מה עושים עם השיער בסתיו?

הולכים למסיבת הלאווין, חוזרים באמצע הלילה מסריחים מסיגריות, חייבים להתקלח. מיד אחרי המקלחת נרדמים עם שיער רטוב ובבוקר יש הפתעה. השיער בצד שמאל מתנהג בניגוד לכח המשיכה. מוכר לכם? לי לא. בדרך כלל השיער שלי מתנהג למופת. אני חושבת שהסתיו משגע אותו, הוא לא יודע אם להיות חלק או גלי. הוא בטח צריך עזרה.

הסתיו הזה משגע אותי לא פחות. חודש נובמבר התחיל, חודש היומולדת. זה הזמן שבו אני מרשה לעצמי לדמיין כל מה שבא לי שיקרה, כולל מתנות מורפכות, למרות שבדרך כלל זה ממש לא הסגנון שלי. האמת היא שהכי הייתי רוצה לטוס לניו יורק או פריז. ניו יורק היא תמיד המתנה המושלמת. בינתיים, עד שמגיע יום ההולדת שלי שחל די בסוף החודש, אני רוצה להצליח להתמודד עם הבית שלי, עם הזמן שלי ועם השיער שלי וספציפית לרגע זה הכי בא לי ארוחת בוקר, אבל כולם עוד ישנים.

לגבי השיער יש לי כמה תוכניות. קודם כל הייתי רוצה להציג לכם את הסדרה החדשה לעיצוב השיער של Kerastase כי שם מצאתי את המוצר המושלם החדש לשיער שלי שבינתיים מנחם אותי וגורם לי לחשוב שזה יהיה בסדר גם כשהלחות תעלה ויהיה גשום, ואת זה אנחנו עוד ניראה.

photo (9)

אז ככה, ברור שמוצר הקטנטן הוא החביב עליי ביותר. כל הסדרה היא החדשות הלוהטות של עולם עיצוב השיער מבחינת תחושה, מרכיבים וגישה.  המוצרים לא מעוררים תחושה שצריך מאמץ מיוחד או ידע מקצועי כלשהו כדי להשתמש בהם. יש להם ריחות של מוצרי מספרה שכן גם מעצבי השיער ישפריצו אותם על שיערכן, אבל גם להשתמש בהם בבית זה ממש כיף. אני חייבת לציין שעד כה המוצר היחיד של Kerastase שהשתמשתי בו הוא שמן לשיער שגם מעולם לא אכזב. הסדרה כוללת עוד מוצרים שמייצרים נפח, מראה מרושל ועוד, אך לא התנסיתי במוצרים ולכן כל המתעניינות יכולות לקרוא על מוצרים נוספים באתר

Boucles d’art- את הבקבוק הירוק הימני העברתי לחברתי המתולתלת, המוס מייצר תלתלים מושלמים רכים, בעלי יכולת תנועה וגמישות, כמובן שעדיף להניח אותו על שיער לח ולתת לתלתלים זמן להפוך למושלמים עם יבוש מלא של השיער.

Gloss appeal - את הבקבוק הסגול הגדול העברתי לאמא שצובעת את השיער ומתלוננת לא מעט שהשיער מאבד ברק. כמה שפריצים על שיער יבש בסוף תהליך העיצוב מעניקים ברק והשיער מרגיש קל, לא דביק ולא מראה סימנים שיש עליו חומר. ומומלץ להעביר את הידיים בשיער לאחר שמשפריצים את הספריי על השיער.

Touche finale – הגענו לקטן, החמוד והסגול. סרום לברק ומגע רך מושלם שנותן תחושה של שיער חלומי. רק שתי טיפות ממנו ואפשר לצאת מהבית. בתור מישהי שלא חובבת התעסקות יתר לא בשיער ולא באיפור, זה המוצר המושלם בשבילי. המגע המושלם של סוף ההתארגנות בבוקר והריח היוקרתי שממש מבאס אותי שאני הולכת למשרד ולא לבית קפה בפריז.

עכשיו לנושא השמפו. אני כבר החלטתי עם עצמי ששמפו רגיל של סופר פארם לא מספק אותי יותר. מעבר לריחות הדי מעיקים ולחומרים המשמרים וכל הכימיקלים שמרכיבים את מוצרי המדף הנגישים יותר, אני מרגישה שהקרקפת שלי דורשת משהו קצת אחר. לאחר ניסיונות של כמה מוצרים של “ל’אוקסיטן” שהגיעו אליי במגוון אריזות מוקטנות, אני חושבת שלגמרי החלטתי מה יהיה השמפו הבא שלי, עכשיו רק צריך להחליט שזה בסדר לשלם עליו את המחיר. האמת היא שיש אפילו כמה מועמדים.

32502_A1.tif

 

את השמפו הזה קיבלתי ב”שקית ההפתעות” שקניתי בשנה שעברה. פעם בשנה אני מפנקת את עצמי ברכישה של השקית שלא יודעים מה יש בה, רק יודעים שיש 5 מוצרים ששוויים רב יותר ממחיר השקית שעולה 139 ש”ח. עד כה, אחרי שני נסיונות היה ממש שווה. השמפו עם המדבקה הסגולה מכיל 5 שמנים שיעזרו להתמודד עם קרקרפת רגישה, הריח של פרחי הבר והשמנים משכר ולא עושה חשק להשתמש בשום דבר אחר. התחושה בזמן החפיפה וגם לאחריה היא שעור הקרקפת פחות יבש ומגורה והשיער נעים.

P (1)

את המרכך הזה בריח ורבנה הלימוני והנעים קיבלתי יחד עם השמפו מאותה הסדרה מהיח”צ של ל’אוקסיטן בקיץ בתוך ערכת נסיעות מפנקת שלקחתי איתי לפריז. מן הסתם השתמשתי לראשונה במוצר בפריז עם המים הרכים של אירופה והשיער הרגיש מעולה. עכשיו חזרתי להשתמש בזוג המוצרים למרות שאני לא נסעתי לשום מקום ומעבר לריח המטורף, השמפו והמרכך משאירים את השיער רך וקל כנוצה. אני תוהה אם זה מתאים לחורף יותר מהשמפו למעלה. עוד לא החלטתי.

photo (27)-002 וכך ניראה השיער שלי ביום לח ומעונן בנווה צדק במהלך השבוע האחרון. את ההאאוטפיט המלא אראה לכם בפוסט הבא. בנתיים אני אגלה לכם שהכי כיף שחופפים לכם במספרה. גם על זה אפרט יותר בהמשך.

בינתיים, תאכלו פנקייקס. זה טעים.

תגובות

  1. אני מאוד אוהבת את מוצרי השיער של לאוקסיטן (ואת כל שאר המוצרים כמובן... מכורה!) השיער שלך נראה לוהט, ואני אתך - אין אין אין על חפיפה במספרה. במיוחד שעושים את המיני מסג' הזה לקרקפת. ממממ

    השבמחק
    תשובות
    1. יואו, החפיפה במספרה זה אכן אדיר. ממש בא לי. מרגיש לי אידיוטי לעמוד במקלחת ולחפוף לעצמי...

      מחק
  2. אני מתה על מוצרים עם ריח של מספרה.
    השיער שלך נראה מושלם בתמונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      דווקא היום לא היה לשיער יום כזה מוצלח.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!