Post Fashion Week

בשבוע שעבר התקיים שבוע האופנה בניו יורק ולי היה שבוע רווי כשלונות, כולל כישלון בהגהה של באנרים שכתבתי. כל מי שקורא את הבלוג שלי יודע שהגהה היא לא הצד החזק שלי. בעבודה, לצערי, יש להם עוד אשליות לגבי יכולת ההקלדה הפגומה שלי. מעניין אם זה משהו קטן שאפשר להחליק. אז בזמן שסבלתי, הלינקולן סנטר התמלא באנשי אופנה מוגזמים, ולמי שאף פעם לא היה בניו יורק בימי שבוע האופנה, וחושב שזה אירוע חשוב, היו בטוחים כי לאף אחד מהניו-יורקרים לא אכפת מלהקת הציפורים הצבעונית שהתעופפה לפעמים ברכבת התחתית בין התצוגות ושמילאה את הפיד באינסטגראם בצורה כל כך עיקשת ואובססיבית.

למרות שדובר כבר לא מעט על זה ש Street Style is Dead, עדיין אופנת הרחוב מעוררת אצלי עניין כי הרי הציפורים הצבעוניות הצמאות לפלאשים של הצלמים והבלוגרים לובשות את הבגדים באמת, ברחוב, באור יום. חלק מהציפורים התגלו אפילו כמעוררות השראה לא צפויה. הן נטשו את נעלי העקב המגוחכות והתעופפו בין התצוגות דווקא בנעלי ספורט. לוק המעודדת, סניקרס, סווטשירטים וקלילות מפתיעה מצביעים אולי על כך שעולם האופנה חוזר קצת לשפיות. ושפיות זה משהו הרבה יותר קרוב לסגנון שלי. כי אני אוהבת כל מה ששפוי במידה, קל ולא מתאמץ.

אין ספק שנייקי ואדידס עושים עבודה מעולה בזה שהם הופכים את נעלי הספורט למשהו שניתן ואף כדאי לנעול בגאווה מחוץ לחדר הכושר ומסלול הריצה. מעניין כמה שילמו אדידס לסוזי באבל שהסתובבה בנעלי הספורט משיתוף הפעולה של אדידס עם ראף סימונס במשך שבוע שלם, למרות שזה עושה לה רגליים שמנמנות וקצרות יותר.

עוד דבר מקסים בהפיכתם של נעלי הספורט לטרנד, גם אם זה רק טרנד חולף, זו הנגישות שלנו לפריט הלוהט. אני עוד לא פגשתי נעליי ספורט שלא יכולתי להרשות לעצמי. שיק נגיש זה קסם וקצת פחות שיעבוד לאופנה. בעצם על מי אני עובדת.

47-55a9403-susie-bubble סוזי באבל ברגליים שמנמנות ונעלי ספורט של אדידס וראף סימונס.

69-55a0280נעלי נייקי זוהרות מתאימות בצורה קצת מוגזמת לתיק הסוכריה משיתוף הפעולה של בית מרג’יאלה עם H&M

08-55a9241-jenna-lyons-milk ג’נה ליאונס של J Crew עושה ניינטיס ממש מקסים ואם היא עושה את זה, כולם יכולים.

61-55a9358-kashia-wolf-milk חזרתן המבורכת של חולצות הבטן עושה לי חשק עז לחשוף קצת עור. כבר ניסיתי זאת ביום חמישי וכולם אמרו שרזיתי. עוד כישלון. טוב, זה הלחגים. הפיתרון זה לאכול קצת יותר ולחכות לחורף.

30-55a6150-bianca-venerayan-danielle-roche אני לא יודעת מה הבייבס האלה נועלות אבל הן לגמרי עשו לי את היום. חולצת בטן, ניאון ובדי טריקו באפור מלנז’.

