ממשיכים עם אפור וקריר

IMG_6825IMG_6816 IMG_6819בתמונות: מעיל MANGO (ישן), ג’נס cheap monday, חולצת פסים ZARA, כפפות CASTRO, נעליים NIKEIMG_6811IMG_6832 זה חורף של אפור ושחור. כבר כתבתי על זה לא מעט. לבוש מונוכרומטי או ביכרומטי זה אחד הסממנים של חורף קר אמיתי, כזה שאין פה כל כך. כל מי שחוזר מפריז אומר שכולם לובשים שחור, כך גם בניו יורק. גם חללים אפורים הם אהובים עליי במיוחד, בעיקר בעונה הזאת. העייניים צריכות לנוח מהשמש, מהצבעים ומהעיר ולהתבונן בפריטים רכים, אפלים וקרירים.

היום פגשתי חברות מ”עולם האופנה המקומי” והן לבשו שמלות וחצאיות וניראו מדהים. אני לבשתי טרנינג אפור, מגניב ומעוצב. החורף הזה גורם לי להתכנס למינימליזם של מגוון פריטים מצומצם. לבחור מתוך מגוון קבוע של פריטים שניראים כאילו נועדו להיות חלק מאאוטפיט מושלם אחד הופך את הבקרים לקלים יותר, בעיקר בימים שבהם הכי לא בא לצאת מהמיטה.

לפעמים אני חושבת שצבעים פשוט מפריעים למהלך הפשוט והקל של לבחור מה ללבוש. הכל הרבה יותר יפה וקל בגווני שחור, אפור, לבן ג’ינס ואולי קצת תכלת בהיר. כשאני ממש רוצה צבע, אני לובשת מעיל אדום. הוא היחיד שמרגיש לי נכון למרות הצבע הזועק.

יש אנשים שיחשבו שזה טירוף והגבלה ואולי אפילו משהו אנט אופנתי, אבל בעייני זה הכי נכון וממש לא מפריע להציג מראה ייחודי ואינדיבידואלי, זה הרי הכי חשוב לנו. סגול סחלב הולך להיות צבע הקיץ על פי פנטון. ניראה אם זה ישכנע אותי ללבוש אותו, אבל קיץ זה כבר עניין לגמרי אחר. קולקציות יחלו להופיע בקרוב. ניראה מה יהיה להן להציע.

אני, בינתיים, באפור.

תודה רבה לסיוי שצילמה אותי #במגדל.

תגובות

  1. ממש אוהבת את המעיל הזה!
    ולגמרי מבינה את הרצון שלך למעט בצבעים, זה תוקף אותי גם, בעיקר בחורף ובדרך כלל חולף בהדרגה באזור מרץ- אפריל.
    בכלל לא מבינה את מי שטוען שזה אנטי אופנתי, בעיני זה הסופר א'-ב' של אופנה וכל השאר זה רק אקסטרות, אבל זו רק אני :)

    השבמחק
  2. ספי את נראית נהדר! ממש אהבתי את המעיל והצבע האפור יושב עלייך פרפקט
    אולי מתישהו תצלמי את הטרנינג המגניב שלך? :) אני בחיפושים אחרי טרנינג שיהיה גם מחמם וגם יפה

    שירה

    השבמחק
  3. אהבתי את המעיל, את נראית מעולה...
    אפור ושחור הם הצבעים של החורף.. גם אני נהנת מהם מאוד, אולי אפילו יותר מדי..

    השבמחק
  4. Very nice total look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!