טיפוח בחמישי בבוקר כי החורף מגיע

בזמן שתקראו את זה לא אהיה כאן. אהיה במקום נעים וחמים וכניראה אקבל מסז’. חיכיתי למנוחה הזאת לא מעט זמן ואני חושבת שאם זה לא היה מגיע כך באופן מפתיע ונעים, הייתי פשוט בורחת. מבטיחה להראות כמה כיף לי באינסטגראם, אז אתם מוזמנים לעקוב אחרי שם.

בינתיים לא קר, אבל הגוף שלי כבר מרגיש שהחורף מגיע. אני מתעוררת עם אף סתום לאוויר יבש ולא מפסיקה לרצות להימרח בקרם גוף, קרם פנים, קרם ידיים, קרם שפתיים. אני לא יודעת אם ההשפעה של האוויר היבש עליי החמירה עם הגיל, או שפשוט הפסקתי להתכחש לה. בתקופה הקצרה והקסומה של מגוריי בניו- יורק שמתי לב שלא הפסיקו לפרסם שם קרם גוף, אז הבנתי שבחורף אמיתי העור משתגע וצריך לעזור לו. מסתבר שזה נתקע בראש שלי והבנתי שצריך להתכונן לחורף.

unnamedבדיוק כשהייתי על סף ההחלטה לגבי איזה קרם גוף לקנות הוזמנתי להשקה של ניטרוג’ינה. מודה שאף פעם לא השתמשתי במוצרים שלהם קודם, פשוט לא יצא ואין לזה סיבה מיוחדת. בהשקה קיבלתי מסז’ מפנק לצוואר שלי עם הקרם המדובר והריח שלו היה טוב בצורה מפתיעה יחסית למוצר שניתן להשיג בפארמים, והזכיר לי את הריח של הפרח האהוב עליי Lilly of the valley . המירקם שלו מאוד נעים ונספג בקלות ומאז שהוא איתי אני משתדלת לא לשכוח להימרח בו. האריזה שלו מכילה 400 מ”ל כך שזה יכול להספיק אפילו לזוג. האריזה העגולה מכילה קרם קליל יותר שאני מורחת אותו מתי שבא על הידיים עד המרפקים. כשמורחים את הקרם הוא נספג מהר אבל נשארת תחושה של הרגע מרחתי קרם שהיא לא שומנית, אלא יותר תחושת לחות. אני לא נוטה להתלהב בקלות מקרמים לגוף, אבל זה בהחלט הרשים אותי ואני גם מאוד אוהבת מוצרים באריזות לבנות.

unnamed (2)כשאני חושבת על עור הפנים זה מטריד הרבה יותר. במהלך בקיץ השתמשתי בקרם לחות נגד שמש מעולה של Kiehl’s והמלצתי עליו לכל מי ששאלה כי באמת שלא מצאתי מוצר טוב וקליל יותר עם מקדם הגנה 50, שפחות מזה אין לי מה לצאת מהבית, וללא ריח של מקדם הגנה. בחורף אני לא מוכנה לוותר על ההגנה מהשמש, אבל יש צורך בהוספת לחות ולכן קפצתי לחנות של Kiehl’s לבקש דוגמית של קרם עשיר יותר כדי לנסות משהו חדש ולמי שלא מכירה, חלוקת דוגמיות למוצרים שלהם זו אחת מהאסטרטגיות שלהם וכלן מומלץ לבקר בחנות ולהכיר מוצרים חדשים שבטוח תתאהבו בהם. הקרם החום הקטן התגלה כמעולה, הדוגמית עוד לא הסתיימה, אבל ביום שני הבא כשאהיה באיזור קניון רמת אביב אקנה לי את הגודל השלם. וכן, זה גם קרם נגד קמטים, כי כנראה שהגעתי לגיל שזה כבר לא כל כך משונה להשתמש בכזה. הוא מעניק לחות מעולה ויש לו ריח ממש נעים שמזכיר ריח של חמאת שיאה, אבל עדיין צריך שכבה של מקדם הגנה מעליו, מאחר ואין בו הגנה מהשמש כלל וכלל.

אני גם ממשיכה להשתמש בסרום השמנים של Kiehl’s  שמורכב מתמציות צמחים טבעיות ובאמת שעוד לא פגשתי בחברה למוצרי קוסמטיקה שכל כך בא לי לקנות משהו שלהם ורק שלהם. כמובן שאיני חורגת מההרגל שלי לקנות רק מה שצריך, אבל קרם לחות עונתי זה משהו באמת הכרחי.

בשבוע שעבר גם נחתו אצלי הלקים החדשים של Soft Touch שחזרו לשוק הלקים הצפוף  אחרי הרבה שנים. קיבלתי כמה לקים בגוונים חורפיים חמודים, והם ניראים עוד יותר כגווני חורף כשהם באים ביחד. האמת היא שנהנתי לשחק איתם והתאהבתי במיוחד בלק הכחול סגול אפור פנינתי מעט (העליון ביותר – גוון 145)  שהכרחתי חברה בעבודה למרוח לי. מבחינתי הוא הצבע החורפי המושלם. מרחתי ממנו שכבה אחת כי הוא מאוד אטום ונמרח בקלות וכי אני חסרת סבלנות, אך בשכבה אחת הוא אינו מוכיח עמידות וכבר ביום השני החל להתקלף. בפעם הבאה אנסה שתי שכבות. הלקים עולים 40 ש”ח לפני המבצעים הקבועים שיש בפארמים וזה תמיד נחמד שיש מבחר ותחרות בתחום הזה.

photo (10)photo (11)  שיהיה סופ”ש נעים לכולם ושהחורף באמת יגיע שתהיו מוכנים אליו!

תגובות

  1. בדיוק כשראיתי את תמונת חמשת הלקים חשבתי שחובה עליך למרוח את כולם יחד,ואז ראיתי שכך בדיוק עשית.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היה ברור גם לי :)
      האמת היא שהיו שישה, אבל השישי הוא לק אדום די קלאסי ולא כזה מעניין.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!