תמונות בחורף

photo 1 (1)photo 3photo 1-001כיף לי בחורף ובימים האחרונים אני ממש שמחה כי אפור וקר. גם חברים שלי שמזג האוויר הזה משמח אותם, חושקים בקצת רוח אירופאית שתביא לכאן כל מה שאנחנו רוצים ואין. קצת תרבות של חורף, סטייל וכמובן קור אמיתי, כזה ששורף בפנים כשיוצאים מהבית. את התחושה הזאת ניתן אולי למצוא רק בירושלים, אבל בתל אביב נהנים ממה שיש. אנחנו כל הזמן מחפשים משהו קצת משם ואפילו מוכנים להסתכן בקצת קור ורגליים רטובות, למרות שלא באמת ממש קר כאן. חוץ מזה, חורף זו תמיד הזדמנות ללבוש בגדים אהובים שהתגעגענו אליהם, כאלה שהם מעבר לטרנדים, הם פה כבר שנים והם מושלמים ואהובים, כמו המעיל שלי מיוניקלו, המגפיים מבנטון והכובע שאמא סרגה.

ביומיים האחרונים הספקתי לבלות חצי יום באוניברסיטה, לצאת בערב לאנה לולו, לשתות סחלב באוטו בשכונת התקווה, להסתובב בדיזינגוף סנטר ביום שישי ולקנות שמיכת פוך כמו כל המבוהלים מהקור. זה היה קצת מביך, אבל כבר כמה שנים אין לי שמיכת פוך מאז שאיבדתי את השמיכה שלי בנסיבות מסתוריות, ואחרי לילה של כפות רגליים קפואות, זה בהחלט היה היום הנכון לקנות שמיכה חדשה. אחרי שנ”ץ מוצלח אפשר להכריז שזו הייתה בחירה מעולה, אם כי קצת בחירה של חלשים.

את המטריה הקיצונית הזאת קיבלתי אתמול במתנה ממותג Baci שהחל את דרכו כבוטיק ניו-יורקי ומתרחב ופותח חנות גם במתחם G צמרת ליד מגדלי Yoo, אם אתם באיזור. אני לא הייתי בוחרמטריה מנומרת, אבל יש בה משהו משעשע, בעיקר בשילוב עם תנאי מזג האוויר הקיצוניים של הימים האחרונים, ואם מישהו התכוון לפספס אותי ברחוב הריק בעודי רצה במעיל אדום, המטריה הזאת היא תמרור אזהרה רציני ביותר. לפחות אדע שכך לא אדרס בעודי חוצה את הכביש בין השלוליות.

יום שבת יהיה כניראה היום האחרון של הסופה. אני עוד אתגעגע אליה ואקווה שלא יפסיק להיות פה קר. כל הקונספט של פוך ושוקו וסרט זה די משעמם. הרבה יותר כיף להסתובב בחוץ ולראות את פרצופיהם המופתעים של בעלי העסקים כשאנחנו נכנסים אליהם מהגשם. זה ממש משמח שמישהו בא לחנות שלך כשחשבתם שאף אחד כבר לא יבוא.

נשיקות קפואות ושיר חורף מושלם שחבר שלח לי.

ובגירסה קצת הפוכה ומשעשעת לא פחות:

תגובות

  1. שנ"צ זאת לא בחירה של חלשים! זה הדבר הנפלא ביותר שאפשר לעשות בשישי גשום בצהריים(:
    אני כל כך אוהבת מעילים אדומים, זה נראה יפיפה על רקע כל האפור מסביב.

    השבמחק
  2. אין כמו מעיל אדום ביום חורפי וגשום, אני מחכה לימים של גשם רק כדי לנצל את הבייבי האדום שלי ;)
    אני חייבת לציין שהמטריה מגניבה ביותר- אני כרגע מסתובבת עם מטריה שקיבלתי של מרלין מונרו- ז-ה סוחף תגובות, תאמיני לי.
    אהבתי את הכובע! אני הולכת להביא לסבתוש צמר ;)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
  3. אדום ומנומר עובד טוב ביחד ובכלל המעיל הזה משגע!
    כבר כמה זמן שאני עוברת ליד חלון הראווה של הוניגמן שליד הבית שלי ורואה שם מעיל אדום ויפיפה. כל פעם שזה קורה, אני אומרת לעצמי בלב שמאוד בא לי לרכוש פריט אדום כלשהו. אדום בכללי זה צבע טוב שמחמיא לכל אחד... התמונות שלך רק חיזקו לי את ההשערה :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!