תמונות משבוע שעבר 4

photo3 ללכת בעיר ולראות אביב בכל מקום זה מקסים. חנות פרחים ועציצים מקסימה על דיזינגוף ההולך ומתרוקן מחנויות זה קצת עצוב אבל נחמד.

photo4נמנום בפרדס של יקב פויזנר בזכרון ביום שבת בזמן שכולם אוכלים וטועמים יין בהמולה גדולה. אני לא נמנמתי. אני ישבתי תחת עץ השסק ואכלתי אולי 20 מהם.

photo1 בגד ים בהרכבה עצמית. חלק עליון מ- twentyfourseven, חלק תחתון של רנואר. הביקיניז מושלמים וזולים מאוד. כל חלק עולה בין 39.90-49.90 ש”ח. אני אוהבת בעיקר את התחתונים ללא הקשירה.photo6 רגלי ההוביט שלי זכו סוף, סוף לנעליים שהכי הולמות אותן. טרנד הנוחות נחת גם אצלי. נעלי טבע נאות בגוון טורקיז מרגיע גם כשכל העולם הפוך. כיף איתן עם ג’ינס ואוברול ושמלת ג’ינס החדשה שלי ממנגו.

photo8 התחדשויות מהקולקציה החדשה המעולה של מנגו. יש המון פריטים יפים, נוחים, קלאסיים עם שיק רגוע ושקט כמו שאני אוהבת. בחרתי בשמלת ג’ינס וחולצת T אפורה. איך לא? ויש להם גם את דריה.

photo2אני והקימונו-טוקסידו שלי התאחדנו שוב אתמוך אחרי הרבה חודשים קרים של פרידה. הוא היה מהמם עם ג’ינס צמוד וגופיה שחורה. אבי זה כיף וזה אפ פעם לא מאוחר להתחדש בקימונו עם השפעה יפנית סינית. לבשתי את זה לפתיחת חנות ה- POP UP של Adika במתחם התחנה. יש שם מגוון מטורף של בגדים. קצת מלחיץ.

photo9 לצאת מהבית בבוקר ולראות עננים מעל המזרקה. הכי אביב אירופאי פתאומי ונעים.

הייתי רוצה לכתוב פוסט על מה אתם הכי אוהבים לעשות באביב. אם בא לכם להשתתף, תכתבו מה הכי כיף באביב בתגובות.

נשיקות לכולם!

תגובות

  1. מקסים! אני אוהבת את הסדרה הזו שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, תודה!
      איזה כיף לשמוע. אני תמיד מבטיחה לעצמי לעשות פוסט כזה בתדירות גבוהה יותר, אבל אף פעם לא מספיקה.
      נשיקות וחג אביב שמח!

      מחק
    2. חג אביבי ושמח גם לך :)

      מחק
  2. איזה שבוע מלא כיף.
    הכי כיף שנגמר החורף ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שזו העונה הכי אהובה עליי!
      תודה, נשיקות וחג שמח!

      מחק
  3. הכי באביב זה להימרח על כורסה רכה אחר הצהריים במרפסת.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון!
      אביב זו העונה של המרפסת, לפני שנהיה חם.

      מחק
  4. פוסט יפה מאוד, אשמח לדעת מאיפה הקימונו-טוקסידו (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      הג'קט נקנה בזארה בקיץ שעבר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!