל הדברים הטובים איכשהו עומדים לקרות בשבוע הבא ונחמד שיש למה לצפות. הדבר היחיד שטוב בשבוע הזה זאת האופציה להשתכשך בבריכה והקולקציה השחורה הפריזאית של H&M. הקולקציה שהופיעה על המסלול בשבוע האופנה בפריז בשנה האחרונה ועומדת להגיע לחנויות ב 9 בספטמבר. אני מאמינה שהיא לא תהיה זולה מאחר ומדובר בפריטים מושקעים במיוחד, מן קלקציית ערב אדג’ת שכל אחת צריכה פריט ממנה. אני בנתיים חושבת האם כדאי לחכות לקולקציה של איזבל מארה עם הביזבוזים הגדולים או לקנות משהו שחו כי אני עדיין בקטע של השחור הזה. כניראה מדובר בהשפעות שוודית של אמצע הקיץ.

הקולקציה לא כולה שחורה, רק אני בחרתי את הפריטים המינימליסטיים שמדברים אליי. בדיוק עולה בראשי השאלה האם להסתפר שוב קצר בחורף הקרוב כי זה יפה לי, למרות שכל השחור הזה ניראה מצויין עם שיער ארוך. האמת היא שהחורף די רחוק וההתלבטות שלי לגבי להסתפר היא לגמרי עניין של הרגע. בעודי שוכבת במיטה וכותבת מילים אלה, הספר שלי שנמצא ברחוב המקביל הוא הבן אדם שאני הכי רוצה לראות כרגע. טוב, אולי יש עוד שניים לפניו, אבל אז הוא.1-H&M צילום סטפאן פוגייר (4)-001Autumn 2013Autumn 2013 Autumn 2013 Autumn 2013 בעצם יש עוד משהו טוב שראיתי השבוע. גיליונות ספטמבר של ווג מתחילים לצוץ וגם נזכרתי איך החלטתי שאני צריכה ללמוד צרפתית כדי לקרוא את הווג הצרפתי כשהייתי בפריז וזאת הייתה הצרה היחידה שלי. בנתיים, קבלו הצצה לכריכה של הווג הבריטי עם דריה, הדוגמנית האהובה עליי שלובשת אאוטפיט סתווי מתוק הכי רחוק משחור. דוגמניות על שערים של ווג זה תמיד מרגש, חבל שאנה ווינטור שוכחת מזה רוב הזמן.

Daria-Werbowy-British-Vogue-September-2013 הדבר הכי מצחיק על הכריכה זה הצעות למזונות שיקיים, המדריך של ווג. לא יודעת, אותי זה מצחיק.

אה ויש עוד משהו, תמונות של מוסקבה על הבוקר מאינסטגראם של חבר שזאת העיר שבה הוא גר. עושה חשק לקפוץ למוסקבה לסופ”ש בחגים. אתחיל לתכנן ולקוות שלא אשאר מרוששת. מיותר לציין שכל הקסם הדתי הזה מעורר בי סקרנות רק בגלל הספרים על בלש-העל פנדורין, דמות משעשעת ומרתקת של הסופר הרוסי בוריס אקונין, שכותב ספרי מתח היסטוריים על תקופת הצאר. הקטע במוסקבה שזה עדיין אותםהרחובות ואותן הסימטאות, רק שעכשיו יש שם אופניים להשכרה והיפסטרים. עוד לא יצא לי לבקר ברוסיה, אולי באמת הגיע הזמן. אה והתמונה הזאת היא בכלל מסנט פטרבורג, אבל היא ממש, ממש יפה.

1013912_10151690338416832_298020403_n טוב, אם אני כבר באווירה אופטמית אז לא אשכח את מסיבת החצר של Cheap Monday בשבוע הבא, זה בהחלט אירוע ששווה לחכות לו. גנבתי את תהמונה מענבל מ- bell&sue. היא מגניבה וניראה לי שהולך להיות אדיר ואני אלבש סוף, סוף משהו שחור, אין שום דרך אחרת לחגוג למותג שוודי.971188_10151727914003972_782880700_nחוץ מזה שנגיד בנק ישראל החדש, ליאו לידדרמן, היה המרצה בקורס הראשון שלי בכלכלה - “אין ארוחות חינם” -  היה המשפט הראשון שלו ומאז כבר הפסיק להיות רלוונטי בחיים האמיתיים, ושהוא מגניב, אין עוד משהו כל כך אדיר ששווה לכתוב עליו. אני אולי קצת מתחרטת על הפיסקה הראשונה ושהתחלתי את הפוסט באווירה דיכאונית משהו, אבל זה חלק מהחיים. לפני דברים יפים תמיד יש משהו שהוא קצת קקה.

שיהיה אחלה סופ”ש. בשבוע הבא יהיה יותר טוב!

תגובות

  1. תודה על השיתוף והבלוג שלך

    השבמחק
  2. ליידרמן כבר לא :)
    איזה כיף שחזרת לכתוב. היה שווה לחכות

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, התעוררתי משנץ והא כבר היה לא. קצת מצחיק איך דברים קורים בימינו. הוא דוקא אדם חיובי לתפיסתי.
      וכן חזרתי בינתיים, זה מפיג קצת את הדאון הקיומי ואפשר לכתוב בין השורות כל מיני שטויות שהן בדיחה פרטית שלי עם עצמי וזאת סוג של נקמה. או קשקוש כלשהו ותודה שכתבת משהו נחמד. באמת :)

      מחק
  3. הקולקציה של H&M הורסת. לכולם יש ימים יבשים, מקווה בשבילך ששבוע הבא יביא עמו דברים חיוביים יותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      הקולקציה מאוד יחודית וצריך לחשוב טוב אם יש לנו לאן ללבוש את הפריטים לפני שקונים.
      השבוע הזה בנתיים לא הרבה יותר טוב :(

      מחק
  4. גם אני עוד לא ביקרתי ברוסיה וכבר כמה שנים שאני מאוד רוצה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד רציתי ועכשיו כשיש לי חברים במוסקבה זה הפך להרבה יותר קל.
      עכשיו צריך להחליט אם בא לי למוסבקה, לאי יווני כלשהו או להפסיק לבזבז כסף קצת...
      דילמה קשה האמת, וברצינות.

      מחק
  5. 2 הrunway looks הראשונים שחברת מהממים, וגם האחרון ממש חמוד... חורף שעבר הלכתי ככה הרבה
    איזה כיף לך שאת במיקום גאורגאפי על אקלים נסבל

    השבמחק
    תשובות
    1. אני, במיקום גיאוגארפי?
      אני פה בלבנט בדיוק כמו כולנו, בחום, יזע ודמעות :)

      אבל גם כאן בחורף אפשר ללבוש את זה, נחכה, נקווה וניראה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!