לפני שיגמר הקיץ, משהו עם דקלים

הקיץ לא באמת הולך להיגמר, אבל אם יושבים בבית, או האופציה הפחות טובה, במשרד, עם מזגן מכוון ל 23 מעלות ורואים כל היום עידכונים על שערי מגזינים של גיליונות ספטמבר אפשר בטעות לחשוב שהוא כן. אם נדמיין לרגע שאנחנו לא כאן, נגיד נחשוב שאנחנו בברלין או שטוקהולם ונאמין שהסתיו נמצא מעבר לפינה, אז צריך להספיק ללבוש משהו עם דקלים.

1-dekel את החולצה הזאת קניתי ב”מנגו” אחרי מאבקים פנימיים קשים של האם להיכנע לטרנד הדקלים או לא להיכנע לשום טרנד. האמת היא שהייתי כבר מוכנה להיכנע לטרנד הדקלים כשראיתי אותה תלויה בחנות בסנטר בתחילת יוני, פשוט כי אני ממש אוהבת דקלים. באמת. דקלים היו הדבר האקזוטי הראשון שקפץ לעייני כשהגעתי לארץ. מסתבר שיש הרבה דקלים בפתח תיקוה ולא רק ב L.A.

בסופו של דבר, זו החולצה האהובה עליי הקיץ. ולבשתי אותה כך בדיוק אין ספור פעמים. ג’ינס קצר גזור, כפכפים והתיק הלבן הקטן. זה מה שלבשתי גם היום בבוקר ביפו. שם הכל יפה, חם ויקר מדי, אבל עדיין נחמד כי זה עוד מקום שניתן לנסוע אליו, לחפש חניה ואז זה הופך סתם יום שישי למסע. זה די משעשע. אחר כך אפשר לחזור הביתה עם תחושה שמשהו קורה וללכת לבריכה, או לנמנם.

1-photo

בתמונות: חולצה Mango, ג’ינס קצר וישן משוק בצלאל, משקפי שמש Ray Ban, תיק mini M.A.C שלרבקה מינקוף, כפכפים old navy.

יש עוד סיילים אי שם, תקנו לכם משהו עם דקלים, כזיכרון לקיץ של 2013, חולצות משובצות ונעלי דוק מרטינס אפשר יהיה להתחיל לקנות כשהסתיו יגיע באמת ויביא איתו דכדוך שמתאים לשנות ה-90 ויהפוך את המציאות של שנות העשרה שלנו לעוד טרנד חולף.

תגובות

  1. חשבתי שרק אני עושה את הטריק עם המזגן + אופנת חורף מול העיניים = פנטזיה נהדרת על בוא הסתיו.

    אהבתי את האאוטפיט - קליל וכיפי בקיץ ההו-כה-חם שלנו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זו ממש לא רק את.
      חודש ספטמבר שמתקרב הוא מאוד מבלבל :)

      מחק
  2. דקלים באמת מזכירים לי את LA, אבל ממש השבוע הבחנתי שגם על טיילת תל אביב אפשר למצוא לא מעט מהם.
    איפה את הולכת לשחות? אני שנים לא ראיתי בריכה במו עייני, שלא לדבר על לשחות בה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בתל אביב, ממש מול העבודה שלי שזה בפארק צ'רלס קלור, יש לא מעט דקלים.
      זה מעודד לפעמים.
      והבריכה, זה דבר טריקי, יש לי חברה עם גישה לבריכה. בעיקרון אנ יהייתי הולכ תלבריכה באוניברסיטה או ברכת גורדון, אבל אם עברת אל מחוץ לעיר בטח יש שם גם לא מעט בריכות. החוכמה היא ללכת בבוקר כשיש מעט אנשים ואז זה תענוג!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!