הסוד מאחורי story

האמת היא שלא מדובר באמת בסוד, אבל מעטים יודעים שמאחורי רשת story שמשדרת קלילות יוקרתית ומציעה את כל מותגי אופנת הרחוב הנוחים והשווים, עומדת חברה שפועלת כבר לא מעט שנית ושמה 911 fashion. שם משעשע לחברה רצינית שפועלת להביא את כל המותגים האלה להישג ידם של חובבי האופנה בישראל.

לפני כמה שבועות כשהשיער שלי היה עוד ממש קצר הוזמנתי לבקר בחלל התצוגה המהממם שמכיל את כל המותגים שאני אוהבת. מדובר במותגים שהם סוג של לא מתאמצים אבל יקרים ושווים. בניהם נעלי TOMS, מליסה, APC, מותגי תיקים ובגדים נוספים. החלל מעוצב וכל הפריטים מוצגים על המדפים ועושים חשק. הבאתי קצת תמונות מהביקור המפנק בשואו רום של 911.

photo1 photo3 photo5 photo8 תיקי הרשל החמודים לחובבי תיקי הגב.

photo9 911 מייבאים את נעלי TOMS המקוריות. החברה שמייצרת את נעלי הבד הצבעוניות תורמת זוג נעליים אחד לילדים נזקקים במדינות העולם השלישי על כל זוג טומס שנרכש מסביב לעולם. אלה עם הדקלים משגעים.

photo6 זה ממש גן עדן לחובבי אופנה.

photo11 מונוכרומיטות אורבנית קשה

photo16 כך ניראה רק חלק קטן מהחלל

photo15 ומסר חיובי לסיום.

את כל עשרות המותגים שמיבאת חברת 911 ניתן לרכוש ברשת story, בחנות האונליין ובחנויות נוספות ברחבי הארץ. ואם כבר מדברים על קניית מתנות לפסח, קניית המתנות צריכה להיות בעיקר לעצמנו, למרות שרובנו עושים את זה במהלך כל השנה. בכל מקרה, היה כיף ומגניב. זה לא מפתיע שדווקא הביקור הזה גרם לי לחשוב על מתנות. אבל אני לא קונה יותר כלום!

חג שמח!

תגובות

  1. הכל נראה כל כך צבעוני ומתוק שבא לי משהו, לא כל כך משנה מה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!