יום ניינטיז בשמש

photo 4 (2)photo 1 (1) וקצת ניינטיז בצל: photo 2 (7) photo 4 (4) הדפס חרציות ובגדי ג’ינס זה הכי קלי טיילור בשבילי. המשיכה שלי לשנות ה-90 מוכרת בטח לקוראי הבלוג היקרים שלי. אני מוכנה לחזור לעשור ההוא. היו פחות דאגות ויותר תקוות. בכל מקרה, הדפס חרציות, שזה גם הפרח האהוב עליי, הוא די ח כרגע, אז מי שמתגעגעת מוזמנת לסור ל Forever 21 ולהשיג. זה מגיע כמעט בכל פריט. אני בחרתי בגד גוף שהיה הכי זול ומגיע עם ההדפס הכי יפה.

אני לובשת: ג’ינס ליוויס, ג’קט ג’ינס שקניתי בקנדה בשנת 2002, בגד גוף Forever21, תיק Gap משנה שעברה ומשקפיים חדשים ואהובים של אירוקה מסדרת הרטרו.

ממליצה להצטייד בחרציות.

נשיקות

תגובות

  1. מצויידת! ;)
    פוסט מצויין, השילוב של החרציות עם הג'ינס כ"כ מתוק- באמת יש אווירה של ניינטיז.

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
  2. אני מתה על חרציות!
    יפה לך כל הדנים הזה :)

    נשיקות,

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה,
      אני מוכנה לחיות בתוך חרציות, עם חרציות ומתחתן.

      מחק
  3. לא יוצא לי ללכת הרבה לפוראבר 21 אבל כנראה שהגיע הזמן לבדוק מה יש להם להציע.. את נראית מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, תודה רבה!
      אכן מאוד מומלץ לבקר שם פעם בכמה זמן. הם חזקים גם בכובעים מגניבים לקיץ. הזכרת לי שאני צריכה אחד חדש.
      חג שמח ונשיקות!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!