48-55a9455-hanneli הנלי מוסטפרטה בסווטשירט מהמם של סטלה מקארתני, יש גירסה שלו במנגו, רק בלי הציפור. חבל שנעלה עקבים. בטח נייקי לא שילמו. כל התמונות של החמודות ממנהטן מכאן.

השבוע הנוכחי התחיל עבורי טוב יותר וכל הפאשן פיפל התעופפו להם ללונדון הקרירה. הנעליים שלי מ Asos הגיעו, הכנתי תבשיל חורפי טעים ממש לפני שהתחלתי לכתוב את הפוסט, ונשארו רק עוד יומיים עד החופש הבא! למרות כל זאת מה שהכי בא לי זה להיות ברכבת תחתית וללבוש מעיל. מובן שההשראה לקוחה מכאן.

1175578_607256745993725_1796742827_n הפקה מקסימה ולא מתאמצת של & Other Stories

תגובות

  1. תשובות
    1. זאת בסך הכל עקיצה קטנה.
      לא צריך לקחת ללב.
      הרי עם נעלי עקב הכל ניראה תמיד טוב יותר ,אז למה ללכת על טוב פחות?
      ובתמונה הזאת הן בהחלט לא ממש דקיקות.

      מחק
    2. סליחה, אבל אני חייבת להחרות-להחזיק אחרי מרג'ורי - אפילו עם נעלי הספורט, הרגליים שלה לא מתקרבות בכלל לשמנמנות... ספי, את עושה רושם של אישה אינטיליגנטית, אבל בין ההערה הזאת, לפוסט הקודם שלך ש"החגים מרזים אותך", נראה לי שכדאי לך לעשות בדק בית מבחינת היחס שלך למשקל...

      חוץ מזה, הבלוג שלך מקסים ואת כותבת נהדר, והנ"ל נאמר רק מתוך כוונה להיטיב.

      מחק
    3. הי,
      זה שהחגים מרזים אותי, זאת קביעה די פילוסופית והיא מכוונת ישירות אליי ולמה שאני חושבת ומרגישה כלפי עצמי. כל מי שקורא את הבלוג יודע שאני מאוד רזה ואני לא רואה בזה מעבר לעובדת היותי כזאת שום ערך מוסף. הדברים הם פשוט ככה.
      אני לא מקבל את תהביקורת ואני חושבת שבכל הפוסט הזה יש הרבה יותר תוכן מעבר לרגליים השמנמנות או לא שמנמנות של סוזי באבל וזה קצת מעליב שנתפסים דווקא לזה.
      יחסיות לשאר הבחורות המצולמות, יש לה רגליים קצת יותר עבות בתמונה הזאת וזה כי היא ללא עקבים. זאת דעתי האישית וגם אנשים אינטליגנטיים יכולים לחשוב שמישהו קצת שמנמן, זה אולי לא ממש פוליטיקלי קורקט כי אסור להגיד בחברה שלנו על אף אחד שהוא שמן, אבל זה בסופו של דבר היה בצחוק.
      והיו לי רק כוונות טובות.
      בדק בית יעשה בכל מקרה :)

      תודה על התגובה.

      מחק
  2. אני מצטערת, וכמי שראתה את סוזי וחברותיה מקרוב- זה לא יפה. נעלי ספורט עם שמלת ערב זה לא. יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי עם שמלת ערב זה לא יפה, אבל עם שמלת יום כמו פה בבלוג זה ממש חמוד.
      הסיפור הוא לא בהכרח שמלה עם נעלי ספורט, אלא נעלי ספורט כהיי פאשן אקססורי. וככזה אני ממש אוהבת.

      מחק
  3. אני אהיה בלונדון מחר, ואתפוס את השאריות של שבוע האופנה, אפילו אכנס לכמה תצוגות של סופ"ש האופנה, אעדכן בקרוב :)

    השבמחק
  4. מה הזמנת באסוס?

    השבמחק
    תשובות
    1. הזמנתי נעליים. יופיעו בפוסט הבא :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!