בוא נלך לכיכר המלך אלברט!

aaDSC_0224s ביום שני התעוררתי עם חשק עז לצאת מהמיטה. בדרך כלל אני מתעוררת עם חשק להמשיך לראות את הסרט שנרדמנו איתו ביום לפני ולשתות תה ירוק במיטה, ואז לעבור לעוד סרט ועוד אחד ולאכול גבינה מעולה עם תפוח וככה כל היום. כמובן שזה קורה בסופי שבוע או בימי חופש אחרים נעימים כשאין תוכניות ולא צריך לרוץ לרצות אף אחד עם הנוכחות שלי. אז ביום שני היה בא לי לצאת לטייל בעיר.

“בוא נלך לכיכר המלך אלברט!” הפך למשפט האהוב עליי השבוע. אני מוכנה לומר אותו לכל אחד שיהיה מוכן לבוא איתי לכיכר. אתמול עברתי בכיכר בדרך לבקר חברה שגרה ממש קרוב וזה היה נחמד לראות שמישהו יושב על אחד משני הספסלים שבכיכר הקטנה. אבל האמת היא ש”בוא נלך לכיכר המלך אלברט”, שבמקרה ואתם לא מכירים, נמצאת בפינת הרחובות מלצ’ט, נחמני, מונטיפיורי ועוד כמה, ממש מול בית הפגודה המסתורי, זה בעצם רצון ילדותי וואלי גם אביבי לצאת לשוטט ברחובות הקרובים לבית, או סתם לטייל ברחובות לא מוכרים. לצערי, לא נשארו הרבה רחובות לא מוכרים בתל אביב, לפחות לא עבורי וזה אולי אומר שצריך לעבור עיר, אבל עדיין נעים תמיד לטייל בהם כשהם ריקים ושקטים ונינוחים, ואז לשתות קפה קר “בקפה נואר” ולדמיין שזה צ’יפס כי אנחנו בדיוק בסוף החגים.

אז באמת טיילנו והלכנו לכיכר המלך אלברט ולחצרות פנימיים עם גדרות פורחים ולשתות קפה קר. אני לבשתי אוברול.

aaDSC_0018s aaDSC_0037s aaDSC_0103s aaDSC_0038s aaDSC_0155s aaDSC_0183s aaDSC_0207s לבשתי: אוברול Forever21, חולצה וינטאג’, כפכפים “טבע נאות”, משקפיים ריי באן מאירוקה.

המלצות לסופ”ש הקרוב:

תקנו כבר אוברול לפני שיהיה חם, תנעלו נעליים נוחות ולכו לכיכר המלך אלברט.

נשיקות

תגובות

  1. זה אחד האזורים האהובים עלי בעיר.
    האוברול נראה לוהט במיוחד עלייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בובה!
      זה באמת כיף להסתובב שם, בעיקר בשבת כשריק.

      מחק
  2. האוברול מהמם. נשיקות מרחוק!

    השבמחק
    תשובות
    1. חס,
      תודה, ואני מתגעגעת ומחכה לך!

      מחק
  3. לטייל בעיר זה כיף נורא :) מזדהה עם הרצון שלך למצוא רחובות חדשים ומעניינים, אבל אני מגלה שעדיין לא מיציתי את העיר וגם שרחובות שחוזרים אליהם אחרי המון זמן מצליחים בכל זאת להפתיע שוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קצת נכון שהרחובות מצליחים להפתיע. עם כל תנופת השיפוץ בעיר, בניינים מקבלים לוק חדש וזה באמת נחמד.
      תל אביב היא עיר נהדרת וזה הכי כיף!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!