לברוח באמצע היום

ביום רביעי ברחתי מהמשרד באמצע היום. זה היה קצר, חם מדי ולווה בקפה קר עם קפאין, מה שהתברר כתמריץ חיובי ביותר להמשך היום של במשרד כשהבנתי שאני חייבת לחזור לשם. כשברחתי, קפצתי לפרזנטציה של השואו רום של אליהו מדר ברוטשילד 1, המגדל של השדרה. מדובר בחלל הורס עם בגדים מושלמים של מותגים חביבים ויקרים שלא הכרתי קודם כמו REIKO, OAKWOOD, ANN THOMAS ועוד. ויש שם גם עציצים יפים, תיקרה מבטון, צינורות מיזוג ומראה ענקית. הגיוני בסך הכל.

photo (4) photo (2) ג’ינסים בצבעי חורף על רקע נווה צדקphoto (3) photo (1) נעליים מושלמות של ANN THOMAS באווירת ניינטיז הכה מושלמת לעונה הקרובה, באור שמש צהריים – 2,400 ש”ח.

הדרך חזרה למשרד מהפסקת הצהריים האופנתית הייתה חמה ומייגעת. עברנו בנווה צדק והיא הייתה יפה כמו בכל יום, באור השמש השורף. אני לבשתי פסים ונקודות ביום ההוא. היה קשה לי להחליט בבוקר, אבל ידעתי שזה חייב להיות לבן. לבן של קיץ של לפני העונה החורפית שמאוד מסקרנת אותי. חזרת הניינטיז כטרנד זה אחד הדברים היותר מרגשים כרגע. בנוסף, זה הולם את תחושת ה”לא צריך לקנות יותר כלום” שיש לי עכשיו, אבל מצד שני הנעליים מASOS נמצאות בדרך אליי. בקיץ קשה להיות עקביים, כשבל רגע אני מוכנה לפצות את עצמי על משהו שקרה ברכישות אינטרנטיות קלות משקל. סוף עונת האפרסקים, יותר מדי עבודה, יום כיפור שנופל על שבת, דיכדוך כזה או אחר. יש כל כך הרבה סיבות לקנות משהו כדי להרגיש יותר טוב, ולפעמים זה אפילו עוזר. בינתיים, תאנים הם אחלה פיצוי. הפרי האולטימטיבי של סוף הקיץ.

photo (5) לבשתי: חולצה ישנה מ ZARA, חצאית ישנה מ- TNT, משקפיים RAY BAN, סנדלים מקינג ג’ורג’.

photo (8)

טוב, זהו.

תגובות

  1. כרגיל מעלה לי חיוך בשבת! אוהבת את שילוב הפסים עם הנקודות.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף.
      התגובה שלך העלתה לי חיוך גם.
      אנ ימניחה שזא תהפעם הראשונה שאני משלבת הדפסים. אבל בלבן זה הכי מינורי.

      מחק
  2. השילוב של הנקודות עם הפסים נראה עלייך כל כך רענן ונקי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דרלינג.
      זה בגלל שזה לבן.
      זה הכי קל במקרה הזה.

      מחק
  3. יש לי את החולצה מזארה מלפני המון זמן :)
    המגפיים שצילמת עוצרי נשימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי כן, הן אכן נהדרות, אך כמה יקרות!
      הן גם נורא נעימות למגע.
      בכלל, בחנות הזאת הכל מהמם. שווה לעבור שם רק בשביל ההשראה וסתם לראות חנות יפה. ממש כמו בטיול בחו"ל.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!