התחלתי מחולצת בטן

photo_2 (2)במעבר חד מהפוסט הקודם שעסק בעיקר בחלומות על בגדים בצבעים שאנחנו או מתקשים להרשות לעצמנו, או נמנעים מהם ממגוון סיבות אחרות, אני בוחרת להציג כאן משהו שאני כן יכולה להרשות לעצמי, חולצת בטן עם פסים באווירת ניינטיז כמו שאני אוהבת. אני כותבת את הפוסט הזה כשאני במיטה, מתחת לפוך המושלם שלי שמחמם, אבל במידה הנכונה, בחולצה אפורה עם נקודות וכל מה שבא לי זה אוכל הודי. אוכל הודי פשוט וטבעוני כמו שאכלתי בדוכן בשוק האוכל בדיזינגוף סנטר ביום חמישי. זה היה טעים, קל ומתובל במידה שאני יכולה להתמודד איתה.

best-dahl-recipeבאופן מפתיע למדי נתקלתי ממש עכשיו בפוסט הזה בבלוג A CUP OF JO ובו מתכון לדאל הודי. אכין אותו מחר. זה ניראה קל וטעים. המתכון כאן. אני יודעת שזה נשמע הזוי שמצאתי את המתכון ממש עכשיו, אך זוהי האמת. הבלוג פתוח אצלי בדפדפן וגלילה קצרה הביאה לי את הקסם הזה. זה סימן שעליי להכין אותו.

d7a9a92f3648a37be7c4f9e9e30bd1e5 ואם כבר מדברים על חולצת בטן ודברים שאני יכולה להרשות לעצמי ואוכל הודי, דמיוני מעיף אותי לקליפורניה. לא הייתי בקליפורניה מאז 2002  אבל אני זוכרת ששם אפשר ללבוש בביטחה אוברול מג’ינס בהיר עם חולצת בטן, לחיות חיים נוחים ולאכול אוכל הודי זול שאפשר להרשות לעצמנו. הפוסט הזה תופס כיוון מוזר של שלמות מוגזמת. מעניין אם זה קורה כי אני רעבה או פשוט בא לי משהו מושלם וקל. התמונה של הבחורה הקליפורנית הזאת הינה מכאן. כדאי לקרוא את הכתבה. יש עוד תמונות מהחנות המושלמת שבבעלותה.

אם כבר מדברים על קליפורניה, אז החשק הנוסף שזה מעורר אצלי, זה להתנסות בקדרות. לא עשיתי זאת מעולם רק בגלל שזה יקר, כי בישראל הכל יקר, אבל אני מאוד רוצה לאכול מקערות שאני הכנתי. הן יהיו דקות וקלות, ויראו במרקם שלהן את הכח והחולשה של הלחיצות שהשקעתי בהן. אז אולי זה החלום שלי לשנה הבאה, ליצור קערה שאפשר להניח בתוכה סלט אבוקדו. לעשות את זה כשאני לובשת אוברול מג’ינס בהיר.

005-07-r29-general-store-10 התמונה מכאן

זהו,

עכשיו אפשר לישון ולחלום.

מחר אכין דאל מעדשים ואבדוק איפה משיגים אוברול מג’ינס בהיר. לא יהיה קל למצוא את המושלם.

תגובות

  1. איזה פוסט נעים :) תודה.

    השבמחק
  2. את מהממת
    שלמות!!!!

    שיר

    השבמחק
  3. בניינטיז היתה לי חולצת בטן מפוספסת שאהבתי לשלב עם אוברול ג'ינס. לצערי אני כבר לא יכולה להרשות לעצמי ללבוש אותן. אבל את נראית נפלא. ואוכל הודי זה מעולה למרות שאני בדרך כלל קצת חשדנית לגבי הדוכנים בסנטר

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שאני גם לא מרבה לקנות בדוכני האוכל בסנטר, אבל בדוכן ההוא יש שתי בנות חמודות והאוכל טעים ולא יקר. מאוד נהנתי, סיימתי הכל ולא היה כאב בטן.
      לגבי האוברול ג'ינס, הכי בא לי אחד בהיר. ניראה איפה משיגים.
      ותודה :)

      מחק
  4. אני נגד חולצות בטן ונגד אוברולי-ג'ינס, אבל אני בעדך ובעד אוכל הודי, אז הכל מתאזן :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!