תמונות משבוע שעבר 5

photo1לחכות לדגים על הים ביפו ולראות את תל אביב. קו החוף לא יראה כך בעוד כמה שנים. עכשיו זה כמו בתי לגו קטנים, מרוחקים ועתידניים, למרות שהכל שם באווירת אייטיז. זה בלי פילטר.

photo2 (1) אני מנגישה את הטרנדים לאביב במוסף “זמנים מודרניים” של “ידיעות אחרונות”. מכל התמונות, אני הכי אוהבת את עצמי בחצאית פליסה, אבל במציאות אני הכי אוהבת אוברול וכפכפים נוחים. תודה רבה לשלי גרוס ולצלמת המקסימה עדי אורני.

photo1 (3) ורד סגלגל שראיתי בחצר בניין ב”כוכב הצפון”. הגעתי לשם בטעות כשהאוטובוס פנה לכיוון נמל תל אביב מכיוון דרך נמיר במפתיע.

photo3 דיוקן עצמי עם דורה של נחום גוטמן. ביקרשתי לראשונה במוזיאון נחום גוטמן בנווה צדק. זה היה נעים ויפה. קצת לחזור לילדות וקצת להכיר את הסיפור התל אביבי שלו.

photo6 רשת דייגים בחוף ים כמעט סודי ליד תחנת הכח רידינג. בשבוע שעבר זה היה חוף נעים בודד ונקי והשבוע הוא היה מלוכלך ועצוב.

photo2 כובע חדש על כיסוי הספה המקסיקני שלי. את הכובע קניתי בדכון הכובעים שבכניסה לרחוב שקנין – 40 ש”ח.

photo4-001 ועוד כובע חדש. כובע רשת ורוד כמו שהיה לי בכיתה ד’, רק שההוא היה בצבע צהוב זוהר. בכלל, נהנתי ללבוש שמלה אפורה עם אקססוריז בצבעי גלידה ולהסתתר מאחורי שיח בפארק דובנוב.

לבשתי: שמלה COS, תיק BAGGU, כפכפים של טבע נאות וכובע משוק בכרמל ב 10 שקלים.

גם הבנתי שאורך השיער שלי עכשיו מושלם לכובע המשעשע הזה.

תגובות

  1. יההה, שכחתי להגיד לך באמת שראיתי אותך בעיתון וממש התרגשתי! יצאת מדהים, אין מילים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!
      סורי שלקח לי שנים לענות. היה לי שבוע עמוס.
      נשיקות יקירתי

      מחק
  2. ואני לא הספקתי לומר לך, כשנפגשנו בחטף בעלייה ל-25, שהפוסטים האחרונים שלך (כולל הנוכחי) מצויינים ומלאי אופטימיות מבורכת, בייחוד בכל מה שקשור לאוברול (אבל גם השמלה האפורה פה למעלה משובחת במיוחד). לא ראיתי את הזמנים-מודרניים כי את מנת השלי גרוס שלי אני לא צורכת בפרינט, אבל סחטיין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      איזה כיף שחזרת להגיב בבלוג, זה תמיד נחמד לקרוא ולדעת שביקרת.
      לגבי האופטימיות, זה נעים ונחמד בנתיים, אויל גם האביב. בכלל, מבחינה אופנתיתי גם, הכל נורא רגוע.
      שלי הציעה לי להצטלם לטרנדים אביביים. זה היה ממש כיף.
      תודה וחג שמח!

      מחק
  3. סף, השמלה האפורה הזו מושלמת. והיי! איזה מגניב ה"זמנים מודרנים"! לא ראיתי, אבל עכשיו אנסה להשיג עותק ולראות את כל הלוקים כמו שצירך.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, תודה רבה!
      אני גם מתה על השמלה הזאת. מינימליזם משובח מבית COS.
      אולי אעלה את התמונות מהצילומים. עוד לא קיבלתי אותן....
      נשיקות

      מחק
  4. מתנצלת מראש שאני מתייחסת רק לקטע הזה, אבל את מדהימה(!!!!) בזמנים מודרניים, איזה כיף לראות אותך שם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו חמודה את!
      תודה רבה!
      זה בסדר שתא מתייחסת רק לזה, זה אכן היה די מלהיב :)

      מחק
  5. נראית נפלא בזמנים מודרניים! גם אני הכי אהבתי את הלוק עם חצאית הפליסה
    לראות חוף מלוכלך זה אחד הדברים הכי עצובים שיש. חבל שלא כתבו על זה שיר.
    עכשיו גם לי בא שמלה אפורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמלה אפורה זה נכס רציני. מתאים ממש להכל והרבה פחות מתאמצת משמלה שחורה!
      תודה רבה, איזה כיף לי :)

      מחק
  6. נראה שהיה לי שבוע מעולה. אוהבת מאוד את הכיסוי מיטה הצבעוני והמשמח. ואת כזו מהממת במוסף, ומקסימה עם כובע המצחיה. כובעי מצחייה תמיד מצעירים בכמה שנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, איזה כיף!
      את הכיסוי של הספה, זה מה שרואים בתמונות, אמא שלי תפרה לי מבד שקנינו בנחלת בנימין כשהיה בא לי משהו קצת יותר צבעוני מבז' חיוור.
      תודה רבה. אני לא ממש רגילה לראות את עצמי בעיתון, אבל עבר בשלום!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!